CS-owe America's Army

Dostosuj

Niedawno światło dzienne ujrzała zimowa wersja mapy de_dust2 stworzona na potrzeby America's Army. Mimo że sukcesu nie osiągnięto, to fani CS-a i AA nie zaprzestają prób kreowania kopii z najpopularniejszej strzelanki. Tym razem powstał aim_map, nazwany przez twórców ESLAim.

 

Zrzut ekranu przedstawiający aim_map w "America's-owej" wersji

 

Mapa do złudzenia przypomina tą znaną z Counter Strike-a, lecz mimo to nie daje grywalności, którą powinna być nacechowana do granic możliwości. Fiaskiem zakończyła się próba przeniesienia realiów de_dust2 do America's Army i podobnie byłoby w tym przypadku, gdyby nie zaangażowanie w projekt administracji europejskiej sekcji Electronic Sports League. Głównodowodzący ESL.AA postanowili zorganizować Saturday Night Live Cup. Na rozgrywki przewidziano tryb 4v4, więc może być ciasno, lecz nie powinno zabraknąć chętnych do spróbowania swoich sił. Dodatkowo, uczestnicy zmuszeni będą do użycia programu antycheaterskiego Equality, co również może skutecznie zniechęcić, z powodu nie przystosowania go do potrzeb użytkownika. Zapisy trwać będą od środy, godziny 15:00 do soboty, godziny 12:00. Turniej startuje w dzień zakończenia zapisów o 20:00.

 

Zapisz się do turnieju Saturday Night Live Cup

Pobierz ESLAim

Pobierz ESL Map Pack

Link do pobrania oraz instrukcja obsługi programu Equality

 

Przy każdej próbie przeniesienia mapy z Counter Strike-a do America's Army wszystko sprowadza się do tego, że żołnierz w AA porusza się kilka razy wolniej, przez co również kilka razy wolniej jest w stanie przemierzać bezkres odstępu pomiędzy skrzynkami, czy też odległość ze spawn-a CT na bombsite B. Mimo wszystko pozostaje cień nadziei, że zaangażowanie administracji ESL pomoże w promocji mapy i nie skończy ona podobnie jak poprzedniczka.

 

Źródło: własne, fo

KomentarzeKomentarze

  • Dged

    #1 | Dged

    2009-04-21 20:00:23

    Jeśli mapa w AA ma gorzej wyglądać nawet niż w CS'ie to nie wróże sukcesu, bo z grywalnością też będzie problem ;]

    Tak prostej mapy nie potrafić zaadaptować. Żal.
  • lipt0nwOw

    #2 | `lipt0n

    2009-04-22 12:47:31

    gra jest nudna i nic tego nie zmieni....
  • WiN32

    #3 | WiN32

    2009-04-22 13:27:34

    Czas w nią pograć, a nie patrzeć tylko na screeny :)
  • tomciO2411

    #4 | relakz

    2009-04-22 14:03:21

    Jest chyba najwolniejszą grą w jaką grałem
  • magyk

    #5 | 40PROCENT

    2009-04-22 14:43:58

    Napisz o tym w pamiętniku
  • Dged

    #7 | Dged

    2009-04-22 19:52:48

    Jest najbardziej realistyczną. A co do tempa to i pewnie przy tym się gubiłeś i chowałeś pod stół podczas akcji. Wielu tak robi, bo się boi, no ale taki urok nooba :D
  • wiecek.

    #6 | wii

    2009-04-22 14:50:23

    nie ma w tym nic dziwnego, gdzie jakies krzaczki itp. do chowania się ? ;D
  • exile

    #8 | zZz

    2009-04-22 22:06:42

    hahaha jakie tekstury... Prawie jak w Duke Nukem.
  • minor

    #9 | minor

    2009-04-23 11:06:20

    to sa najnizsze detale a America's Army ma kilka razy lepsza grafike od CS-a wiec akurat to Ci sie nie udalo...
  • Eragorn

    #10 | Sliterin

    2009-04-23 12:26:42

    Z leksza cs jest hmmmm dużo starszy? Jak chcesz porównywać rocznikami to source jest bliżej AA i co teraz - nadal AA ma lepszą grafikę ?
  • minor

    #14 | minor

    2009-04-24 17:47:58

    zaraz zaraz... mowimy o rocznikach wydania czy o grafice? z reszta AA ma swoje lata sprawdz to zioooom :P
  • Siemys

    #17 | Siemys

    2009-04-25 22:36:08

    AA wyszlo ponad 7 lat temu.
  • Eragorn

    #18 | Sliterin

    2009-04-25 23:20:58

    No właśnie oto mi chodzi - cs wyszedł 1999-2000 - americas army 2002 - counter strike source - 2004 - bliżej jest do CS:Sa w tym momencie więc porównaj grafikę do bliżej rocznikowo csa ;]
    bo dla mnie grafika z CS:Sa a americas army to duża miazga :D
  • Siemys

    #19 | Siemys

    2009-04-25 23:38:15

    no niestety, to jest cena darmowej gry
  • Eragorn

    #20 | Sliterin

    2009-04-25 23:59:32

    Chodzi wiesz dyskusja raczej chodziła o to:
    "hahaha jakie tekstury... Prawie jak w Duke Nukem. "
    "to sa najnizsze detale a America's Army ma kilka razy lepsza grafike od CS-a wiec akurat to Ci sie nie udalo... "
    , ale odpowiem na twojego posta - tylko powiedz mi ile "producent" forsy miał na gierkę.
    odpowiedź: wcale nie mało ;]
  • Siemys

    #21 | Siemys

    2009-04-26 00:07:14

    no tak, ale sam wiesz, że założenia twórców tej gry dalekie były od naszych oczekiwań. Ta gra nie miała być ładna, szybka, eSportowa, tylko taktyczna, z ładnie odwzorowanymi brońmi.
  • Eragorn

    #22 | Sliterin

    2009-04-26 00:10:18

    Tak zgadzam się, ale nadal to nie tłumaczy uważanie grafiki AA CS bo się z tym nie zgodzę - w sumie 1.6tka a AA według mnie niewiele się różni graficznie a bliżej rocznikowo CS:S jak pisałem wyżej miażdży.
  • minor

    #24 | minor

    2009-04-26 10:55:16

    1.6 i AA niewiele sie rozni? na jakich detalach grales?
  • Siemys

    #26 | Siemys

    2009-04-26 15:48:41

    jak dla mnie CS1.6 jest znacznie gorszy graficznie, a gram w niego 10x czesciej niz w AA i wiem co mowie, a CSS rzeczywiscie jest o klase wyzszy (no poza najwyzszymi detalami, bo wtedy AA jest piekne)
  • exile

    #11 | zZz

    2009-04-23 14:41:05

    ta kilka razy lepszą grafikę, chyba na screenach bo animacje to wołają o pomstę do nieba :(
    nie mówiąc już o wymaganiach sprzętowych żeby tak paskudna gra chodziła płynnie ;]]
  • minor

    #13 | minor

    2009-04-24 17:47:29

    porownujesz animacje csa 1.6 do animacji aa i sadzisz ze ta pierwsza ma je bardziej dopracowane? widac ze znasz sie na rzeczy...
  • dezCartezz

    #12 | annihiluzz

    2009-04-23 14:59:13

    aa ssie i eot
  • Danielos

    #15 | Danielos

    2009-04-25 18:23:35

    grac w CSa i w aao byc noobem to jest dopiero żalowe
  • j3sh

    #16 | j3sh

    2009-04-25 18:43:20

    nie widze nic ciekawego w tej grze, a grafa tutaj jak w cs 2d :D
  • Dged

    #23 | Dged

    2009-04-26 01:10:26

    Ta mapka robiona jest przez gracza, co nie ma za grosz wyczucia artystycznego i efekt wizualny bardziej przypomina grę z atari :D
    Ogólnie AA ma znośną grafikę i jak na swoją realistykę jest bardzo grywalna. Ma klimat, chociaż może już nie wystarczający na obecne czasy i nie przyciąga nowych graczy. Niebawem wyjdzie wersja 3.0 więc się okaże, czy dalej będzie się rozwijać i zdobywać popularność.
  • j3sh

    #25 | j3sh

    2009-04-26 12:58:48

    no 3.0 ladnie ma wygladac :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1011 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie