Niedawno światło dzienne ujrzała zimowa wersja mapy de_dust2 stworzona na potrzeby America's Army. Mimo że sukcesu nie osiągnięto, to fani CS-a i AA nie zaprzestają prób kreowania kopii z najpopularniejszej strzelanki. Tym razem powstał aim_map, nazwany przez twórców ESLAim.
Zrzut ekranu przedstawiający aim_map w "America's-owej" wersji
Mapa do złudzenia przypomina tą znaną z Counter Strike-a, lecz mimo to nie daje grywalności, którą powinna być nacechowana do granic możliwości. Fiaskiem zakończyła się próba przeniesienia realiów de_dust2 do America's Army i podobnie byłoby w tym przypadku, gdyby nie zaangażowanie w projekt administracji europejskiej sekcji Electronic Sports League. Głównodowodzący ESL.AA postanowili zorganizować Saturday Night Live Cup. Na rozgrywki przewidziano tryb 4v4, więc może być ciasno, lecz nie powinno zabraknąć chętnych do spróbowania swoich sił. Dodatkowo, uczestnicy zmuszeni będą do użycia programu antycheaterskiego Equality, co również może skutecznie zniechęcić, z powodu nie przystosowania go do potrzeb użytkownika. Zapisy trwać będą od środy, godziny 15:00 do soboty, godziny 12:00. Turniej startuje w dzień zakończenia zapisów o 20:00.
Zapisz się do turnieju Saturday Night Live Cup
Link do pobrania oraz instrukcja obsługi programu Equality
Przy każdej próbie przeniesienia mapy z Counter Strike-a do America's Army wszystko sprowadza się do tego, że żołnierz w AA porusza się kilka razy wolniej, przez co również kilka razy wolniej jest w stanie przemierzać bezkres odstępu pomiędzy skrzynkami, czy też odległość ze spawn-a CT na bombsite B. Mimo wszystko pozostaje cień nadziei, że zaangażowanie administracji ESL pomoże w promocji mapy i nie skończy ona podobnie jak poprzedniczka.
#1 | Dged
2009-04-21 20:00:23
Tak prostej mapy nie potrafić zaadaptować. Żal.
#2 | `lipt0n
2009-04-22 12:47:31
#3 | WiN32
2009-04-22 13:27:34
#4 | relakz
2009-04-22 14:03:21
#5 | 40PROCENT
2009-04-22 14:43:58
#7 | Dged
2009-04-22 19:52:48
#6 | wii
2009-04-22 14:50:23
#8 | zZz
2009-04-22 22:06:42
#9 | minor
2009-04-23 11:06:20
#10 | Sliterin
2009-04-23 12:26:42
#14 | minor
2009-04-24 17:47:58
#17 | Siemys
2009-04-25 22:36:08
#18 | Sliterin
2009-04-25 23:20:58
bo dla mnie grafika z CS:Sa a americas army to duża miazga :D
#19 | Siemys
2009-04-25 23:38:15
#20 | Sliterin
2009-04-25 23:59:32
"hahaha jakie tekstury... Prawie jak w Duke Nukem. "
"to sa najnizsze detale a America's Army ma kilka razy lepsza grafike od CS-a wiec akurat to Ci sie nie udalo... "
, ale odpowiem na twojego posta - tylko powiedz mi ile "producent" forsy miał na gierkę.
odpowiedź: wcale nie mało ;]
#21 | Siemys
2009-04-26 00:07:14
#22 | Sliterin
2009-04-26 00:10:18
#24 | minor
2009-04-26 10:55:16
#26 | Siemys
2009-04-26 15:48:41
#11 | zZz
2009-04-23 14:41:05
nie mówiąc już o wymaganiach sprzętowych żeby tak paskudna gra chodziła płynnie ;]]
#13 | minor
2009-04-24 17:47:29
#12 | annihiluzz
2009-04-23 14:59:13
#15 | Danielos
2009-04-25 18:23:35
#16 | j3sh
2009-04-25 18:43:20
#23 | Dged
2009-04-26 01:10:26
Ogólnie AA ma znośną grafikę i jak na swoją realistykę jest bardzo grywalna. Ma klimat, chociaż może już nie wystarczający na obecne czasy i nie przyciąga nowych graczy. Niebawem wyjdzie wersja 3.0 więc się okaże, czy dalej będzie się rozwijać i zdobywać popularność.
#25 | j3sh
2009-04-26 12:58:48