Beta MP Wolfensteina, gracze krytykują

Dostosuj

Wczoraj w internecie znalazła się wersja beta trybu wieloosobowego Wolfensteina. Wersja ta jest mocno okrojona (waży tylko 600MB, dziesięć razy mniej niż średniej wielkości nowa gra), ale grywalna. Oczywiście plik wzbudził powszechne zainteresowanie graczy, jednak niestety ich ocena następcy kultowych Return to Castle Wolfenstein i Enemy Territory jest wręcz druzgocąca.

 

Betę, która wyciekła do sieci, można pobrać zarówno z serwisów hostujących pliki, jak i z torrentów. Szeroka dyskusja na temat obecnej wersji Wolfensteina trwa na naszym forum, a także w serwisie Crossfire od lat zajmującym się grami spod znaku RtCW.

 

- Wszystkie elementy gry sprawiają wrażenie wykonanych przez bandę amatorów operujących z garażu rodziców:  prawie że nieistniejący, niskiej jakości, ubogi w szczegóły dźwięk, brzydsza od ET:QW grafika, która w obecnej formie nie dorasta do pięt tej z CoD4 czy CoD:WaW, z którymi jak rozumiem miała w założeniu konkurować - pisze reprezentant Polski w Enemy Territory: Quake Wars, con. - Trudno jest mi pojąć  jak gra, w którą gra się na nieporównywalnie mniejszych mapkach, i która wygląda znacznie gorzej, może mieć większe wymagania - dodaje.

 

Absolutnie tragiczna wydajność silnika i jego ścięcia spowodują, że niejeden z was zrezygnuje z gry po paru tygodniach użerania się z komendami, żeby na rakiecie działało to w miarę płynnie. Kiedy już się to uda (w co wątpię) odkryjecie, że to Wolf na konsole zaportowany na peceta - przestrzega varfare. -  Jesteście śmieszni,  oceniać całą grę na podstawie jakiejś prebety ważącej 600mb. Trzeba poczekać cierpliwe do finalnej wersji - oponuje meribo. - Możemy się tylko modlić, żeby finalna wersja była dopracowana, ale nie wiem, czy to możliwe, bo musieliby duzo rzeczy zmienić - podsumowuje z kolei znany gracz ET:QW i Call of Duty 4, nikom.

 

Zapraszamy do dyskusji.

 

Źródło: Forum

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • wiecek.

    #35 | wii

    2009-08-04 07:42:52

    imo na tej właśnie becie grało się najlepiej :) ba lepiej niż na finalnej wersji... później było już tylko gorzej, gra była fajna, ale netcode do dupy, pingi miałem w granicach 100-120 na PL, wielu graczy kickował master serwer, czasem na stałych 120fpsach gra zdawało się, że zamuliła, promode wyszedł ile 8miesiecy po finalnej wersji gry? czy jeszcze później?

    Z tym wolfem będzie gorzej, dlaczego? bo multi to dodatek, a w QW multi było jedyną możliwością, a i tak było słabe
  • Pajda

    #28 | Pajda

    2009-08-03 15:28:33

    Juz po pierwszym filmiku to mowilem :P
  • bel

    #34 | bel

    2009-08-03 21:04:27

    To bylo moje subiektywne zdanie a nie jakas ogolna opinia, w pierwszych betach etqw mialem malo fps nawet na najnizszych ustawieniach (tak wiem, wieksze przestrzenie), nawet musialem zrezygnowac z 1600x na cos mniejszego a duele na mashineguny wygladaly jak jeden wielki retarded lotto warp. W nowym wolfie mam wszystko na max, 1600x1050 i stale 60fps- z wlaczonym vsync oczywiscie, plynne duele gdzie wiem w co i kiedy celuje i wrazenie ze netcode jakos tam dziala. A moj sprzet sie nie zmienil od czasu etqw - 8800gt 512, 4gbram, intel e8500. Oczywiscie wolfenstein nie jest gra dla ktorej upgraduje sie komputer na nowy, gra wyglada nawet na starsza niz etqw a moze i samo rtcw.

    @Stinger: imho nowy wolfenstein nie ma miec nic wspolnego z ET a kazde podobienstwo do ET jak dla mnie liczy sie na minus. RTCW mialo mp ktore nie potrzebowalo promodow, banimodow itd aby dalo sie rozegrac jakas normalna klanowke. Zeby cos normalnie pograc czlowiek szukal klanu. Gra solo na publicach na tym cierpiala ale kogo kiedys obchodzily puby jak sie gralo 4-6 klanowek dziennie. ET na odwrot - bez pozniejszych scenowych dodatkow bylo zaprojektowane na czyste ffa public servery a klanowki to byl jakis poltorej godzinny koszmar, wychodznie po raz tysieczny z respa i pchanie debilnego czolgu. To ma byc kontynuacja RTCW a nie imo gniota (ET) zrobionego przez niedorajdy bedace wpierw autorami mp mappacka do RTCW. Niedorajdy bo nie byli wstanie skaczyc planowanej kontynuacji RTCW i zmuszeni byli wrzucic w siec nieskonczony produkt za free - ET. Teraz mamy szanse na skonczony produkt. Z ta roznica, ze bedziemy mieli w pelni dzialajacy singleplayer i konsolowy multiplayer dla 3latkow i nadzieje, ze za 2lata ktos dopisze promoda a kiedy to nastapi nikt o tej grze nie bedzie juz pamietal.
  • varfare

    #38 | varfare

    2009-08-04 12:45:47

    Splash Damage robiło multi do ET, to drugie studio (chyba Gray Matter Studios) nie było wstanie dokończyć singla i skończyło się na samodzielnym, darmowym dodatku.
  • bel

    #39 | bel

    2009-08-04 13:31:12

    Bzdura, Gray Matter Interactive robiło sp do RTCW i nic innego w tym temacie. Z reszta nieważne jest samo Gray Matter ani czym się zajmowało bo ani sp w RTCW nie był interesujący (był wręcz podły) ani nie zrobili później żadnych dobrych gier. Ważne jest kto zrobił mp w RTCW (Nerve Sofltware) a kto w ET (Splash Damage - panowie od mapki na której wentylator generował -100fps). Splash Damage nie radziło sobie z tym co planowali w sp a szczególnie z AI, były plany, że gracz nie będzie już sam, w misjach będzie drużynowo - coś jak w dodatku do Half Life: Opposing Force gdzie ktoś tam nam otwierał palnikiem drzwi itp. Activision powiedziało dość czekania i byl cancel, end of story.
  • varfare

    #42 | varfare

    2009-08-04 18:00:35

    Być może tak i było z singlem. Ale kto by to nie robił sp, multi wyszło mierne.
  • m3ribo

    #40 | meribo

    2009-08-04 14:13:00

    nuked ;d nvm
  • yeltzyn

    #41 | wzf | yeltzyn

    2009-08-04 16:38:32

    LISTA SERWEROW WOLFA:

    [url]http://www.ycn-hosting.com/wolf2list/[/url]
  • m3ribo

    #43 | meribo

    2009-08-04 18:07:29

    Czy ktos z grajacych posiada jakis cfg na ktorym teoretycznie wyciska sie max fps?
  • yeltzyn

    #44 | wzf | yeltzyn

    2009-08-04 20:05:13

    http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=28497 czek dis ałt
  • m3ribo

    #45 | meribo

    2009-08-04 20:30:07

    dziekoweczka, swoj cfg z etqw je*bne w takim razie
  • Zippi9

    #51 | z1ppi

    2009-08-18 23:52:42

    ma ktoś może jeszcze gdzieś cfg na komputerze? Ściągnąłem pełną wersję i chciałem zobaczyć mniej więcej jak z FPSami
  • Preak

    #52 | Preak

    2009-08-19 01:51:48

    Wolfenstein CloneDVD-AVENGED

    :))
  • blacktyger

    #53 | blacktyger

    2009-08-19 08:17:49

    W celach komercyjnych - tylko na 24h - instaluje :D.
  • Zippi9

    #55 | z1ppi

    2009-08-19 12:51:43

    tutaj masz witaminkę :) http://rapidshare.com/files/268943470/Razor1911-Wcrac.rar

    Całkiem przyjemnie się w SP gra, jednak mam problem z prawym nadgarstkiem i pograłem tylko godzinkę
  • Preak

    #56 | Preak

    2009-08-19 15:48:23

    ujdzie ten SP, w godzine przeszedlem prawie 30% gry ;D
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

157 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie