Ostatni tydzień zasypał nas informacjami dotyczącymi America's Army 3. Począwszy od coraz dłuższych języków deweloperów na forum oficjalnym, kończąc na otwarciu testów beta dla abonentów fileplanet oraz konkursu na facebook-u. Nieuchronnie zbliża się premiera...
Trudno byłoby nie zauważyć zwiększonej aktywności ludzi odpowiedzialnych za reklamę gry. Niewiadomo jednak ,czy dynamiczniejsze postępowanie deweloperów na pewno jest spowodowane zbliżającą się datą wydania AA3. Czego możemy być pewni? Tego, że szansę uczestniczenia w betatestach otrzymali użytkownicy FilePlanet, więc coraz większa rzesza ludzi ma szansę legalnie zagrać w najnowszą produkcję armii amerykańskiej.
Oficjalna strona America's Army 3
Ostatnimi czasy zwiększyła się również aktywność deweloperów na oficjalnym forum AA3. Postanowili nas uraczyć kilkoma ciekawostkami. Dowiedzieliśmy się nieco więcej o odznaczeniach, skakaniu oraz o kolimatorze ACOG, który również będzie w America's Army 3 dostępny.
W wersji 3.0 dostępne będą osiągnięcia zarówno dla trybu szkolenia, jak dla trybu wieloosobowego. Oczywiście z czasem będziemy dodawać nowe osiągnięcia (dopasowane pod kątem nowych elementów oraz ról). Oto lista typów osiągnięć w AA3:
Monety:
Są to osiągnięcia dostępne wyłącznie w trybie wieloosobowym, nagradzane z rudny na rundę. Można je zdobyć wielokrotnie, a ich ilość jest zliczana. Nagradzamy nimi za takie czynności jak zdobycie określonej liczby celów, wyleczenia określonej liczby towarzyszy jako sanitariusz itp.
Wstążki:
To odznaczenia znajdujące się pomiędzy monetami, a medalami. Odnoszą się one do ogólnego zaangażowania lub pojedynczych wydarzeń. Można zdobyć je za ogólną ilość godzin spędzonych na polu walki, wygrane na wszystkich mapach, bycie weteranem AA2 itp.
Medale:
Gracz może zdobyć je tylko raz. Jest nimi nagradzany za specjalne akcje i nadzwyczajną służbę, czyli np. perfekcję w szkoleniu, doświadczenie bojowe we wszystkich rolach itp.
Po ich zdobyciu osiągnięcia są odnotowywane i uaktualniane w twoim profilu żołnierza. Najprawdopodobniej udostępnimy całą listę osiągnięć wraz z ich grafiką) gdy zbliżymy się do daty wydania gry.
tłumaczenie: americasarmy.pl
Gdy obiekt jest możliwy do pokonania (dla przykładu mur sięgający na wysokość kolana) będziesz w stanie go przeskoczyć/wspiąć się na niego. Sposób pokonania przeszkody zależy od prędkości z jaką się do niej zbliżysz. Gdy stoisz na wprost niej twoja postać wespnie się na mur. Gdy podczas biegu tuż przed tą samą przeszkoda naciśniesz klawisz akcji to postać przeskoczy nad nią.
Mam nadzieję, że rozwiało to wasze wątpliwości!
Twórcy poziomów starali się aby poruszanie po nich było jak najbardziej naturalne, jednak nie wyklucza to przypadków znalezienia jakiś niedociągnięć lub celowego zablokowania drogi z uwagi na rozgrywkę.
tłumaczenie: americasarmy.pl
Optyka ACOG w AA3 (zamontowana przy M16DMR będącym na wyposażeniu strzelca Wyborowego) umożliwia powiększenie, przy którym wizjer celownika zajmuje jak największą część ekranu. Wszystko wokół krawędzi soczewki optycznej jest silnie rozmazane. Eksperymentowaliśmy z dwoma różnymi polami widzenia w celu braku powiększenia na elementach znajdujących wokół celownika, jednak zbyt silnie odbijało się to na wydajności (podwójne renderowanie) i zbyt wiele czasu zajęło by nam zoptymalizowanie/naprawienie tej opcji pod kątem pierwszego wydania gry. Uważam, że artyści i inżynierowie świetnie poradzili sobie z wdrożeniem ACOG, ale moja opinia jest stronnicza.
Nie wprowadziliśmy możliwości regulacji tylniej szczerbiny w przypadku M16A4 lub M4 MWS (przynajmniej jak do tej pory). Bronie te są zerowane na potrzeby środowisk w grze oraz typowych odległości, na których nawiązywana jest walka.
Jednak granatnik M320 będzie umożliwiał wykorzystanie składanego celownika regulowanego pod kątem różnych odległości (poprzez przewinięcie kółka myszki).
tłumaczenie: americasarmy.pl
Dodatkowo, kampania promocyjna rozszerzona została o kolejną część, mającą na celu reklamę gry. Wszystkie informacje na temat America's Army 3 możecie od teraz znaleźć na Facebook-u. Oprócz ciekawostek, informacji oraz albumów, deweloperzy postanowili zorganizować konkurs, w którym do wygrania będą koszulki. Aby to właśnie do Was powędrował t-shirt musicie jako pierwsi odpowiedziec na pytania, które będą się ukazywały w profilu na wspomnianym nieco wyżej portalu.
Źródło: americasarmy.pl
#1 | rfz
2009-05-23 12:58:27