Mimo że dziś 28 lutego, zespół deweloperski postanowił opublikować najnowszy film promujący America's Army 3 już dziś, a nie tak jak to było zapowiadane, 2 marca. Odkrywa on przed wszystkimi, ze zniecierpliwieniem czekającymi na grę, wiele nowości. Występuje w nim również były programista. Dlaczego "były"?
Kilka dni temu z ekipy deweloperskiej zwolniono jej trzech członków. Jednym z nich był popularny [Dev]Pye, który występował w roli niejakiego łącznika pomiędzy zespołem Devs a społecznością America's Army. Opróćz Ericha Blattnera, odpadli również Eli Maffei - [Dev]Octavian i projektant poziomów - Michael Ambrogi, znany jako [Dev]A-Spec. Przyczyny czystek nie są publicznie znane. Miejmy nadzieję, że nie wpłyną one negatywnie na czas produkcji oraz jej jakość.
Film dostępny na oficjalnej stronie produkcji, w dziale Behind The Scenes, zagłębia widza w technologie oraz innowacyjne pomysły użyte przy AA3, które jak w żadnej innej grze, sprawią, że każdy detal będzie miał znaczenie. Począwszy od różnorodności klas, po rozwój postaci, który polegać będzie na wartościach, jakimi kierować się będziemy podczas gry. Poprzez analize naszych zachowań gra będzie rozdawać punkty, przeradzające się w kategoriach oznaczonych literami: L, D, R, S, I oraz P (Loyalty, Duty, Respect, Selfless Service, Personal Cure oraz jedna, której nie udało nam się usłyszeć). Wymienione wartości zostały nazwane "moralnym kompasem żołnierza".
Członkowie zespołu deweloperskiego występujący w filmie, uwypuklają motto gry, czyli to, że "każdy szczegół ma znaczenie". Podkreślają, że AA3 nie będzie zwykłym shooterem, lecz jeszcze bardziej niż do tej pory, taktycznym fps-em (z akcentem na taktycznym).
Źródło: aa3.americasarmy.com
#1 | Preak
2009-03-01 03:18:56
wniosek? zazywasz - przegrywasz !
#3 | primitive
2009-03-01 09:19:31
#2 | Majorek
2009-03-01 03:54:14
#4 | gargus
2009-03-01 10:28:17
#5 | fanzzy
2009-03-01 11:39:08