Banda złodzieji ?

Dostosuj

Autor Wiadomość
VIP
Eragorn

2008-07-09 19:21:24

Ktoś ma szczękościsk widocznie... A za te obelgi powinien mieć wszędzie nuki ...

__

Użytkownik
tobster

2008-07-09 19:21:37

Wcale, że nie. Obowiązkiem jest danie przez gwaranta gwarancji na 24 miesiące. Gwarant ma obowiązek pokryć koszt wysyłki do serwisu jeżeli paczka waży ponad 10kg, większość firm składających pc ma podpisane umowy z kurierami. To nie te lata co wcześniej, że z czajnikiem leciałeś do reala czy tesco, teraz wysyłasz sobie od razu do serwisu.

Jeżeli tak bronisz sklepy to co powiesz na to, że w kodeksie cywilnym jest zapis że reklamacja gwarancyjna musi być zrealizowana w ciągu 14 dni, a hiper markety na swoich śmiesznych pokwitowaniach mają 21 dni ?

__

Użytkownik
andrzejq

2008-07-09 19:24:06

Generalnie to do adray'a raczej wszyscy się przyzwyczaili ale żeby aż tak...

__
Sygnatura SPAM !

VIP
Eragorn

2008-07-09 19:26:26

Właśnie to jest błąd nie powinno ludziom się pozwalać na coś bo później zaczynają to wyolbrzymiać i robić syf jak widać tutaj ;]

__

Użytkownik
andrzejq

2008-07-09 19:28:51

; DDD

__
Sygnatura SPAM !

VIP
Eragorn

2008-07-09 19:38:40

No właśnie spojrzałem na twój avatar ponownie i coś mi się zdaje, że kilka tirów żarcia przywieźli ludzie na esp.pl xD

__

VIP
fronki

2008-07-09 19:40:18

nadal nie rozumiesz

Twoj wybor czy idziesz od razu do serwisu czy oddajesz do sklepu i sklep wysyla. robisz tak jak Ci jest wygodniej...


to ze ktos sobie napisze na czole ze ma tyle a tyle dni Cie nie interesuje, ze Ci nie chce przyjac reklamacji tez mozesz mnie w dupie. prosisz o rozmowe z kierownikiem i spokojnie mu tlumaczysz ze albo przyjmuje przedmiot albo piszesz skarge, po czym i tak bedzie musial go przyjac i przeprosic i bedzie mial same problemu. obowiazuje Cie prawo wspólnotowe i jego tez

__

Użytkownik
kristof

2008-07-09 20:08:15

Adray w sumie racje. Śmieszą mnie komentarze w stylu my nic nie zrobiliśmy to po co to się to reklamuje ? :)

__

Użytkownik
Bitman

2008-07-09 20:12:29

Ale po co chcesz żeby ktoś z esp rozwiązywał twój problem skoro keya kupujesz nie od esp.pl tylko od CGO. Rozmawiaj z nimi bo to oni faktycznie sprzedają ten towar a esp jest tylko pośrednikiem... To chyba oczywiste że z reklamacją powinieneś się zgłaszać do CGO, która ma ludzi kompetentnych do odpowiedzi na Twoje pytania i rozwiązania tej sprawy. Esp nie jest niczemu winien, równie dobrze mógłbyś kupić keya z każdej innej strony podanej na liście i go nie otrzymać. Naucz się szukać rozwiązania problemu u źródła a nie skarżysz się, że ludzie z esp Ci nie chcą pomóc. Masz kontakt z sprzedawcą usługi to z nim rozmawiaj... Ludzie "cg_brain 1", albo proście dorosłych o pomoc!

__

Użytkownik
ady

2008-07-09 20:25:47

RĘCE MI OPADAJA. Reklama jest, ze esports sprzedaje a nie CGO - esports to autoryzowany punkt CGO.

__

VIP
Eragorn

2008-07-09 20:34:27

Po to aby mieć pieniądze ;]

__

Użytkownik
N4kai

2008-07-09 20:46:09

[+]

__

Użytkownik
Bitman

2008-07-09 21:03:41

Tak esp jest punktem sprzedaży usługi oferowanej przez CGO i to CGO jest odpowiedzialne za wydawanie kluczy. Powinieneś więc zgłosić się do ich serwisu.

__

Użytkownik
Bitman

2008-07-09 21:09:14

ADRAY nie potrafi rozwiązać problemu samodzielnie więc trzeba chłopaka nakierować na dobrą drogę :D Nie ma racji oskarżając esp o kradzież, esp jest tylko pośrednikiem i nie ma jakiegokolwiek wpływu na to że firma CGO nie posiada na razie żadnych kluczy. Powinien pogadać z CGO i dopiero cokolwiek pisać.

__

Użytkownik
pwsn

2008-07-09 21:27:23

Mocna riposta, podobało mi się :D

__

Użytkownik
tobster

2008-07-09 21:34:04

Łatwiej zrobić bajzel na forum eSports.pl nie mając racji oraz wiedzy na odpowiedni temat.

__

Użytkownik
icee

2008-07-09 21:47:04

Czasem brakuje mi tu Lucasa :D

__

Użytkownik
TroPtyN

2008-07-09 21:59:54

A Twój Stary je sprzedaje!

__

Użytkownik
TroPtyN

2008-07-09 22:09:10

Nie zapominaj o Żydach!

__

Użytkownik
ady

2008-07-09 22:15:19

proponuje konsultację z rzecznikiem porozmawiać a później się wymądrzać.

__

Użytkownik
freak

2008-07-09 22:15:19

Oraz czarnych kotach i SLD.

__

Użytkownik
ady

2008-07-09 22:15:47

mi też, bo sprawy albo by nie było albo byłaby już załatwiona

__

Użytkownik
ady

2008-07-09 22:16:39

naprawdę jesteś ograniczony propnuję zapoznanie się z prawe konsumenta, rr sie nie odzywa bo wie ze mam racje.

__

Użytkownik
Blademaster

2008-07-09 22:32:35

Zydzi, masoni, cyklisci, pedaly, czarne koty i SLD!

tak, to cale eSports.pl !

__

VIP
Sh1eldeR

2008-07-09 22:48:46

Umowa umową, posrednictwo posrednictwem. Takie odbijanie paleczki nie bardzo pomaga uzytkownikom esp.pl, ktorzy zostali zrobieni w balona przez firme wspolpracujaca z serwisem.

Pieprzyc papierki i "umywanie rąk". Jesli esp.pl nie ma gleboko gdzies swoich uzytkownikow, to powinno cos z tym zrobic. Chocby ostrzec winowajcow, ze zerwie wspolprace, jesli ta sytuacja nie zostanie szybko rozwiazana.

To nie jest przeciez tak, ze firma sprzedajaca te CS-e _zmusza_ esp.pl do wystawiania ich reklam. Jesli wiadomo, ze oni prowadza jakies machlojki, to w trosce o dobro swoich uzytkownikow oraz swoje wlasne tzw. dobre imie mozna sie od nich po prostu odciac (po wyczerpaniu innych, dyplomatycznych metod) i zaprzestac wystawiania ich reklam. I tyle.

Tak jak i nie umiescilibyscie tu bannerow z dziecieca pornografia (tylko dlatego ze dobrze placa), tak nie powinniscie promowac oszustow, nawet jesli chociaz wam placa.

Nie mowie, ze CGO to oszusci i "banda zlodzieji", moze trafilo im sie male potkniecie -- bywa. Moze nawet zalatwia jeszcze sprawe porzadnie, przepraszajac za opoznienie i dajac klucz gdy tylko bedzie to mozliwe.

Ale taka sytuacja powinna byc dla esp.pl alarmem i bodzcem do zbadania sprawy/podjecia jakichs (chocby delikatnych, na poczatek) srodkow, a nie wypinania sie na uzytkownikow i zaslaniania umowami... Albo chcecie w miare mozliwosci pomoc, albo macie userow gdzies.

__

VIP
samolot

2008-07-09 22:53:22

no właśnie, nie wiem jak to się sprzedaje, ale pewnie sporo już było zadowolonych osób

nagle przychodzi taki adray i nazywa eSports.pl, czyli moich kolegów i między innymi mnie złodziejami. tłumaczymy mu spokojnie, że nie mamy właściwie na to wpływu, niech wyśle reklamacje i cierpliwie raczy poczekać.

sprawa pewnie zostanie załatwiona, ale co tam, można się po wyżywać przez kabelek.

ja tak to widzę.

__

Użytkownik
mental

2008-07-09 22:58:48

[ironia] Ja jak kupuje gierke to wkladam w to wysilek i ide do empiku :) I jeszcze nigdy nie kupilem czegos czego nie bylo ;) [/ironia]

__

Użytkownik
sido-cod

2008-07-09 23:01:37

Może też się dołączę. Od ponad 8 lat zajmuje się sprzedażą przez internet. ADRAY kupił "coś" na epsorts.pl, a nie na innej stronie. Tu nie ma przekierowania na inną stronę i dlatego do esports.pl powinien zgłosić się z reklamacją. Mówiąc prosto - kupując towar w sklepie z reklamacją zgłaszasz się do tego sklepu, a nie do firmy która dostarcza towar do tego sklepu. Poza tym nie ma nigdzie REGULAMINU, który jest wymagany(!). A
A na stronie jest tylko FAQ, którego w cale ADRAY nie musiał czytać.
Na stronie nie jest podane, że to jest reklama i kto jest sprzedającym (czyli domyślnie jest esports.pl). A adresy mailowe @cgoeurope.eu podane są jako "Obsuga techniczna". Zresztą mógłby być tam podany dowolny adres, np. [email protected] i nie świadczyłoby to o tym że sprzedającym jest wp.pl.

__

Użytkownik
chopin

2008-07-09 23:25:40

Trzeba było czekać 107 postów na sensowny komentarz. T_T

__

Użytkownik
ady

2008-07-09 23:40:15

no ale Fronki od poczatku próbuje im to przekazać ;asda

__

Użytkownik
bts[b]

2008-07-10 00:03:56

Oddaj :[

__

Użytkownik
ady

2008-07-10 00:15:24

gdzie was obraziłem ? Nazwa tematu przyciąga uwagę HALO? czytanie ze zrozumieniem pada u was?

__

Użytkownik
Blademaster

2008-07-10 00:25:48

nie tylko tobie, za lucasa w esp bylo fajnie

__

Użytkownik
icee

2008-07-10 01:05:37

No, jak Lucas załatwił sprawę to nie było chuja we wsi :DD

Może jego metody były nieco "kontrowersyjne" ale dymów raczej nie było.

__

Użytkownik
TroPtyN

2008-07-10 01:08:48

Znalezione nie kradzione! Ale OK, OK, już oddaję!

__

Użytkownik
icee

2008-07-10 01:11:16

Tylko mało brakowało a nie cieszyłbym się tym fajnym esports ;d. A to, że było lepiej to już zupełnie inny temat.

__

Użytkownik
andrzejq

2008-07-10 01:13:15

Panda Kung Fu by wszystkich rojeb*** ; DD

__
Sygnatura SPAM !

Użytkownik
Bitman

2008-07-10 01:18:25

No i co ma do tego prawo konsumenta? Że możesz reklamować? TAK ale najpierw napisz reklamację do firmy która się nią zajmuje! Stary Use Brain!

__

Użytkownik
ady

2008-07-10 01:21:27

... poczytaj resztę komentów

__

Użytkownik
Bitman

2008-07-10 01:23:12

Napisałeś na początku że doładowanie będzie w poniedziałek, więc nie rozumiem dlaczego się pienisz...

Cała sprawa doładowań wydaje mi się mieć związek ze złapaniem tego hackera który włamał się do serwerów valve, pewnie zablokowali na razie wszelkie transakcje do puki nie sprawdzą zabezpieczeń.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3366 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie