IDEA XerpClients 1
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2008-03-25 13:27:51
elo!!
__
|
VIP
|
2008-03-25 13:35:31
sprawa jest prosta, xerp pomaga high-pingowcow, low odczuwaja niewielka roznice. __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 13:37:58
Ja odczuwam tylko warpienie przeciwnika :E __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 13:41:40
U mnie to samo jak ustawie na 1 to strasznie model przeciwnika skacze i ciezko trafiac :] __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 13:52:16
ja low pingowiec i nic nie pomaga ;ss __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 13:55:32
ale waszym zdaniem to jest dozwolone czy PB powinien brać to pod uwage i KICKOWAC?
__
|
Użytkownik
|
2008-03-25 13:57:27
#2 #3 to ustawcie sobie cl_timeNudge 0 __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 14:09:08
imo dla zrownowazenie broni powinno byc na 0, arqon nei chce tego jednak zrobic, zatem niech juz bedzie na 1 __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 14:23:30
nie taka mała ta różnica ;] Zagrałem parę meczy bez xerpa i po tym jeden z xerpem, bez tej komendy miałem mg > 25% lg ~27% i rg 31%. Z xerpem mg mialem 38% lg 34% a rg 51%. więc chyba różnica jest duża ? :] __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 14:42:02
Ja używam xerp 1 na RG, LG i MG, na reszcie mam 0. Aim zdecydowanie lepszy z xerpem ON (LG 2x lepsze niż bez), ale koszta są takie, że często modele przy zetknięciu z teksturą zapadają się w nią i nie widać przeciwnika :o
__
|
Użytkownik
|
2008-03-25 17:29:09
bylo osp nie bylo tylu problemow :d __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 18:45:02
[url=http://forum.netcoders.cc/announcements/14061-unerring-punkbuster.html]PB epic failure[/url] > xerp __
|
VIP
|
2008-03-25 19:45:24
Mam neo 1mb, ping na serwery gamesnetu czy astera ok. 18-30. Przez ciekawość przed jednym z dueli włączyłem sobie tego xerpa. Spawa mi się o niebo lepiej. Ale nie wiem czy to faktycznie wina/zasługa tej komendy czy też zaawansowana socjotechnika ;d __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 20:08:05
xerp to szit mimo ze sam gram na tym od 2 tygodni..... spaw skacze o 5/10 % do gory i tak na prawde mozesz zignorowac promien lg czyli walnac sobie truelighting 1 ( co wg mnie jest chore bo spaw ogranicza sie do low sensa i spawaniu myszka a nie tak jak na osp i cpma/vq3 bez xerpa strafe+myszka) to tak jakby strzelac z rl rakietami samonaprowadzajacymi z talentem arqona to za niedlugo pewnie rl tak bedzie wygladac a rg bedzie mialo splash damage __
|
Użytkownik
|
2008-03-25 20:34:11
zanim wogole powstal ten szum wokol xerpa to dziwnie latwo trafialo mi sie z plasmy, strzelalem byle gdzie i trafialem, zastanawialem sie czym to jest spowodowane i w koncu sie dowiedzialem, bez tej komendy jest ogromna roznica, nie wiem jak mozna tego nie zauwazac, moze poprostu za malo gracie ?
__
|
Użytkownik
|
2008-03-25 23:50:43
...lamki __
|
Użytkownik
|
2008-03-26 11:45:15
Pomogło, ale teraz to juz w ogole ciezko trafic lepiej juz celowalo sie na timenudge - 10 __
|
Moderator
|
2008-03-26 12:07:38
Tak, zwlaszcza, ze timenudge nie dziala w CPMA.
__
|
Moderator
|
2008-03-26 12:29:23
[url=http://www.esreality.com/?a=post&id=1528988]Xerp zostaje[/url], wiec dyskusja jest juz raczej zbedna. Pan i Wladca arQon rzekl slowo; kosci zostaly rzucone ;]
__
|
VIP
|
2008-03-26 13:01:55
dlatego nie polubilem q3.
__
|
Użytkownik
|
2008-03-26 14:59:01
eee no ale model nie warpi juz __
|
Użytkownik
|
2008-03-26 15:03:18
Ogolnie za duzy szum wokol tego, tymbardziej, ze w arcie wyraznie pisze ze xerp zostaje. A i tak wszystko zalezy od gracza, sama myszka na boki nie lata. Ja np potrafie przykleic spaw do goscia zeby nie wiem co robil, ale tylko jak ma jakakolwiek inna bron, spaw vs spaw i 100 xerpow mi nie pomoze :] __
|
Użytkownik
|
2008-03-26 17:20:53
Dokladnie tak samo bylo w moim przypadku;-)
__
|
Użytkownik
|
2008-03-26 17:42:13
szkoda, ze fpsy juz takie sa i sie raczej nie zmienia
__
|
Użytkownik
|
2008-03-26 18:06:39
mario ? __
|
Użytkownik
|
2008-03-26 21:16:19
wkręciłeś se pewnie __
|
VIP
|
2008-03-26 23:21:26
Dobre i to ;] __
|