...ktora odpowiada...

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
lysy24

2004-02-27 20:07:38

Jest komenda w jakims unrealu(ut, ut2k3, ut2k4) ktora odpowiada cg_enemymodel ... z q3?

__

Użytkownik
Razi3l

2004-02-27 22:36:31

btw. czy jest jaka komenda ktora odpowiada r_picmip w q3??

__

PRO
sxl

2004-02-27 23:28:54

hmmm, jakos w to watpie.
w ut2003 z widocznoscia modeli to w ogole byly jazdy

__

Użytkownik
lysy24

2004-02-28 10:26:43

w 2003 to ciezko przeciwnika zobaczyc na niektorych mapach :P

__

Użytkownik
yareq

2004-02-28 11:01:34

zainstaluj sobie TTM2003 to bedziesz mial brightskinsy, pikniecia od trafien i inne takie rzeczy sciagniete prosto z q3 ;)

__

Użytkownik
yareq

2004-02-28 11:02:33

ustaw w menu jakosc tekstur mapy na najnizsza i tyle

__

Użytkownik
lysy24

2004-02-28 19:38:58

Napisalem ze we wszytkich czesciach, ale chodzi mi glownie o unreala 2004 taka opcja : | < 8 ]
btw. nie odczytuje tej minki co dalem po spacji gdy jest razem :P

__

Użytkownik
lysy24

2004-02-28 19:42:44

Widocznie jeszcze nie znaja sie na Chinskim kung- fu.

__

Użytkownik
yareq

2004-02-28 20:03:28

W 2k4 sie nie da :/ Pozatym albo jestem slepy albo pokaz mi gdzie napisales ze glownie chodzi Ci o 2k4.

__

Użytkownik
lysy24

2004-02-28 20:14:48

Dobry masz wzrok chyba, nie napisalem, chodzi mi glownie o 2004, ale takze o inne wersje np. normalnego ut ktore wlasnie koncze sciagac bo bedzie mi dzialal na celeronie 333 :D Porprostu chcialem sie dowiedziec czy istnieje taka opcja :o) Czlowiek sie uczy zdnia na dzien, na przyszlosc bede wiedzial.

__

VIP
Pajda

2004-02-28 23:33:25

Wystarczy sciagnac brajtskiny dla dema one odrazu ustawiaja wspolny default model.
Wiecej opcji trzeba poczekac na retail wersje i TTM dla 2k4.

W UT starym nikt z tym nie gra bo nie ma problemow z zauwazaniem, modele sa stosunkowo jednolite wiec jakiego kto uzywa nie robi roznicy, a w trybach teamowych szybkie rozpoznawanie kolegi/przeciwnika (kto konkretnie, jaka ma funkcje, w czym jest dobry, jak sie zachowa, jak zagrac etc.) po modelu jest wrecz niezbedne. Akurat od dawna mam prawie skonczony artykul o forcemodel/enemy model wiec troche jestem rozeznany w roznicach podejsc graczy UT/Q3 :P

Ale w menu jest opcja forcemodel tylko nie wiem co trzeba zrobic by dzialala i nikt w sumie nie wie bo jej nie uzywa :P Nowe UT Pure7 ma tez domyslnie funkcje force model. UT TTM tez moze cos miec ale glowy nie dam, juz sie prawie z niego nie korzysta.

W 2k3 wszystko zalatwia TTM.

__

VIP
Pajda

2004-02-28 23:40:42

Poza opcjami w menu mozesz jeszcze pogorszyc jakosc i pare efektow dzieki wpisom w ini/advanced preferences (wywolywane z konsoli).

Jezeli to nie starcza to sa 2 inne metody, obie wywowywane z poziomu tweaka. Tweakiem unrealowcy nazywaja szereg komend odwolujacych sie bezposrednio do engine gry, z ktorego korzystamy jak z najzwyklejszego execa (gdyz ini nie przyjmuje tych komend).

Konkretnie mozna zmienic lod bias gry. Wszystko wygladac bedzie jak praktycznie z samym cieniowaniem bez tekstur. Niestety ucina tez czesc efektow broni i ma pare innych negatywnych skutkow.

Drugie podejscie jest juz wiedza bardziej tajemna czyli komendy drawscale. Rozmywa tekstury przeslicznie, lepiej niz lod bias, cala grafika jest tez wciaz ostra i co najwazniejsze tekstury na postaciach (skiny) sa nierozmyte ale normalne szczegolowe tekstury dzieki czemu slicznie sie wyrozniaja na tle mapy (lod bias rozmyje tez tekstury postaci i obiektow). Wada w sumie jedna, rozmywa napisy wszystkie przez co poza samym graniem sie nie da nic obslugiwac. Trzeba sobie zrobic szereg bindow odpalajacych execi z poszczegolnymi wartosciami drawscale zeby powrocic do normalnych ustawien = pare klawiszy na klawie do wyrzucenia.

__

Użytkownik
Razi3l

2004-03-14 12:40:15

aha , tak btw. to pod koniec roku szkolnego w moim rodzinnym miescie bedzie organizowny turniej , wlasnie bardzo prawdopodobne jest , ze w ut 2004 ( caly czas gadam z organizatorami) , glownymi nagrodami na poprzedniej grachomanii ( bo tak nazywa sie ten turniej) byly komorka , drukarka + inne rzeczy , a teraz sa podobno nowi sponsorzy i nagrody moga byc naprawde niezle. Jak sie czegos dowiem czegos konkretnego to odrazu bede pisac :). Szykuje sie nam naprawde niezly turniej.

__

Użytkownik
Cw!kL4

2004-03-16 22:52:35

Bardzo chętnie zawitam bo mam niedaleko :)

__

VIP
SoF|ZyZ

2004-03-17 00:26:33

http://www.ingame.de/filebase/index.php/?action=download&fid=1130&cid=22

brightskiny do dema, force default model tez jest. Jezeli po zainstalowaniu tego nie bedziesz widzial przeciwnika to nie wroze kariery w fps'ach :D

__

Użytkownik
blood

2004-04-06 17:48:44

najlepiej to graj w q3 a nie bedziesz sie musial menczyc ze skinami tylko jedna komende dasz i po wszystkim :P

__

VIP
OnliNE

2004-04-07 11:26:46

nie dobrze mi sie robi jak patrze na twój avatar ;p
czy mozesz go zmienić :D:D

__

Użytkownik
blood

2004-04-07 16:31:23

...a ten pasuje :P ??

__

VIP
OnliNE

2004-04-07 16:37:26

no juz lepszy ;p

__

Użytkownik
kpr!

2004-04-19 21:14:32

Przystojniak z ciebie :P

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2483 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie