Monsoon

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
Użytkownik
Lukin

2005-12-14 14:49:56

Dzięki za pomoc i kibicowanie.

[url=http://www.viacga.com/maps/l4dm2_final.zip]DOWNLOAD[/url]
[hide=screenshot][url=http://www.viacga.com/maps/l4dm2_final.zip]http://www.viacga.com/images/stories/maps/mon_2_th.jpg[/url][/hide]

__

Użytkownik
black sunday

2005-12-14 15:02:34

Tak po screenach to średnio ale w najblizszym czasie "przetestuje" ( dupa ze mnie nie tester ale co tam :D)

__

VIP
stR4y

2005-12-14 15:18:31

n1, klimat kojarzy mi sie z Jedi Knight: dark forces 2

__

VIP
zoom

2005-12-14 15:23:05

eh nienawidze takich mapek tzn jakis kosmosow.... tak bardzo mi brakuje w q4 map typu cpm1 lub ztn ale z pro gotycznymi teksturami nie jakimis podrobkami ;->

__
Play more promode.

Użytkownik
Lukin

2005-12-14 15:33:26

Cholera, zapomniałem napisać, że opinie na temat grafiki nie bardzo mnie interesują =P Panowie, ładnych mapek Ci u nas dostatek, są w pudełku z grą. Ale co z tego skoro większość z nich do niczego się nie nadaje.

__

Użytkownik
yareq

2005-12-14 16:27:05

Potwierdzam :P. Nie musi byc nawet gotyk koniecznie, wystarczy zeby mapa nie byla cala srebrno-metalowa. Ale Lukin chyba same takie robi ;).

__

Użytkownik
yareq

2005-12-14 16:32:57

Grafika sie liczy chociazby dlatego zeby sie przyjemnie gralo i ogladalo filmiki. Dobra mapa nie powinna graficznie odstawac od standardowych map :P.

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-14 16:40:58

Ta chyba nie odstaje?

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-14 16:54:56

Ta akurat miała być w klimatach azjatyckich, dużo drewna, trawy, zagiętych dachów, itp. Namęczyłem się z teksturami, ale efekt w ogóle nie pasował klimatem do "Quake'a 4". Ostatecznie została z tego tylko trawa.

Alem głuchy na Wasze prośby nie jest ;) Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to wkrótce gotyku w "Q4" będzie pod dostatkiem.

__

Użytkownik
yareq

2005-12-14 17:05:35

Sprawdzic w akcji nie moge, ale patrzac po screenach oswietlenie chyba kuleje.

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-14 17:22:42

Mogłoby być ładniejszee (mniej ambientu, więcej źródeł), tylko, że wtedy fps-y padłyby na łeb, na szyję. Ale bez przesady: złe też nie jest. Conajmniej nie kole w oczy. No, a w akcji mryga, iskrzy i rzuca cienie :)

__

Użytkownik
yareq

2005-12-14 17:29:12

Mozna dac support r_lightdetaillevel ;).

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-14 17:36:34

No jasne, że można. Już jest. Ale mimo wszystko chciałem, żeby to działało szybciej niż zwyczajne mapy na standardowych ustawieniach ;)

__

Użytkownik
mtheus

2005-12-14 20:21:01

no po screenach to samo wrazenie mialem : ) ale w grze calkiem inaczej

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-12-14 21:27:03

Mapa mi się podoba a nawet bardzo...czekam na wersję finalną.

__

Użytkownik
Nighter

2005-12-14 23:46:52

jak ja żałuje, że mi w kfaku błąd wyskakuje :(

__

Moderator
mefikh

2005-12-15 00:11:29

Po skrinach jest mroooocznie :)

Stestuje ja jutro, ale słyszałem, że jest świetna i lepsza od Galangu ;]

EDIT: pobiegalem sobie troche, fajniutka jest, po skrinach wydawala sie mega procza, a tu sie milo zaskoczylem :)

Przypomina mi jakos hubaeroq3, ale jest naprawde dobra :) (tylko z poczatku ciezko sie polapac w niej)

__

VIP
Grmx

2005-12-15 14:26:10

taaa... aerowalk wannabe ,i mam nieodparte wrazenie ze gram w ut2004:),ale po broniach znow wracam do wiadomosci ze to q4.
W praniu jeszcze jej nie przetestowalem bo zaden serwer chyba jeszcze jej nie ma.

__

Użytkownik
yareq

2005-12-15 15:12:00

Ta, miecza nie ma ;).

__

Użytkownik
yareq

2005-12-15 15:12:53

i mam nieodparte wrazenie ze gram w ut2004


Dlaczego?

__

VIP
Grmx

2005-12-15 17:10:12

no nie wiem, pierwsza mysl jaka mi przeszla przez glowe to ut2k4.

__

Użytkownik
Vymiott

2005-12-16 13:21:25

Mnie też wkurza ten wszechobecny plastik-metal-fantastik :)

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-16 13:54:56

Powtarzasz się, już mi to mówiłeś przy "Galang". Zapodaj jakieś pożądne tekstury "gotyckie" do "Q4" to porozmawiamy. Póki co robienie tekstur samodzielnie to dla mnie strata czasu, zwłaszcza, że grafika to dla mnie naprawdę sprawa drugorzędna (grunt, żeby mapa wyglądała przyzwoicie i świetnie się w nią grało).
Zresztą patrz #5, wyluzuj się i oczekuj nieoczekiwanego ;)

__

Użytkownik
Vymiott

2005-12-17 11:54:34

Spoko, nie jest moim celem obrażanie cię - po prostu te klimaty jak to określiłem metal-plastik-fantastik się nudzą, szczególnie po przejściu całego singla q4 :D

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-23 04:09:27

Panie, panowie: nowa wersja gotowa. Dużo zmian, mam nadzieję, że na lepsze. Mapka się rozrosła, ale biega się jeszcze szybciej :)
[url=http://q4.org.pl/l4dm2_beta2.zip]DOWNLOAD[/url]

[hide=Screenshot][url=http://q4.org.pl/l4dm2_beta2.zip]http://q4.org.pl/l4dm2_beta2.jpg[/url][/hide]

Wesołych Świąt!

__

Użytkownik
[3M.Luq]

2005-12-27 23:48:30

Hmm zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu pierwsza wersja... ta jest troszeczkę "przekombinowana". Beta1 była prosta, szybka i bardzo grywalna... ta już troszkę zaduża się wydaje - co nie służy jej.

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-28 12:00:38

Mniejsza wersja była zbyt "przytulna" - fajnie się po niej biegało ale w meczach za łatwo było kontrolować całość. To co jest aktualnie będę starał się uprościć, bo rzeczywiście w niektórych miejscach za dużo jest kombinatoryki.

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-30 21:29:06

Jeżeli jest ktoś kogo to jeszcze interesuje (=P) zapodaje linka do kolejnej wersji: [url=http://q4.org.pl/l4dm2_beta3.zip]download[/url]

Zmian niewiele na pierwszy rzut oka, ale gra sie inaczej, moim zdaniem lepiej. Jeśli nie będzie jakiś większych problemów to ta wersja jest ostatnią przed finalną - jeśli więc ktoś ma jakieś uwagi to jest ostatnia szansa, żeby je zgłosić.

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-12-30 22:57:18

"Kompetentura straszna" ta wersja mapy tylko się zastanawiam czy potrzebny dwa razy RL na tej mapie...chociaż ta mapa tak jak Galang wydaje mi się łatwa do kontrolowania...zresztą pogram troche i się wypowiem...generalnie spoko.

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-30 23:08:01

Kompetentura straszna? WTF? ;-P
Co do kontrolowania - nie jest to nadto trudne, ale na pewno nie jest tak proste jak na "Galangu".

BTW Jak ktoś ma siłę pomęczyć się z mapką do TDMa to zapraszam do ściągania: [url=http://q4.org.pl/map_l4dm3.pk4]l4dm3[/url] - na razie wygląda słabo, bo chcę w 'spokoju' popracować nad grywalnością. Jak będzie w bardziej zaawansowanym stadium założę może nowy temat.

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-30 23:08:56

Kompetentura straszna? WTF? ;-P
Co do kontrolowania - nie jest to nadto trudne, ale na pewno nie jest tak proste jak na "Galangu".

BTW Jak ktoś ma siłę pomęczyć się z mapką do TDMa to zapraszam do ściągania: [url=http://q4.org.pl/map_l4dm3.pk4]l4dm3[/url] - na razie wygląda słabo, bo chcę w 'spokoju' popracować nad grywalnością. Jak będzie w bardziej zaawansowanym stadium założę może nowy temat.

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-12-30 23:16:27

"Kompetentura straszna"

Napisałem to w cudzysłowie bo fajne sformuowanie. Kiedyś je słyszałem i mi się przypomniało akurat. Oznacza coś bardzo dobrego i "wypasionego"...hehe

__

Moderator
mefikh

2005-12-30 23:17:15

W ogole Lukin Ty startujesz w tym konkursie mapperskim, co mozna w nim taka sporo kasiure wygrac ? :)

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-30 23:43:50

Tak, ale na tę okazję będzie zupełnie nowa mapa.

__

Użytkownik
Vymiott

2005-12-31 00:06:43

Czy mi się wydaje, czy w każdym pliku pk4 jest umieszczone także źródło mapy, plik MAP? Po co to jest? W q3 umieszczenie tego pliku było gestem dobrej woli, teraz jest to przymus?

__

Użytkownik
Lukin

2005-12-31 00:19:15

Zmienił się system kompilacji - jest plik .map, nie ma za to .bsp. Więc owszem, publikacja źródła mapy jest teraz przymusem.

__

Użytkownik
Vymiott

2005-12-31 16:28:47

Faktycznie, wywaliłem z jednej mapy plik MAP, i dupa zbita, gra nie ruszy... ciekawe na co mu MAP, czyżby BSP sobie w pamięci tworzył? Ale nie chce mi się wierzyć, to raczej czasochłonne zajęcie...

__

Użytkownik
Lukin

2006-01-05 14:10:45

W pliku .map są światła, położenie tekstur i rozstawienie przedmiotów. W pliku .proc informacje o tym co widać, a czego nie. Natomiast w .cm są informacje potrzebne do obliczania fizyki.


BTW [url=http://www.savefile.com/files/5576088]Kolejna, czwarta, wersja beta jest już dostępna[/url]

Ta wersja jest najprawdopodobniej ostatnią przed finalną bo do 10. stycznia muszę mapkę skończyć.
[url=http://img275.imageshack.us/my.php?image=beta41gq.jpg]http://img275.imageshack.us/img275/549/beta41gq.th.jpg[/url]

__

Użytkownik
MICHALM1

2006-01-05 19:14:52

Ja czekam na jakąś mapę w "łagodniejszych" kolorach to znaczy aby było jaśniej, coś jak na Sandstorm itp. Przyjemniej się gra moim zdaniem na takich mapach.
A co do zmian to rzeczywiście chyba lepiej jest teraz z RA room. Ale cały czas uważam, że dwa razy RL na tej mapie to za dużo.
Generalnie: DOBRA ROBOTA.

__

Użytkownik
Lukin

2006-01-06 19:57:46

Z tymi łagodniejszymi kolorami: na mnie raczej nie licz ;) Ale spoko, wkrótce pojawi się sporo mapek i siedząc za kulisami sceny maporobów mogę zdradzić, że będzie wśród nich conajmniej jedna mapka w klimatach "Sandstorma" i pewnie jeszcze więcej wyglądających jak "Bloodworks".

__

  • 1
  • 2

Warning: getimagesize(http://q4.org.pl/l4dm2_beta2.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166

Warning: getimagesize(http://img275.imageshack.us/img275/549/beta41gq.th.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

6596 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie