Monsoon
- 1
- 2
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2005-12-14 14:49:56
Dzięki za pomoc i kibicowanie.
__
|
Użytkownik
|
2005-12-14 15:02:34
Tak po screenach to średnio ale w najblizszym czasie "przetestuje" ( dupa ze mnie nie tester ale co tam ) __
|
VIP
|
2005-12-14 15:18:31
n1, klimat kojarzy mi sie z Jedi Knight: dark forces 2 __
|
VIP
|
2005-12-14 15:23:05
eh nienawidze takich mapek tzn jakis kosmosow.... tak bardzo mi brakuje w q4 map typu cpm1 lub ztn ale z pro gotycznymi teksturami nie jakimis podrobkami ;-> __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 15:33:26
Cholera, zapomniałem napisać, że opinie na temat grafiki nie bardzo mnie interesują =P Panowie, ładnych mapek Ci u nas dostatek, są w pudełku z grą. Ale co z tego skoro większość z nich do niczego się nie nadaje. __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 16:27:05
Potwierdzam . Nie musi byc nawet gotyk koniecznie, wystarczy zeby mapa nie byla cala srebrno-metalowa. Ale Lukin chyba same takie robi . __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 16:32:57
Grafika sie liczy chociazby dlatego zeby sie przyjemnie gralo i ogladalo filmiki. Dobra mapa nie powinna graficznie odstawac od standardowych map . __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 16:40:58
Ta chyba nie odstaje? __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 16:54:56
Ta akurat miała być w klimatach azjatyckich, dużo drewna, trawy, zagiętych dachów, itp. Namęczyłem się z teksturami, ale efekt w ogóle nie pasował klimatem do "Quake'a 4". Ostatecznie została z tego tylko trawa.
__
|
Użytkownik
|
2005-12-14 17:05:35
Sprawdzic w akcji nie moge, ale patrzac po screenach oswietlenie chyba kuleje. __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 17:22:42
Mogłoby być ładniejszee (mniej ambientu, więcej źródeł), tylko, że wtedy fps-y padłyby na łeb, na szyję. Ale bez przesady: złe też nie jest. Conajmniej nie kole w oczy. No, a w akcji mryga, iskrzy i rzuca cienie __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 17:29:12
Mozna dac support r_lightdetaillevel . __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 17:36:34
No jasne, że można. Już jest. Ale mimo wszystko chciałem, żeby to działało szybciej niż zwyczajne mapy na standardowych ustawieniach __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 20:21:01
no po screenach to samo wrazenie mialem : ) ale w grze calkiem inaczej __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 21:27:03
Mapa mi się podoba a nawet bardzo...czekam na wersję finalną. __
|
Użytkownik
|
2005-12-14 23:46:52
jak ja żałuje, że mi w kfaku błąd wyskakuje :( __
|
Moderator
|
2005-12-15 00:11:29
Po skrinach jest mroooocznie
__
|
VIP
|
2005-12-15 14:26:10
taaa... aerowalk wannabe ,i mam nieodparte wrazenie ze gram w ut2004,ale po broniach znow wracam do wiadomosci ze to q4.
__
|
Użytkownik
|
2005-12-15 15:12:00
Ta, miecza nie ma . __
|
Użytkownik
|
2005-12-15 15:12:53
i mam nieodparte wrazenie ze gram w ut2004
__
|
VIP
|
2005-12-15 17:10:12
no nie wiem, pierwsza mysl jaka mi przeszla przez glowe to ut2k4.
__
|
Użytkownik
|
2005-12-16 13:21:25
Mnie też wkurza ten wszechobecny plastik-metal-fantastik __
|
Użytkownik
|
2005-12-16 13:54:56
Powtarzasz się, już mi to mówiłeś przy "Galang". Zapodaj jakieś pożądne tekstury "gotyckie" do "Q4" to porozmawiamy. Póki co robienie tekstur samodzielnie to dla mnie strata czasu, zwłaszcza, że grafika to dla mnie naprawdę sprawa drugorzędna (grunt, żeby mapa wyglądała przyzwoicie i świetnie się w nią grało).
__
|
Użytkownik
|
2005-12-17 11:54:34
Spoko, nie jest moim celem obrażanie cię - po prostu te klimaty jak to określiłem metal-plastik-fantastik się nudzą, szczególnie po przejściu całego singla q4 __
|
Użytkownik
|
2005-12-23 04:09:27
Panie, panowie: nowa wersja gotowa. Dużo zmian, mam nadzieję, że na lepsze. Mapka się rozrosła, ale biega się jeszcze szybciej
__
|
Użytkownik
|
2005-12-27 23:48:30
Hmm zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu pierwsza wersja... ta jest troszeczkę "przekombinowana". Beta1 była prosta, szybka i bardzo grywalna... ta już troszkę zaduża się wydaje - co nie służy jej. __
|
Użytkownik
|
2005-12-28 12:00:38
Mniejsza wersja była zbyt "przytulna" - fajnie się po niej biegało ale w meczach za łatwo było kontrolować całość. To co jest aktualnie będę starał się uprościć, bo rzeczywiście w niektórych miejscach za dużo jest kombinatoryki. __
|
Użytkownik
|
2005-12-30 21:29:06
Jeżeli jest ktoś kogo to jeszcze interesuje (=P) zapodaje linka do kolejnej wersji: [url=http://q4.org.pl/l4dm2_beta3.zip]download[/url]
__
|
Użytkownik
|
2005-12-30 22:57:18
"Kompetentura straszna" ta wersja mapy tylko się zastanawiam czy potrzebny dwa razy RL na tej mapie...chociaż ta mapa tak jak Galang wydaje mi się łatwa do kontrolowania...zresztą pogram troche i się wypowiem...generalnie spoko. __
|
Użytkownik
|
2005-12-30 23:08:01
Kompetentura straszna? WTF? ;-P
__
|
Użytkownik
|
2005-12-30 23:08:56
Kompetentura straszna? WTF? ;-P
__
|
Użytkownik
|
2005-12-30 23:16:27
"Kompetentura straszna"
__
|
Moderator
|
2005-12-30 23:17:15
W ogole Lukin Ty startujesz w tym konkursie mapperskim, co mozna w nim taka sporo kasiure wygrac ?
__
|
Użytkownik
|
2005-12-30 23:43:50
Tak, ale na tę okazję będzie zupełnie nowa mapa. __
|
Użytkownik
|
2005-12-31 00:06:43
Czy mi się wydaje, czy w każdym pliku pk4 jest umieszczone także źródło mapy, plik MAP? Po co to jest? W q3 umieszczenie tego pliku było gestem dobrej woli, teraz jest to przymus? __
|
Użytkownik
|
2005-12-31 00:19:15
Zmienił się system kompilacji - jest plik .map, nie ma za to .bsp. Więc owszem, publikacja źródła mapy jest teraz przymusem. __
|
Użytkownik
|
2005-12-31 16:28:47
Faktycznie, wywaliłem z jednej mapy plik MAP, i dupa zbita, gra nie ruszy... ciekawe na co mu MAP, czyżby BSP sobie w pamięci tworzył? Ale nie chce mi się wierzyć, to raczej czasochłonne zajęcie... __
|
Użytkownik
|
2006-01-05 14:10:45
W pliku .map są światła, położenie tekstur i rozstawienie przedmiotów. W pliku .proc informacje o tym co widać, a czego nie. Natomiast w .cm są informacje potrzebne do obliczania fizyki.
__
|
Użytkownik
|
2006-01-05 19:14:52
Ja czekam na jakąś mapę w "łagodniejszych" kolorach to znaczy aby było jaśniej, coś jak na Sandstorm itp. Przyjemniej się gra moim zdaniem na takich mapach.
__
|
Użytkownik
|
2006-01-06 19:57:46
Z tymi łagodniejszymi kolorami: na mnie raczej nie licz Ale spoko, wkrótce pojawi się sporo mapek i siedząc za kulisami sceny maporobów mogę zdradzić, że będzie wśród nich conajmniej jedna mapka w klimatach "Sandstorma" i pewnie jeszcze więcej wyglądających jak "Bloodworks". __
|
- 1
- 2
Warning: getimagesize(http://q4.org.pl/l4dm2_beta2.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Warning: getimagesize(http://img275.imageshack.us/img275/549/beta41gq.th.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166