Warsow - jak lubisz Q3
Autor | Wiadomość |
---|---|
PRO
|
2005-06-02 09:54:10
Ten post to taka riposta na newsa o grze nexuiz, ktora wlasnie co wyszla w wersji 1.0 (lol, jezeli to jest pelna wersja to jak wygladaly bety?).
__
|
VIP
|
2005-06-02 11:25:18
sciagam
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 11:39:03
jo tysz __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 12:00:30
ale zajebiste ! ! D __
|
VIP
|
2005-06-02 12:35:42
wyjeeeeeebaneeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 12:56:33
spoko giera moze pogramy ? ma ktos wmaire dobre lacze zeby postawic serv ? bo samemu latac po mapie to nudno :[ __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 12:56:45
Zbyt podobne do CPMA z tym że przekombinowane :F
__
|
PRO
|
2005-06-02 12:59:29
to nie jest calkiem promode, bo zauwaz ze fizyka w czasie lotu jest bardzie jak w vq3
__
|
PRO
|
2005-06-02 13:00:10
no ja bym w sumie tez mogl pograc (ale jutro) tyle ze nie mamy osoby ktoraby nam postawila server, ja mam tylko neo 512 :( __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 13:03:15
insajd, styknie jak mialem chello 512 to w cs'a gralismy w 4 osoby i mieli ping 50 kurde ja chce z kims zagrac duelka szkoda ze mam tylko 30-40fps :/ kurde jak to nie ma super grafy w q3 mam 90-100 :/ __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 13:05:12
przyznam ze dosyc ciekawa produkcja narazie po chwili grania najbardziej mnie zajaralo te kombosy (skakanie 'poziome' polaczone ze skakaniem i szybowaniem po scianach ;D;d) czekam na full :-] __
|
VIP
|
2005-06-02 13:07:16
OD SCIAN MOZNA SIE ODBIJAC , wlasnie gralem na lanie i super zabawa - jeszczeraz polecam
__
|
VIP
|
2005-06-02 13:11:15
dobre __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 13:14:15
niom..
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 13:18:52
grafa jest zajebista gratz insajd za to ) __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 13:22:54
super jutro na lanie bede gral __
|
VIP
|
2005-06-02 13:32:30
ej, skad wy bierzecie te avatary?:> __
|
VIP
|
2005-06-02 13:33:51
ja dzis mam dzien testera^^ __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 13:47:56
moze pogramy :>? kto chetny na duela ? __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 13:52:15
join #warsow.pl @ quakenet na L __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 14:16:49
to giera wypas, tyle żeby jakis serwerek do niej powstał
__
|
PRO
|
2005-06-02 14:31:01
http://www.dookyweb.com/avatars.swf __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 14:32:20
kupujemy na allegro __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 14:38:56
wlasnei chyba nowsza :o 13 maj :> __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 14:49:32
kto mi przypomni jak sie przerabialo dema z q3 na bmp ? __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 15:07:16
cl_avidemo xx (gdzie xx to wpisujesz ile klatek na sekunde ma sciagac obrazek np. 30) __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:02:07
* References : Quakeworld, Quake3 CPMA ...
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:06:36
Wiedzialem ze ktos zaraz podchwyci temat ja ktos na ESR zarzuci , a samemu to nigdy poszukac . __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:18:43
gralem wlasnei na necie :F mimo ze ping 200 i troche rail (electro) nie wchodzi gralo sie fajnie :> insajd z pingiem 200 ownowal :F
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:24:28
Co do fizyki w czasie lotu jak z vq3 - szczegolnie to zakrecanie strejfem jest identyczne ).
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:28:35
Dla Ciebie 0.90 jest nowsze od 3.05 ;] ? __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:30:15
Kto to napisal:
UPDATE
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:35:02
A czemu ma wazyc wiecej jak sa 3 mapy . __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:38:52
nom fajnie tylko ze z tej 1 pukawki kogos zabic to grrrr
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:41:01
niee ale data 13 maj jest nowsza od lutego ajt ?
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:44:24
nom :F mi sie udalo pare razu na Quadzie czy co to tam jest to rozowe __
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:45:18
To 3.05 wyglada imo jakos "nowiej" PP
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:48:52
hehe czy ja wiem :>
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:53:36
Mozliwe ze to cos z maja co wypuscili publicznie to nie jest najnowsza wersja bo nie chcieli pokazywac i dlatego to z lutego jest nowsze Ale w takim razie dlaczego nie ma join itp. Ale jesli 0.90 jest nowsze od 3.05 to czemu 3.05 ma lepsze menu itd.
__
|
Użytkownik
|
2005-06-02 16:56:49
sxl zauważyłem że ty masz jakieś nekrofilskie zboczenia :asd
__
|