Użytkownik
|
Na zwiększenie fps dla karty ATI:
Karty graficzne ATI:
1. Otwieramy menu sterownika naszej karty graficznej:
- klikamy prawym przyciskiem myszy na pulpit
- klikamy na 'właściwości'
- wybieramy zakładkę 'ustawienia'
- klikamy na przycisk 'zaawansowane'
2. Wybieramy zakładkę; 'OpenGL' i wykonujemy następujące czynnoœci [przesuwamy suwakiem]:
- Filtrowanie anizotropowe: zależne od aplikacji [zaznaczone]
- Smoothvision: wyłączone [zaznaczone]
- Ustawienia tekstury: wysoka jakość
- Poziom szczegółów minimapy: wysoka wydajność
- Czekaj na synchronizację pionową: Zawsze włączony
3. Wybieramy zakładkę 'Direct3D' i ustawiamy wszystko tak jak zrobiliœmy to w zakładce 'OpenGL'.
I tu jest problem :/, mam karte ATI Radeon 7000 64 mb, wchodze w właściwośći, ustawienia, zaawansowane, zakładka Open GL i mam tylko coś takiego:
- Convert 32 bit textures 16 bit
- Enable page flipping
- Disable dithering alpha blending
- Enable KTX buffer region extension
- Force 16-bit Z-buffer
- Wait for vertical sync
- Enable texture compression
do tego jeszcze dochodzi :
- Full scene anti-aliasing (z możliwością wyboru takich opcji a) Disabled, b) 2 samples i c) 4 samples
- Anisotropic texture filtering (z możliwością wyboru takich opcji a) Highest quality, b) High quality, c) Disabled
no i na koniec: suwak do Level of Detail
w Direct 3D mam tak:
- Wait for vertical sync
- Compressed texture format
- W-buffer support
- Alternate pixel center
i do tego dochodzi:
- Z-buffer bit depths (z możliwością wyboru a) 16, b) 16;24 c) 16;24;32)
Oraz jest coś do odznaczenie/zaznaczenia 8-bit Stencil
- Anti-aliasing (z możliwością wyboru a) Diabled, b) Application preference
c) Always on) jak wybierzemy jedną z tych dwóch opcji: Application preference lub Always on to pojawi nam sie suwak gdzie po lewej stronie ma 2X a po prawej 4X
- Dithering method when alpha blending (z możliwościa wyboru a) use error diffusion dithering, b) Use ordered dithering, c) Disable dithering
Wie ktoś moze co powinienem zmienić w tych ustawieniach ?
__
|