Komenda

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Blazus

2009-11-27 23:42:16

Witam jaka jest komenda na błyszczącą się broń tak jak to w FM jest używane?

__

Użytkownik
FATxB

2009-11-27 23:44:48

opcje, lustrzana mapa. musisz miec shader model 3.0.

__

Użytkownik
Blazus

2009-11-27 23:48:23

CrazyIvan z takimi żartami to idź do kolegów z piaskownicy a nie na forum gdyż nie zbyt się popisałeś swoim tekstem.

B33 sama lustrzana nie pomoże musi to być jakaś komenda gdyż mam lustrzaną włączoną i nic. Na CFG do FM bez problemu mi to śmiga. Sądzę że jest na to jakaś komenda.

__

Użytkownik
Ozone

2009-11-27 23:48:25

ha ha ha
pojechałeś po krawędzi
nie ripostuj tak bo ludzie ze śmiechu poumierają
(to do crazyivana)

__

Użytkownik
duhV

2009-11-28 00:09:34

/cg bronstansielsniaca 1

__

Użytkownik
Blazus

2009-11-28 00:22:05

Widzę iż kolejny błyskotliwy lecz nie do końca mądry użytkownik tego forum.

__

Użytkownik
Hunter90pl

2009-11-28 00:27:45

r_glow “1”
r_glow_allowed “1”
r_specular “1”
r_rendererPreference “Shader model 3.0”
r_texFilterMipMode “Force Trilinear"

__

Użytkownik
Blazus

2009-11-28 10:40:04

Niestety nie pomogło :/ ma ktoś może jeszcze jakieś inne sugestie?

__

Zbanowany
kolaola8

2009-11-28 10:42:20

r_renderinuse “3.0” ?

__

Użytkownik
Blazus

2009-11-28 10:47:14

Przepraszam jednak działa trza było zmienić na blininearny a nie trilinearny :) można zamknąć

__

Zbanowany
kolaola8

2009-11-28 10:53:07

ZAMYKAM.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

341 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie