wolf 2 mp beta LEAKED!!!!

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
Użytkownik
NIKOM

2009-08-01 18:37:59

dla zainteresowanych --> crossfire.nu + http://www.mininova.org/tor/2814226

600mb , 8 map

gra jest na silniku tym samym co etqw a wiec http://www.crossfire.nu/configs/6518_nikom.cfg jak cos :P

__

Zbanowany
esportfan

2009-08-01 18:41:38

0 seeds, 0 leechers

ftp = rzol.ru

:'(

__

Użytkownik
NIKOM

2009-08-01 18:44:02

nie patrz na to co jest na stronie napisane tak naprawde jest sporo seedow i peerow

__

Użytkownik
Zippi9

2009-08-01 19:16:08

dzięki nikom właśnie z ftp pobieram i za godzinę
będzie

__

Użytkownik
NIKOM

2009-08-01 19:33:51

nie gralem jeszcze po hamachi z nikim ale po samym bieganiu po mapach stwierdzam ze jest to g**no :D moze pelna wersja bedzie lepsza ale jak narazie gra wyglada na OKROJONA WERSJE ETQW :DDDD zal

__

VIP
fronki

2009-08-01 19:49:53

a jakas glebsza recenzja? :D

__

VIP
Eragorn

2009-08-01 19:57:42

To się da okroić?

Przynajmniej ten silnik zoptymalizowali? :DDDD

__

Użytkownik
dezCartezz

2009-08-01 19:58:24

55 seedow 336 peerow ale on mowi, ze nie ma nic

__

Użytkownik
m3ribo

2009-08-01 20:01:49

jesli to bedzie drugie ETQW to mi pasuje : )

__

Użytkownik
NIKOM

2009-08-01 20:31:06

to jest takie qw z poprawiona grafika i zabrali kilka klas itp nie wiem czy to tylko u mnie ale rwie w ch*j jak sie gra po hamachi i do tego skaczace fpsy 30-125 (125 glownie w ciasnych korytarzach :D) w codzie grafika byla 100 razy ladniejsza niz tutaj po okrojeniu wysztkiego a i tak mialem 250fpsow tak samo w etqw fpsy byly bardziej stabilne. movement taki jak w etqw = ch*jowy zdeczka, nie ma wychylania, dali kilka broni, ktore sa jak z cod waw, ogolnie to rece mi opadly jak pogralem 30 minut >_< mozemy sie tylko modlic zeby finalna wersja byla dopracowana ale nie wiem czy to mozliwe bo by musieli duzo rzeczy zmienic :)

__

Użytkownik
dezCartezz

2009-08-01 20:33:50

lul ale to zajmuje 600mb, wiec jak mozesz oceniac na podstawie czegos takiego? tym bardziej, ze pelna wersja ma zajmowac 8gb?

__

Użytkownik
xar!on

2009-08-01 20:45:37

wrzućcie na rapida albo cuś :D

__

Użytkownik
NIKOM

2009-08-01 20:52:19

@sEXY aNNIHILUZZ

z etqw bylo to samo, beta a pelna wersja bardzo malo sie roznily :P

__

Użytkownik
Zippi9

2009-08-01 21:06:50

no, ale coś dziwnie mało to zajmuje, ET:QW było coś koło 1GB z tego co pamiętam przy czym tam była ylko jedna mapa

__

Użytkownik
Zippi9

2009-08-01 21:21:52

nikom dasz namiary na hamachi crossfie? bo widzę że już usnęli to ze strony

__

Użytkownik
NIKOM

2009-08-01 21:42:54

netzwerk: #nuhps.et
pw: 0815

Channel : #miAmi.et
Password: qwerty

bez hamachi gra chodzi duzo plynniej i nie ma scin co nie zmienia faktu ze beta jest narazie slaba, juz beta z sewer etqw byla lepsza :| miejmy nadzieje ze wyjdzie z tego na koniec cos godnego uwagi

__

Użytkownik
Zippi9

2009-08-01 22:10:15

http://www.megaupload.com/?d=UO64B177
Alternatywny download

__

Użytkownik
varfare

2009-08-01 23:33:10

Nie każdy wie, ale Raven już dawno temu mówiło, że multi w podstawowej wersji Wolfensteina będzie okrojone na maksa. Dopiero po czasie pokarze się samodzielny dodatek skupiony wyłącznie na multi.

Beta ETQW zajmowała więcej bo tam była technologia Megatexture - jedna taka super-tekstura zajmowała około 400mb dla mapy. W Wolfie tego nie ma, więc waga mniejsza.

__

Użytkownik
dezCartezz

2009-08-02 00:01:29

faktycznie kupa, ale pozyjemy zobaczymy

__

Użytkownik
exile

2009-08-02 11:53:57

haha to wygląda jak jakiś Mortyr 3..

__

Zbanowany
esportfan

2009-08-02 12:34:54

beta codwaw mimo że była gówniana, jest 10x lepsza niż to

__

Użytkownik
varfare

2009-08-02 12:52:56

Trochę głębsza recenzja.

Minusy:
1. Nie można wszystkich klawiszy zmienić w opcjach (trzeba bawić się w konsoli).
2. Popełnili te same błędy co w etqw odnośnie silnika- nawet na 100fps gra potrafi działać jak na 20fps. Generalnie fpsy są niesamowicie niestabilne (mój sprzęt to c2d e8200, Radeon 4770, 2gb ramu ddr2 ocz, abit ip35-e).
3. Mapki ujdą, ale są niebywale mniejsze w porównaniu do tych z wolfet/rtcw/etqw. Zapewne z tego powodu wywalili fopsa oraz snajpera.
4. Gameplay to bardziej cod niż wolf. Mamy zoomownie na broni (ironsight), brak strzelania podczas sprintu, brak noża (jest atak z kolby, który jest nawet ustawiony na stocku pod V), brak wychylania się, trickjumpowanie jest prawie niemożliwe (tak samo ze strafejumpem). Rozrzut broni z dupy. Rifla to prawie to samo co rifla w CoD2 tylko że mniej satysfakcjonujące strzelanie. Granatów już się nie wybiera żeby je rzucić, zastąpiono je rozwiązaniem z coda czyli granat (na stocku też pod G :F) rzucany bezpośrednio z klawisza.
5. Niektóre dźwięki są żywcem wzięte z quake wars.

Plusy:
1. Design kilku mapek (np. Tesla).
2. W sumie to klimatyczna i przejrzysta grafika.

Podsumowując: o ile silnik nie jest aż tak tragiczny to zrobili (czytaj zepsuli) go w takim samym, o ile nie większym, stopniu jak quake wars. Absolutnie tragiczna wydajność silnika i jego ścięcia spowodują, że niejeden z was zrezygnuje z gry po paru tygodniach użerania się z komendami żeby na rakiecie działało to w miarę płynnie. Kiedy już się to uda (w co wątpię) odkryjecie, że to Wolf na konsole zaportowany na peceta. Zdecydowanie strata kasy, czasu i nerwów.

__

Użytkownik
m3ribo

2009-08-02 13:19:45

kur*wa jacy wy jestescie smieszni, oceniac cala gre na podstawie jakiejs pre12938129382190 bety wazacej 600mb. Nie ma co spinac dupy, tylko trzeba poczekac cierpliwe do finalnej wersji.

__

Użytkownik
varfare

2009-08-02 13:44:28

Beta waży tyle ile ważyć powinna. Żadnych tekstur nie brakuje, a kod źródłowy w 99% gier nie zajmuje więcej jak kilka/kilkadziesiąt mb. Reszta to tekstury, dźwięki, mapy itp.

I jaka prebeta? Przecież multi został opisany przez Raven i dokładnie taki jest w tej becie- kijowy i okrojony.

Zapomniałem dodać: nad przeciwnikami są czerwone strzałki :D

Potężna galeria z bety http://www.wolf-zone.hostdell.pl/galeria/index.html

__

VIP
conneh

2009-08-02 18:27:38

Nie ma magicznych update’ow naprawiajacych z dnia na dzien wszystkie niedociagniecia w grze, wiec nie napalalbym sie specjalnie na to, ze wersja retail bedzie sie roznila w znaczacy sposob od tego, w co mozna zagrac teraz.

Za idTech4 malo kto przepadal (nawet pomijajac comp graczy, wystarczy spojrzec na ilosc sprzedanych licencji), jego modyfikacje pod ETQW sprawily, ze jeszcze gorzej sie popsul. Developer odpowiedzialny za RTCW2 wzial to, co zostalo zepsute na potrzeby ETQW i wydaje sie, ze narobil w kodzie jeszcze wiekszego syfu. Wszystkie elementy gry sprawiaja wrazenie wykonanych przez bande amatorow operujacych z garazu rodzicow:
- prawie ze nieistniejacy, niskiej jakosci, ubogi w szczegoly dzwiek
- brzydsza od ETQW grafika, ktora w obecnej formie nie dorasta do piet tej z COD4 czy CODWAW, z ktorymi jak rozumiem miala w zalozeniu konkurowac
- brzydki, niespojny HUD

Po zmniejszeniu detali do absolutnego minimum gra przywodzi na mysl czasy gier tworzonych na silniku idTech3. Mam podstarzale C2D i 8800GTS, na ktorych komfortowo gralem w ETQW (120fps), a wrazenia z gry mialem takie same jak z gry w pierwsza publiczna bete ETQW na A64 3000+ i 6800GS, czyli ogolnie niewystarczajaco wysoki framerate oraz spadki FPSow podczas walki, na ktore poza upgradem sprzetu nie ma lekarstwa. Trudno jest mi jednak pojac jak gra, w ktora gre sie na nieporownywalnie mniejszych mapkach, i ktora wyglada znacznie gorzej moze miec wieksze wymagania.

Malo tego, z ETQW 1.4 przeniesiono wszystkie niedociagniecia i niedogodnosci zwiazane z hitboxami/kodem sieciowym/poruszaniem sie postaci. Wiec jest warpik oraz jest loteria z trafianiem w trzesace sie i poruszajace sie jak w niemych filmach z Charliem Chaplinem ludki z mikroskopijnymi hitboxami glow, ktore zdaja sie zyc wlasnym zyciem.

Nie ma sensu rozwodzic sie nt. gameplay, bo w to sie nie da grac. Zaden promode tego nie naprawi, bo tak jak mowi przyslowie - z gowna bata nie ukrecisz.

__

VIP
[fhn]AL|EN

2009-08-02 18:29:59

Halo czy wy wszyscy czekający z nadzieją, że finalna gra będzie 10 razy lepsza zapomnieli, że RAVEN był odpowiedzialny za totalne zniszczenie, zdruzgotanie, rozpierdolenie i zmasakrowanie najbardziej oczekiwanego FPS’a ostatnich lat ?

Ci kolesie nie dość,ze nie potrafią robić dobrej gry to wielokrotnie zostało udowodnione, że ich programiści są kompletnie do bani jeżeli chodzi o optymalizacje kodu gry.

Jak tylko usłyszałem, że RAVEN położył swoje łapska na tej grze to odrazu przekreśliłem ją - pogram w Singla i starczy i wam też to radzę abyście się nie katowali.

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
exile

2009-08-02 18:47:15

@AL|EN

to fakt że ta gra będzie wielką porażką ale nie oczerniaj całego dorobku Raven:D
Nie zapominaj że wydali Heretica, Hexena, Soldier of Fortune, Jedi Knight i wiele innych gier które są już klasyką.

Co do reszty wypowiedzi Twojej i con’a w pełni się zgadzam.

__

VIP
[fhn]AL|EN

2009-08-02 19:29:15

Nie oczerniam całego dorobku - te gry to pewnie tworzyli inni ludzie a i czasy/wymagania odnośnie gier były inne. To co panowie z RAVEN pokazali ostatnio przy tworzeniu gier (min. skopiowanie 90% kodu Q3 do Q4 razem z wszystkimi błędami naprawianymi od 6 lat-ludzie pisali w wywiadach, że ktoś powinien zostać za to zwolniony bo nie wyobrażają sobie większego debilizmu) całkowicie dyskredytuje ich przy tworzeniu “ambitnych pozycji”. Nie tworzą mapy, potworki i efekty ale niech za MP zabierze się ktoś inny.

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
varfare

2009-08-02 20:34:52

Akurat silnik id Tech 4 nie jest aż tak zły jak by się mogło wydawać. To, że nie jest często kupowany akurat spowodowane jest tym, że w mniej a więcej tym samym czasie wyszedł Half-Life 2 wraz z silnikiem Source, który nomen omen jest o niebo lepszy. Potem wyszły takie jak Unreal Engine 3, CryEngine 2 i kilka innych. Gdyby id Tech 4 pojawił się rok-pół roku wcześniej mielibyśmy może z 3 tytuły więcej.

Po za tym, silnikiem nie można usprawiedliwiać nieumiejętności programistów Splash Damage oraz Raven Software do stworzenia dobrej gry. Gdyby umieli wykonywać swoją pracę, naprawili by co trzeba.

__

Użytkownik
slavia9

2009-08-02 22:32:29

ludzie, ludzie...

krytykujecie grę a GÓWNO o niej wiecie.

MP nie robi Raven a zewnętrzne studio z Anglii! Raven robi TYLKO singleplayer który zapowiada się świetnie i którego nie zepsuje. Raven nie ma nic wspólnego z tą betą.

A ta beta jest bardzo niedopracowaną wersją która WYCIEKŁA i jest nieoficjalna i mało grywalna. Po za tym ja sobie pogram w dodatek a’la ET, które zapewne zrobi Raven do porządku. Te studio wie co robi.

__

Użytkownik
varfare

2009-08-02 23:55:36

Aha, czyli niewiedza o tym, że mp robi zewnętrzne studio nie upoważnia mnie do wypowiadania się do trybu mp, w który zresztą grałem? Czy te magiczne studio to Endrant Studios, Pi Studios?? Po pierwsze, całkiem prawdopodobne, że to Raven zleciło produkcję mp dla Endrant Studios/Pi i to oni po części zawalili. Po drugie, co mnie obchodzi kto ostatecznie to robi? Jest popsute, bardziej się nie da.

“A ta beta jest bardzo niedopracowaną wersją która WYCIEKŁA i jest nieoficjalna i mało grywalna. Po za tym ja sobie pogram w dodatek a’la ET, które zapewne zrobi Raven do porządku. Te studio wie co robi.“


“A ta beta jest bardzo niedopracowaną wersją która WYCIEKŁA i jest nieoficjalna i mało grywalna."- właśnie o tym rozmawiamy. Wyciekła beta, build z 22 lipca, bardziej aktualnej wersji nie będzie. I proste, że jeśli coś wyciekło to nie jest oficjalne, tak?

Samodzielny dodatek na multi będzie, Raven zapowiadało to już dawno.

__

Użytkownik
tobster

2009-08-03 10:33:40

Mi ta betka się podoba. Fajne małe mapy, prorokowanie na jej podstawie jest śmieszne. To jak wojna na PCLabie Arcania Vs Risen. Żadna gra nie wyszła, a wojują :D. Szkoda, że nie jest grywalna na 8600GS Mobile no chyba, że to wina 7RC :)

Pytanie nr 1. - jaka jest komenda na wyłączenie cieni ? Tak jak to było w Q4 gdzie nagle był skok FPS 2x.
Pytanie nr 2. - jakiś spis komend na zwiększenie wydajności kosztem grafiki ?

Lista serwerów:
http://www.ycn-hosting.com/wolf2list/

__

VIP
Van Helsing

2009-08-03 10:49:03

ten link z megaupload jest dobry?

__
Miejsce na Twoją reklamę!

Użytkownik
tobster

2009-08-03 11:14:38

Tak.

__

VIP
Van Helsing

2009-08-03 13:26:03

eee kaszana jeżeli chodzi o efekty wizualne mapka np tesla wyglada fajnie ale postać, sposób umierania, płomienie to narazie kaszna, jeżeli to miałoby być takie wydanie to CoD 4 je na sniadanie Wolfa ;(

orientuje się ktoś o co chodzi z tym widokiem pod E?

__
Miejsce na Twoją reklamę!

Użytkownik
slavia9

2009-08-03 17:40:31

varfare, tu chodzi o to, że ludzie piszę że cała gra będzie beznadziejna bo beta multi od innego studia im się nie podoba. Wolf nastawiony jest na SP i tyle. A po premierze tradycyjnie wychodzi superdodatek który będzie zawierał potężnego multiplayera, tak jak to było z RTCW i Enemy Territory.

__

VIP
j3sh

2009-08-03 17:47:41

Downloads: 4,288

coś mało

__

Użytkownik
kluczmen

2009-08-03 18:15:57

hm popatrzalem na gameplaye i powiem tak :
- movement duelowanie i strzelanie wygladaja jak w podstawowej wersji qw - nie liczylbym na to ze w dodatku ktory zostanie opracowany po relase wolfa to sie zmienilo, pozostaje miec nadzieje ze wyjdzie cos w stylu q4maxa/qwpro na tyle szybko zeby utrzymac przy sobie graczy (zreszta et bez et pro pewnie tez by tyle nie potrzymalo... sprobujcie sobie teraz pograc w etbase :D )
-w dodatku moze bedzie wiecej klas postaci, wieksze mapy stawiam na wprowadzenie lojta i wywalenie veila z nowych map, no i jeszcze cv opsa pewnie dadza (no i moze bardziej smooth movement jak to mialo miejsce z jednym paczem do q4.. co zreszta i tak nikt juz wtedy nie zauwazyl bo wszyscy smigali na q4maxie XD )
-wersja finalna pewnie bedzie dzialac szybciej, to samo bylo z americas army 3 w ktorej oficjalna (!) bete mogli pograc plynnie tylko gracze z dosyc dobrymi zestawami, a po relase paczu gra stawala sie dosyc plynna nawet na dosyc srednich kompach
- w zasadzie wszystkiego co tu widzimy mozna bylo sie spodziewac
- fajnie ze mapy sa klimatyczne (mp40 na filmikach tez trzyma klase rtcw pod wzgledem modelu ;) )
- w dodatku pewnie zamiast ruchu oporu beda regularne wojska aliantow jak w starym wolfie
- sciagam zeby sie przekonac samemu jak sie strzela ;)

__

Użytkownik
lysy54

2009-08-05 00:16:39

hmm ktos mi moze wyjasnic jak sie podlaczyc do jakiegokolwiek serwera ?? mam hamachi podlaczylem sie jednej z wyzej podanych sieci i co dalej ? w grze w trybie offline nie wyswietla mi zadnych serwerow ... i utknal w martwym punkcie

__

Użytkownik
Zippi9

2009-08-05 09:50:28

slavia9
RTCW jest lepsze od ET

__

  • 1
  • 2
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2838 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie