pmove_fixed (t/n)?

Dostosuj

Autor Wiadomość
VIP
aphex

2003-12-07 10:56:17

Ta komenda bywa czasami powodem sporów, a jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

__

VIP
ortho

2003-12-07 11:34:39

szczerze mowiac nie gram juz w q3 ale kiedy konczylem grac praktycznie kazdy wyciskal 125 fps na swoim kompie i teraz jestem praktycznie pewien ze bez 125 fps na servy sie nie wchodzi (oczywiscie sa wyjatki) uwazam ze pmove_fixed powinien byc na 0, skoro masz 125 fps nie potrzebujesz jej (wiem ze skacze sie jeszcze fajniej) i skoro nigdzie na swiecie nie graja na pmove 1 to poco znowu grac na odmiennych warunkach?

__

VIP
aphex

2003-12-07 11:59:43

kiedys gralem z pmove 1, jakis czas temu jednak wylaczylem mimo iz osiagniecie 125fps na moim kompie jest nie realne :/

__

Użytkownik
h1

2003-12-07 12:03:58

na lanie gram z wlaczonym, bo mam stale 80 fps :D
a na publiku to nie ja decyduje :>

__

Użytkownik
ziel1na

2003-12-07 13:54:41

czy mi sie wydaje czy pmove jzu nie ma w nowych wersjach promoda? :)
czy moze jest teraz w osp?!

__

Użytkownik
hornet

2003-12-07 15:00:35

w promodzie nie ma i to juz chyba od dosc dawna :)
w osp dalej jest mozliwosc zagłosowania na to.

pmove_fixed "1" mozemy osiagnac na swoim kompie dzieki kombinacji paru komend, tj.
g_synchronousClients "1"
sv_fps "125"
com_maxfps "125" - i to trzeba jeszcze wycisnąć u siebie ;)

jesli wszystko spełnimy mamy taki sam efekt co dając pmove_fixed "1". Nie wiem czy załączenie tej komendy przy spełnianiu wszystkich w/w kryteriów jeszcze coś daje, może ktos inny niech sie wypowie na ten temat i czy skacze się wtedy jeszcze inaczej :P

__

VIP
wilgotna pela

2003-12-15 22:28:46

hmmm mi sie wydaje ze przy 1 jest nieco inne samplowanie mychy - ale moze to moje widzimisie.

__

Użytkownik
SzakaL

2003-12-16 20:08:18

jest inaczej. ale to mozesz ustawic komenda m_filter

__

Użytkownik
obur

2003-12-17 14:11:24

na pmove sie owiele lepiej gra nawet gdy mam 125 fps, bez tego nie wszystkie triki mi wychadza

__

Użytkownik
hornet

2003-12-17 21:55:36

obur, przeczytaj dokladnie posta #5, com_maxfps "125" to nie jedyna komenda do wykoniania tych 'trickow'.

co do myszki to sie nie wypowiem, bo prawie od zawsze gram na ustawieniach z postu #5, no i niezbyt zwracam na nią uwage, bo gram rekreacyjnie ;0 ;>

__

Użytkownik
SzakaL

2003-12-17 22:37:56

Jak grasz na czyims serwerze, wszelkie miby, xa, i inne, to nie bedzie wam dzialac sv_fps.
Bardzie te sv_fps 20- czy 30, bo taki ma ustawiony serwer.
I wtedy nie bedziecie miec tych 125, tylko 30, takie serwer narzuca. A g_synchronousclients i com_maxfps to sam juz mozesz ustawic.

__

Użytkownik
obur

2003-12-18 10:38:31

ten tego ja to wszystko rozumie i wiem ale chodzi mi oto ze jak grac to grac uczciwie wiec bede gral tak jak na serweze jest ustawione a stwierdzilem tylko fakt ze na pmove sie lepiej gra ityle dalsze srafyj itp itd.

__

Użytkownik
yareq

2003-12-18 10:44:16

hmm dobra niech ktos mi powie co daje ta komenda bo ja gram w promoda i tam i tak tego nie ma ale mnie to ciekawi dlaczego tyle zachodu z tym ^_^ (domyslam sie ale nie chce palnac glupoty :-DDDD)

__

Użytkownik
SzakaL

2003-12-18 15:50:29

to jest ustawienie ze kazdy gracz ma warunki tak jakby mial stale 125 fps. Mimo ze ma np. 60 to fizyke ma taka jak na 125.
Dobre to jest jak wszyscy gracze maja malo fps. Umozliwia rowna gre osobom z 300fps i 40 fps.
Jako ze w silkiku sa bugi, powstajace z obliczania przez procesor, powierzchni podlogi, fps, predkosci. Stad np. bouce bugi, powstajace z nieprawidlowego wyliczenia odbicia o odpowiednia wysokosc z liczba 125 fps, i ups - slinik gry 'myli sie' i zamiast zatrzymac gracza to odbija go na wysokosc z jakiej skoczyl. Jak nie ma 0 ups tylko wiecej, to wyrzuca go z predkoscia ok. 1000 ups (te uzyszkania predkosci na dm6 ze skoczni, czy kolo raila). Ze strafami tez jest tak ze przy im wiekszej liczbie fpsow skok sie wydluza, i przyspiesza sie latwiej (potestujcie na np. wyzszym niz 125 sv_fps u siebie). Np. na sc_fps 300, fizyka gry jest dziwna. Pierwsze skoki sa bardzo dlugie, pozwalajace praktycznie przeskoczyc mostek raila jedym skokiem, szybko nabiera sie przyspieszenia, ale dziwnie i trudno je utrzymac. Na sv_fps 10 rozpedzic sie i strafowac jest trudniej. Nie przeskoczysz mosta od raila na takich ustawieniach. To tak jak by serwer przyjmowal tylko te 10 fps. Nie da rady skakac na tylu.
Wszystko to odpowiednio proporcjonalnie do sv_fps dlugosci skoku, predkoci uzyskiwanej maxymalnej na 125.
Na promode tego nie ma. Ani pmove, ani bouncow, i wydluzania skokow dzieli odpowiedniej ilosci fps. Czyli tam bez pmove warunki sa rowne dla kazdego.
Na vq3 mozna to nazwac bledem, nie dopracowaniem silnika. Ale czy to zle ze da sie wykonac sporo trikow dzieki bledach w obliczeniach?

__

Użytkownik
yareq

2003-12-18 15:59:03

no to dobrze podejzewalem :-DDDDDD

__

Użytkownik
SzakaL

2003-12-21 22:54:50

Lepiej sie zapytac niz palnac glupote ;p
Co tu sie tak pusto zrobilo, na forum?

__

VIP
prox16

2004-01-14 07:36:40

ja nie gram pmove

__

Użytkownik
yareq

2004-01-14 11:12:08

True, true :)

Pusto bo pusto, wlasciwie to nigdy na forum esp.pl nie bylo jakiegos duzego ruchu :P

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

870 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie