Unreal Zone

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
meledictum

2006-05-10 19:19:26

Czas zacząć kolejny krok w kampanii reklamowo - propagandowej UZ! Po namieszaniu we łbach ludziom z Unreal.pl ;) przyszwędałem się tutaj. Ok, ale przejdźmy do merotum. Od kilku miesięcy w sieci oraz w FPP Megazinie na cover CD w CDA ukazuje się zin Unreal Zone, traktujący o wszystkich grach z Unreal w tytule. Strona zinu:
www.unrealzone.republika.pl
Link do najnowszego, dziewiątego numeru:
http://www.unrealzone.republika.pl/uz/uz9/index.html
Czytajcie i wyrazajcie tutaj swoje opinie. I jeszcze forum UZ
www.uz.forumer.pl

__

VIP
Shiro_4

2006-05-10 20:09:19

Fajne, pochawalam idee !

btw. a co jesli jestem leworeczny, a myszke obsluguje prawa reka ^^ ?

__

Użytkownik
Vanson

2006-05-16 22:18:11

Ja czytam to z każdym zakupionym CDA. Takie zboczenie unrealowo-zawodowe... ;P

__

Użytkownik
matiz444

2006-05-17 00:06:40

To jestes taki jak ja ; P

__

VIP
Pajda

2006-05-17 02:03:13

Hmm, moje uwagi.

1. Juz nic, tu byla bledna uwaga i zostala wyedytowana :P
2. Raaamkiii!
3. W tekstach linki do rzeczy ktore predzej czy pozniej znikna (np. screeny meczy reprezentacji trzymane na polhoscie).
4. Dzial sms z uz9, tekst o UT na DreamCasta. UT to UT. Unreal Championship byl powiedzmy konsolowa interpretacja UT2k3 na PS2. Natomiast na DC wyszedl UT, mial opcje splitscreen do grania na jednej konsoli, zas w necie (nie koniecznie modemem, mozna kombinujac za posrednictwem pc/servera polaczyc sie i adslem) mozna bylo normalnie wchodzic na servery i grac z graczami grajacymi na pc czy Macach. Warunek byl jeden - server dzialajacy pod patchem chyba 4.20 (w sumie ten pacz wniosl bardzo wiele zmian, m.in. kodzie odpowiedzialnym za dzwiek). Niestety czas leci, wychodzily kolejne pacze, w tym 4.32 rozpoczynajacy ostatnia serie i wspolna kompatybilnosc poszla na smietnik.
5. Kolejny sms i pytanie o instalacje - przydalo by sie poinformowac o komendzie zeby zainstalowac umoda z wiersza polecen.
6. Tekst o flaku jest tak naprawde bezuzyteczny, brak statsow, dokladnej zasady dzialania granatu w UT, ktory w odroznieniu od ut2kx nie rozrzuca odlamkow randomowo, czy lepszych porad odnosnie wykorzystania.
7. Tekst o TO tak naprawde zawiera minimum informacji.
8. Tekst o Morbiasie... co to za porada by strzelac enfem w glowe ? Albo, ze kucajac mamy lepsza celnosc ? Autor gral kiedykolwiek w UT, ze wymysla takie bzdury ? Co do taktyki to szczerze przez tyle lat nie pamietam by ktokolwiek zjezdzal winda z gory na dol. Taktyka ? Wal z enforcera ile wlezie, po zabiciu spam rakietami w respawny, bedac na gorze wykorzystaj przewage wysokosci i splash damage, bedac na dole trzymaj dystans i wal enfem, a najwazniejsze w calosci jest zbierac double enfa. Tylko, ze taka taktyka to naprawde brak taktyki w porownaniu do jakiej kolwiek innej mapy :P Niech mi tez ktos wytlumaczy skad autor wzial strafejumpy ? Nie pomylil przypadkiem gier ? Tekst, ze mapa ma wiele roznych zakamarkow przekonal mnie do tego w calosci :P
Jeszcze odnosnie przypisku z trickiem z granatami to bede naprawde pod wrazeniem jezeli uda sie tak zabic kogos kto gra dluzej niz 2 tygodnie w jakies fpp :P
9. Glosowanie i tryb "One by One" ???
10. Tekst o leworecznych jest bezsensowny, autor zaczyna temat, po czym zjezdza na ustawienia klawiatury, ktore sa sprawa calkowicie indywidualna i konczy go tak naprawde w ogole nie podejmujac. A co do tych dywagacji gdzie umieszczona bron na ekranie to i tak wiekszosc ludzi wylacza jej widok :P
11. Recenzja myszy MediaTecha. Pomijajac, ze jest to optyk LED, a nie laserowy, to tak naprawde autor nie ma pojecia o czym pisze. Ta mysz jest totalnie do bani, ale widzac ze wczesniej przez lata mial tylko kulkowca, to w jaki sposob wszystko opisuje i jakich informacji brakuje to wniosek jest prosty :P
12. Tricki w UT. Kazdy pocisk ma swoj priorytet i zwykle mozna go zablokowac innym. Kula z shocka blokuje nawet strzaly ze snajpy (to jakby ktos sie zastanawial czemu czasem nie mozemy zrobic heda kolesiowi robiacemu standa). Co do niszczenia pociskow z redka to mozna je zestrzelic doslownie wszystkim. A i btw. rakiete z rlki tez mozna zestrzelic np. snajpa.
13. Health w UT... fiolki pojawiaja sie co 27.5sec nie ok 30-40. Keg 92sec wiec blisko :P
14. Amp... amp nie potraja predkosci wystrzalow. Jedno trafienie shockiem nie zabije doladowanego na maksa przeciwnika, a flakiem nie trzeba az 2. Do tego odmiana jest zla... "ampy", "ampą" ? :P

Dalej juz mi sie nie chcialo :P Ogolnie czyta sie lekko, ale jest podstawowa wada - autorzy tekstow maja wybujala wyobraznie, ktora modyfikuje ich wspomnienia z calych 2 uruchomien UT przeszlo szesc lat temu, albo (ci lepsi) graja, ale wylacznie z botami.

ps. po podstawowe informacje dotyczace itemow czy broni UT (ale tylko UT:P) odsylam raczej na unreal.fpp.pl.

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3700 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie