Zielony ekran

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
slitzer

2005-10-27 15:42:04

witam jak wyelomiowac zieolony ekran w q4 ? i jak zrobic conifg ktory poprawi ilosc fps :D w CS byly takie komendy np.
gl_picmip 1
gl_playermip 4
max_shells 0
max_smokepuffs 0

a jak w q4 ? aha i jaka komenda pokazuje fpsy ?

__

VIP
Hakan

2005-10-27 15:46:44

com_showfps 1

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

Użytkownik
e2

2005-10-27 15:47:51

co do zielonego ekranu to już gdzieś o tym czytałem... jak sobie przypomnę to podam rozwiązanie ;p ale reinstall sterów i zmniejszenie ilości detali może pomóc xD

__

Użytkownik
Lukin

2005-10-27 15:48:22

Wpisz w konsoli r_renderer ARB. Jak nie pomoże to spbróbuj r_renderer ARB2 albo r_renderer R200.
Reszta [url=http://www.viperlair.com/articles/howto/software/tweakq4/]tutaj[/url]

__

Użytkownik
Lukin

2005-10-27 15:48:22

Wpisz w konsoli r_renderer ARB. Jak nie pomoże to spbróbuj r_renderer ARB2 albo r_renderer R200.
Reszta [url=http://www.viperlair.com/articles/howto/software/tweakq4/]tutaj[/url]

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-10-27 16:09:37

A jak mogę zmienić sensitivity tylko dla Railguna ?
Próbuję na wiele sposobów i nie działa.

__

Użytkownik
Lukin

2005-10-27 16:16:14

I nie zadziała. W [url=http://q4.org.pl]"Q4"[/url] komend odpowiadających za zmianę broni nie można łączyć z innymi :P Możesz przypisać sobie zmianę sensitivity do osobnego klawisza.

__

Użytkownik
slitzer

2005-10-27 16:16:20

r_render arb

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-10-27 16:16:28

I wogóle gdzie mogę znaleźć jakiś przykładowe configi graczy ?

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-10-27 16:18:21

moge gdzieś znaleźć w jaki sposób mam to zrobić ?
Chodzi mi o to abym miał jakieśtam sensitivity a gdy używam Railguna abym mial inne sensitivity.

__

Użytkownik
Lukin

2005-10-27 16:58:11

W pliku "1.cfg" wpisujesz:

sensitivity 9
bind g exec 2.cfg



w pliku "2.cfg" wpisujesz:

sensitivity 1
bind g exec 1.cfg



potem w swoim cfg:

bind g exec 1.cfg



...i gotowe, pod klawisz g masz przypisaną zmianę czułości myszy. Sprawdź czy działa, bo ja nie sprawdzałem :P

__

Użytkownik
Lukin

2005-10-27 16:59:39

Czyżbyś odpisał sam sobie? Dobre.

__

Użytkownik
Lukin

2005-10-27 17:06:31

Pojedynczej strony z configami Ci nie podam bo takiej nie widziałem. Zapytaj graczy, np. tam http://q4.org.pl/forum, albo poszukaj na jakiś stronach o Quake'u 4. Może być [url=http://q4.org.pl/]ta wspomniana wyżej[/url], albo http://www.q4euro.com, czy http://www.quake4world.com.

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-10-27 17:12:42

ok dzięki

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-10-27 17:19:59

nie działa niestety...

__

Użytkownik
Lukin

2005-10-27 17:41:39

Ok, popraw na:

bind "g" exec 1
seta sensitivity "1.365079"



bind "g" exec 2
seta sensitivity "8.365079"



bind "g" exec 1



Sprawdziłem i działa.

__

Użytkownik
MICHALM1

2005-10-27 18:18:33

Zrobiłem dokładnie to samo co teraz napisałeś i dzieje się to samo co przy poprzedniej próbie, czyli: miałem ustawione jakieśtam sensitivity i po wciśnięciu klawisza "g" sensitivity się zmienia. Rzeczywiście chyba tak właśnie powinno to wyglądać według tych komend, ale takie coś mi się wogóle nie przyda. Myślałem, że będzie to działało tak: nacisne "g" zmiana sensitivity, ponownie nacisne "g" zmiana sensitivty na poprzednie.
Wiem jedno, że da się tak zrobić aby przy wyborze jakiejś konkretnej broni zmieniało się sensitivity a przy wyborze innej sensitivity powracałoby do poprzedniejwartości.
Ale generalnie dzięki za chęci.

__

Użytkownik
Lukin

2005-10-27 18:31:31

Wybacz, namieszałem. W pierwszym cfg zamień exec 1 na exec 2, a w drugim odwrotnie.

__

Użytkownik
000

2005-11-02 23:04:55

SIEMA FAZA

__

Użytkownik
yareq

2005-11-02 23:34:00

Nie rob tak jak mowi Lukin to bez sensu. Zrob tak:

bind "g" "toggle sensitivity 2.0 7.5"

I tyle - bedzie Ci to przelaczac jedym klawiszem pomiedzy 2.0, a 7.5 albo jakimis innymi wartosciami (mozesz nawet podac wiecej wartosci niz dwie ale w przypadku sensitivity to nie jest zbyt wygodne) bez zadnych execow i innych dziwnych kombinacji.

__

Użytkownik
yareq

2005-11-02 23:45:51

To jest jakis uber blad albo przekombinowanie lub ew. niedopracowanie. Wyglada na to ze podczas gdy bindujemy pod jakims klawiszem dowolna komende zaczynajaca sie podkresleniem tak jak np. bindy na bron albo movement gra w rzeczywistosci nie binduje takiej komendy pod tym klawiszem, dokladniej rzecz ujmujac binduje jedynie wirtualnie poniewaz gdy sprawdzimy listBinds albo bind klawisz to pokaze sie tam ta komenda jednak gdy naciskamy ten klawisz nie jest ona wykonywana. Zadnej komendy zaczynajacej sie na podkreslenie nie ma, jednak bind klawisz _komenda_z_podkresleniem_na_poczatku wysyla sygnal do input systemu aby przypisac na niskim poziomie temu przyciskowi konkretna funkcje. Jednak engine wysyla do input systemu odpowiedni sygnal jedynie jesli pod dowolnym klawiszem znajduje sie tylko i wylacznie ta wirtualna komenda z podkresleniem, jesli zrobimy np.: bind "q" "_impulse7 ; sensitivity 4" to gra nie przetworzy tego w odpowiedni sposob i dojdzie do wyrzucania nam komunikatu "Unknown command _impulse7" (komunikat w 100% zgodny z prawda poniewaz rzeczywiscie nie ma takiej ani zadnej innej komendy z podkresleniem). Imo powinni to dopracowac w patchu.

Jest w tym przypuszczeniu pare niescislosci wynikajacych z tego ze nie chcialo mi sie jeszcze bardziej rozpisywac.

__

Użytkownik
Lukin

2005-11-05 19:53:12

Powiedz wprost: poprawisz to w MiniModzie do "Q4" czy nie? ;)

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5891 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie