Sennheiser hd 555 problem z reklamacją
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2010-09-14 20:14:48
Witam
__
|
Użytkownik
|
2010-09-14 22:25:13
LOL a moze bys napisal jaki masz problem z ta reklamacja ? jak masz paragon i gwarancja jeszcze jest to idziesz do sklepu i reklamujesz, daja ci nowe albo kase lol __
|
Użytkownik
|
2010-09-14 22:36:19
I tak zrobiłem sprzęt przyjeli mineło 2 tygodzie i przysłali list żę słuchawki mogę sobie odebrać ale reklamacji nie uwzględniają ponieważ zacytuje
__
|
Użytkownik
|
2010-09-14 22:53:45
Huh, nie było mnie tu chyba pół roku.
__
|
Użytkownik
|
2010-09-15 06:24:36
Na razie słuchawki są w sklepie na reklamacji, zdjęcie przedstawię później ponieważ żadnego nie zrobiłem a to pochodzi z waszej strony aby zobrazować miejsce pęknięcia. Dodam że wystąpiło ono z 2 stron z jednej jest troszkę mniejsze. Mogę zapewnić na chwilę obecną że nie posiadają one poza tymi pęknięciami innych znamion zadrapań, wgnieceń świadczących o tym że były źle użytkowane.
__
|
Użytkownik
|
2010-09-15 10:41:32
Sorry, ale jeśli w taki sposób opisałbyś mi problem ze słuchawkami to na pewno bym Ci reklamacji nie uwzględnił, więc nie twierdź, że ktoś się na Ciebie wypiął.
__
|
VIP
|
2010-09-15 13:31:04
Te sluchawki same sie rozpadaja i w Sennheiserze bardzo dobrze o tym wiedza. Mi wlasnie rozpada sie 3 palak, kazdy dokladnie w ten sam sposob, pekniecia sa w tych samych miejscach. Centrala Sennheisera powiedziala mi, ze przyjrza sie sprawie, dystrybutor marki na polske firma Aplauz, ze podniosa te sprawe na spotkaniu, a dystrybutor sluchawek i ich serwis na polske firma Konsbud HiFi, ze wiedza o tym problemie, ale (w moim przypadku juz po gwarancji) nic z nim nie robia.
__
|
Użytkownik
|
2010-09-15 14:21:51
Najskuteczniejszym sposobem jest zrobienie dymu w serwisie w obecności kierownika serwisu. Często w takich sieciówkach wymieniają rzeczy byle mieć klienta z głowy.
__
|
Użytkownik
|
2010-09-15 19:29:31
qwe może i nie konkretnie się wyraziłem pisałem wczoraj na szybkiego.
__
|
VIP
|
2010-09-16 13:13:57
Musisz sie upierac, ze jest to wada ukryta sluchawek, materialowa lub konstrukcyjna. Z tym kto odrzucil reklamacje chodzi o to, ze jezeli sam sklep to mowisz, aby skonsultowali sie z serwisem sluchawek Sennheisera i z nim zweryfikowali, ze nie jest to uszkodzenie mechaniczne powstale w skutek uderzenia. Mozesz nawet sam zadzwonic do serwisu i zapytac jakie jest oficjalne stanowisko w sprawie pekniec palaka i wymiany tego elementu na gwarancji. __
|
Użytkownik
|
2010-09-16 14:55:05
W świetle tego co napisali poprzednicy- pęknięcia zdarzają się często i jest to wadą ukrytą tego modelu słuchawek- nie pozostaje nic innego niż tylko pozbierać w kupę trochę opinii z internetu o tym problemie, ew dołączyć zdjęcia zrobione przez innych użytkowników i zwrócić się bezpośrednio do autoryzowanego dystrybutora produktów Sennheiser w Polsce- spółce Konsbud HiFi.
__
|
Użytkownik
|
2010-09-16 19:05:33
Mam to samo, tez miedzy literkami N (po drugie stronie miedzy N i H ) jakies 1,5cm. Wedlug mnie szkoda zachodu na reklamacje, na nowych zadnej roznicy nie bedzie.
__
|
VIP
|
2010-09-19 21:44:02
W moich słuchawkach również występuje ten defekt. W najbliższych dniach będę dzwonić do ich serwisu i reklamować. __
|
Użytkownik
|
2010-09-19 23:18:45
Nie mozna tego tasma zakleic? __
|
VIP
|
2010-09-20 13:19:42
Tasma nic nie da, bo wyglada na to, ze zaczyna sie od mikropekniec i dalej nastepuje wykruszanie plastiku. __
|
Użytkownik
|
2010-09-20 17:27:10
U mnie było to samo, mikropęknięcia, których nawet nie zauważyłem. Po jakimś czasie powiększyły się i całkowicie pałąk się rozsypał. Na drugim pałąku było to samo. Nawet nie próbowałem reklamować bo wiedziałem, że mi tego nie przyjmą. Leżą słuchawki w szafie (ponad rok gwarancji jeszcze), wystawię na allegro, albo wywalę do kosza. Ktoś wypuścił gównianą partię bo kiedyś ten model nie miał takich problemów. __
|
Użytkownik
|
2010-09-21 19:42:38
Ten serwis mnie dobija słuchawki dalej są w serwisie (choć reklamacji nie uwzględnili) a powinny być w sklepie ponad tydzień temu i czekań na mnie.
__
|
VIP
|
2010-09-23 14:40:41
Daj znać jak będziesz dzwonić do oficjalnego serwisu to również tam zadzwonię może to im uświadomi że każdy model posiada ten defekt. __
|
Użytkownik
|
2010-09-23 18:11:06
Sam nie wiem co o tym myśleć dzwoniłem do nich i podobno słuchawki są w naprawie i mniej więcej jeszcze ok tygodnia muszę czekać. Status zgłoszenia (towar w serwisie). reklamacja złożona 20 sierpnia, pismo o odrzuceniu reklamacji z dnia 7 września dzisiaj mamy 23 września. czyli już 24 dni robocze. i do końca nie wiadomo czy są naprawiane czy leżą u nich w serwisie i je naprawiają lub nie. poczekam jeszcze tydzień i zobaczymy co z tego wyniknie.
__
|
Użytkownik
|
2016-10-27 18:05:23
niestety moje identycznie pękły, jednak udało się wymienić __
|
Warning: getimagesize(http://www.esports.pl/static/files/minor/recenzja/pekniecie1.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Unable to find the socket transport "ssl" - did you forget to enable it when you configured PHP? in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166