mr12, mr15 czy może mr....?

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Spider6

2007-02-26 20:55:24

Na przełomie ostatnich kilka (a może kilkunastu) miesięcy na scenie CoD2 w Europie mogliśmy zauważyć zmianę systemów rozgrywania meczy. Na samym początku sceny CoD2 jak dobrze wiemy zaczął obowiązywać stary, sprawdzony system MaxRound10 z dwoma mapami jeszcze z czasów vCoD (gra do zdobycia 21 rundy w całym meczu), czy jak kto woli CoD1 =)

Jednak wraz z kolejnymi edycjami EuroCupa zaczęto eksperymentować równocześnie skracając czas rozgrywania meczu. Zwiększono, wzorem cs'a MR do 15 (do 16 rundy), lecz obcięto jedna mapę. System ten jednak nie obowiązywał długo, ponieważ wraz z, bodajże, ostatnim NationsCupem jeszcze bardziej skróconą rozgrywkę obcinając mr do 12 (do zdobycia 13 rundy). System MR12 przyjął się więc w niemalże wszystkich pucharach w Europie. jedynie w wielu ligach pozostał stary, ale jary mr10 x 2 mapy:))

Co Wy o tym sądzicie, jak myślicie, który system jest najlepszy i który Wam najbardziej przypadł do gustu?;)

Jako, że ze względu przerwy w czynnej grze nie mogłem dużo grać w meczach z systemami mr12 i mr15, to pozostanę bezstronny:) Choć nie mogę ukryć, ze stary system do 21 bardzo mi się podobał:]

__

Użytkownik
jZz

2007-02-26 21:12:11

2x10 jak w klan bejzie

__

Użytkownik
olix

2007-02-26 22:42:43

a ja jak zwykle się wyróżnię - życzyłbym sobie system mr5 na dwóch mapach... dzięki temu zespół gorzej przygotowany na jednej z map miałby szanse nadrobić straty na drugiej, a sam mecz nie trwałby najdłużej.
Oczywiście nie jest to możliwe do zrealizowania i dlategoteż mój głos pada na MR12.

__

Użytkownik
iXoN

2007-02-27 13:48:54

mr10...

__

Użytkownik
Bezołowiowy

2007-02-27 13:55:51

czemu nie news?

__

Użytkownik
Spider6

2007-02-27 15:01:18

bo to nic nowego, do przemysleń tez sie nie nadaje, ponieważ nie wydrazylbym tematu na tyle, aby wciagnac czytelnika...

__

Użytkownik
Nighter

2007-02-27 16:06:04

a możesz mi wytłumaczyć dlaczgeo zespół gorzej przygotowany ma mieć szanse na drugiej mapie? wychodzi na to, że jedni harują, trenują taktyki itd. a drudzy lecą na żywioł i w efekcie remisują albo wygrywają? to ta gra stałaby się totalnie noskillowa...

jestem za zmniejszeniem ilości rund, ale bez przesady

__

Użytkownik
Bezołowiowy

2007-02-27 16:38:49

okej

__

Użytkownik
olix

2007-02-28 07:21:28

Słabszy może nie odczuć ogromu porażki - przy mniejszej liczbie rund mniej upada motywacja drużyny, a to może zapewnić bardziej wyrównany pojedynek.
Wcześniej grając w innych zespołach (o ile można nazwać to graniem) kiedy trafiliśmy na silniejszego przeciwnika, gdy wynik pierwszej mapy jednoznacznie wskazywał na przewagę jednego z teamów część zespołu traciła zapał do gry i było przez to jeszcze gorzej....
To zupełnie subiektywne odczucie, więc nie musi być zgodne z prawdą, tak po prostu mi się wydaje.

__

Użytkownik
Nighter

2007-02-28 08:13:53

najwyraźniej trafiałeś do złych teamów ;) ja swoimi tak zarządzałem, że jeżeli przegrywaliśmy po pierwszej mapie, to w drugiej przeciwnik nie wiedział co sie dzieje ;) oczywiśie, jak to bywa na scenie cod, od razu niektórzy zaczęli wysywać nas od cheaterów... można się do tego przyzwyczaić

__

Użytkownik
Spider6

2007-02-28 09:41:38

prO skillor :)))

__

Użytkownik
olix

2007-02-28 15:26:30

Zaczynając grać w cod2 miałem doświadczenie jedynie ze SWAT4 multiplayer, który znacznie różni się od tej gry. Nie grałem wcześniej w Call of Duty. Wiadomo też, że nie trafiłbym od razu do high skillowego teamu prosto do lineup'u z porządnym nastawieniem i taktykami... Więc było tym ciężej, ale w końcu każdy od czegoś zaczyna.
Jeśli nie doświadczyłeś podobnych sytuacji to szczerze gratuluję :)

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

434 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie