Nominacje Specjalne (brak komentarzy)
Kategoria:
a
Niespełna siedem dni temu zakończył się największy QuakeWorld’owy lan w Europie. Qhlan który cyklicznie odbywa się w Szwecji, od zawsze cieszył się ogromnym zainteresowaniem sceny QW, przyciągając wielu graczy, najlepsze teamy z Europy oraz naszą polską reprezentacje.
Na początek dość standardowe pytania, które nie omijają chyba nikogo kto udziela wywiadu - kim jest Fausto? Co robi na co dzień i jak to się stało, że zainteresowałeś się pierwszą odsłoną Quake?
Na imię mam Patryk. Jestem już prawie 21 letnim studentem informatyki, mieszkam w Warszawie, czasami w Sofii.
Jak często widzimy żenujące, chamskie, płytkie, obrażające innych komentarze na forach, serwisach, IRC'u, komunikatorach? Pal sześć jeżeli jest to rozmowa prywatna. Jeżeli jednak ktoś wypowiada się w taki sposób na forum publicznym, bez wyczucia, komentując sytuację bez szacunku dla niej, wyzywając każdego od pedałów to naprawdę budzi często niesmak i chyba zniechęca ludzi dojrzałych do korzystania z Internetu.
Kategoria:
Rok rozpoczęty z niezwykle prestiżowym turniejem to rok, który z pewnością będzie udany... Po raz kolejny styczeń stanie się miesiącem spod znaku Optihack'a. Już 6-tego tego miesiąca rozpoczyna się ten niezwykle głośny i bardzo dobrze obsadzony turniej LANowy. Do zmagań staną zawodnicy na kilku platformach.
Kategoria:
Organizatorzy przewidują, że tegoroczna edycja przyciągnie około 2000 osób, które będą grać, kibicować oraz podziwiać tych najlepszych.
Kategoria:
Klany, które potwierdziły swój udział w tegorocznej edycji turnieju Optihack 2005 to:
Kategoria:
Tutaj znajdziecie wszystkie wyniki, które będą aktualizowane zaraz po zakończeniu meczu. Dodatkowo będziecie mogli dowiedzieć się, na jakim serwerze HLTV dany mecz będzie transmitowany, a po jego zakończeniu przy każdym spotkaniu pojawi się odnośnik do dema, które będzie można ściągnąć z naszego ftp.
Kinematograf osiąga w niedługim czasie swoje 110 urodziny. Fotografia jest już znacznie starsza. Przez ten niedługi czas pojawił się dźwięk, kolor, telewizja i oczywiście komputer. Ale to właśnie ruchomy obraz, niezależnie od medium, które jest jego nośnikiem wyzwala jedne z mocniejszych emocji, jakie mogą pojawić się na styku odbiorca – tekst.
Aby móc przystąpić do montażu jakiegokolwiek materiału należy na początku uzyskać obraz samej gry. Funkcję zachowania wszystkich informacji dotyczących warunków rozgrywki na mapie jak i samej rozgrywki gracza daje możliwość zapisu dema.
Charakterystykę materiału przedstawionego w gamemovies opieram na filmach konstruowanych na platformie Quake 3 Arena.
Najprostszą typologią, która buduje dosyć obszerne zbiory cech dla poszczególnego typu klipu jest typologia składająca się z trzech elementów: fragmovies, defragmovies oraz trickjumpmovies.
Montaż w programach do nieliniowego opracowania obrazu, jest właściwie procesem zniekształcania obrazu źródłowego, o ile montaż nadaje układ linearny i dynamikę obrazowi o tyle operacje na płaszczyźnie obrazu mają za zadanie wzbogacić go plastycznie.
Osobnym zagadnieniem jest kwestia konstrukcji clipquake. O ile starałem się wskazać na źródła doświadczenia twórców w zetknięciu z innymi mediami takimi jak telewizja, o tyle powtórne nawiązanie do tego wątku niesie odpowiedzi na podstawowe pytania. Konstrukcja clipquake’ów ma liniowy charakter.
Filmy aktorskie spełniają rolę tła lub bezpośredniego cytatu, który wkleja się w strumień klipu. Najbardziej rozbudowanym przykładem jest Thugz2. Rozległy klip (około 30 minut) nie tylko czasowo, ale właśnie i koncepcyjnie. Bogactwo wykorzystanych kontekstów stawia w tyle inne produkcje.
W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.
927 gości
0 użytkowników
0 adminów
Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?
0%
Słaba postawa Fear Factory
0%
Dobra gra UF Gaming
14%
Tłumy widzów na sali kinowej
14%
Mało miejsca
71%
Nie byłem i nie interesuje mnie to
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.