Lista artykułów

Dostosuj

Nominacje Specjalne (brak komentarzy)

Krypton - 2005-01-21 14:44:03

Kategoria:

a

więcej

Qhlan oczami świadka! (9 komentarzy)

troll - 2005-01-17 23:38:29

Kategoria:

Niespełna siedem dni temu zakończył się największy QuakeWorld’owy lan w Europie. Qhlan który cyklicznie odbywa się w Szwecji, od zawsze cieszył się ogromnym zainteresowaniem sceny QW, przyciągając wielu graczy, najlepsze teamy z Europy oraz naszą polską reprezentacje.

więcej

(brak komentarzy)

troll - 2005-01-17 23:38:29

Kategoria:

Na początek dość standardowe pytania, które nie omijają chyba nikogo kto udziela wywiadu - kim jest Fausto? Co robi na co dzień i jak to się stało, że zainteresowałeś się pierwszą odsłoną Quake?

Na imię mam Patryk. Jestem już prawie 21 letnim studentem informatyki, mieszkam w Warszawie, czasami w Sofii.

więcej

Tęsknota za cenzurą? (64 komentarzy)

powerless - 2005-01-13 16:37:05

Kategoria:

Jak często widzimy żenujące, chamskie, płytkie, obrażające innych komentarze na forach, serwisach, IRC'u, komunikatorach? Pal sześć jeżeli jest to rozmowa prywatna. Jeżeli jednak ktoś wypowiada się w taki sposób na forum publicznym, bez wyczucia, komentując sytuację bez szacunku dla niej, wyzywając każdego od pedałów to naprawdę budzi często niesmak i chyba zniechęca ludzi dojrzałych do korzystania z Internetu.

więcej

Optihack 2005 Coverage (121 komentarzy)

girith - 2005-01-09 22:08:35

Kategoria:

Rok rozpoczęty z niezwykle prestiżowym turniejem to rok, który z pewnością będzie udany... Po raz kolejny styczeń stanie się miesiącem spod znaku Optihack'a. Już 6-tego tego miesiąca rozpoczyna się ten niezwykle głośny i bardzo dobrze obsadzony turniej LANowy. Do zmagań staną zawodnicy na kilku platformach.

więcej

Informacje (brak komentarzy)

girith - 2005-01-09 22:08:35

Kategoria:

Organizatorzy przewidują, że tegoroczna edycja przyciągnie około 2000 osób, które będą grać, kibicować oraz podziwiać tych najlepszych.

więcej

Klany (brak komentarzy)

girith - 2005-01-09 22:08:35

Kategoria:

Klany, które potwierdziły swój udział w tegorocznej edycji turnieju Optihack 2005 to:

więcej

Rozgrywki (brak komentarzy)

girith - 2005-01-09 22:08:35

Kategoria:

Tutaj znajdziecie wszystkie wyniki, które będą aktualizowane zaraz po zakończeniu meczu. Dodatkowo będziecie mogli dowiedzieć się, na jakim serwerze HLTV dany mecz będzie transmitowany, a po jego zakończeniu przy każdym spotkaniu pojawi się odnośnik do dema, które będzie można ściągnąć z naszego ftp.

więcej

ClipQuake - zabawa w filmowca (23 komentarzy)

Kazuya - 2005-01-08 10:32:09

Kategoria:

Kinematograf osiąga w niedługim czasie swoje 110 urodziny. Fotografia jest już znacznie starsza. Przez ten niedługi czas pojawił się dźwięk, kolor, telewizja i oczywiście komputer. Ale to właśnie ruchomy obraz, niezależnie od medium, które jest jego nośnikiem wyzwala jedne z mocniejszych emocji, jakie mogą pojawić się na styku odbiorca – tekst.

więcej

Proces tworzenia (brak komentarzy)

Kazuya - 2005-01-08 10:32:09

Kategoria:

Aby móc przystąpić do montażu jakiegokolwiek materiału należy na początku uzyskać obraz samej gry. Funkcję zachowania wszystkich informacji dotyczących warunków rozgrywki na mapie jak i samej rozgrywki gracza daje możliwość zapisu dema.

więcej

Początki clipquake (brak komentarzy)

Kazuya - 2005-01-08 10:32:09

Kategoria:

Charakterystykę materiału przedstawionego w gamemovies opieram na filmach konstruowanych na platformie Quake 3 Arena.

więcej

Podział clipquake'ów (brak komentarzy)

Kazuya - 2005-01-08 10:32:09

Kategoria:

Najprostszą typologią, która buduje dosyć obszerne zbiory cech dla poszczególnego typu klipu jest typologia składająca się z trzech elementów: fragmovies, defragmovies oraz trickjumpmovies.

więcej

Montaż i przekształcanie obrazu (brak komentarzy)

Kazuya - 2005-01-08 10:32:09

Kategoria:

Montaż w programach do nieliniowego opracowania obrazu, jest właściwie procesem zniekształcania obrazu źródłowego, o ile montaż nadaje układ linearny i dynamikę obrazowi o tyle operacje na płaszczyźnie obrazu mają za zadanie wzbogacić go plastycznie.

więcej

Konstrukcja (brak komentarzy)

Kazuya - 2005-01-08 10:32:09

Kategoria:

Osobnym zagadnieniem jest kwestia konstrukcji clipquake. O ile starałem się wskazać na źródła doświadczenia twórców w zetknięciu z innymi mediami takimi jak telewizja, o tyle powtórne nawiązanie do tego wątku niesie odpowiedzi na podstawowe pytania. Konstrukcja clipquake’ów ma liniowy charakter.

więcej

Cytaty (brak komentarzy)

Kazuya - 2005-01-08 10:32:09

Kategoria:

Filmy aktorskie spełniają rolę tła lub bezpośredniego cytatu, który wkleja się w strumień klipu. Najbardziej rozbudowanym przykładem jest Thugz2. Rozległy klip (około 30 minut) nie tylko czasowo, ale właśnie i koncepcyjnie. Bogactwo wykorzystanych kontekstów stawia w tyle inne produkcje.

więcej

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

927 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie