Lista artykułów

Dostosuj

pr0 side of the Force (40 komentarzy)

dar - 2005-11-22 04:18:52

Kategoria:

Indywidualizm i oryginalność, to cechy bardzo pożądane w świecie producentów gier. Rynek był niejednokrotnie zasypywany różnego typu tytułami, ale tak naprawdę niewiele pojawiło się w historii elektronicznej rozrywki pozycji, które pozwalają graczowi wcielić się w obdarzonego Mocą rycerza Jedi przebijającego się przez zastępy wrogów z jakże dostojną i piękną bronią, jaką jest miecz.

więcej

Filmowe batalie (brak komentarzy)

dar - 2005-11-22 04:18:52

Kategoria:

Nie ukrywam, że do napisania poprzedniej strony tej kolumny, sprowokowała mnie nowo powstająca społeczność moda Movie Battles. Mod ten, od samego początku swojej egzystencji, jeszcze na platformie JK2, podzielił społeczność graczy na dwa obozy. Tych którzy MB uwielbiali i tych którzy go nie nawiedzili. Movie Battles wdarło się w spokojny świat duelowych rozgrywek saber only i wessało graczy niczym tornado.

więcej

Wywiad (brak komentarzy)

clinic - 2005-11-18 16:09:20

Kategoria:

clinic: Standardowe pytanie, możesz się przedstawić i powiedzieć kilka słów o sobie? Czym się zajmujesz na codzień itp.

SzataN: Nazywam się Tomasz, mam 22 lata i obecnie tylko pracuje jako ochroniarz, w wolnych chwilach użeram się z ludźmi i czasem cos gram w UT.


clinic: Kiedy zaczęła si

więcej

In the lamer's eye (93 komentarzy)

Malwa - 2005-11-16 09:10:26

Kategoria:

Granie w JK sprawia mi bardzo dużą przyjemność. Wystarczyła tylko jedna chwila, żebym się w niej zakochała i gram w nią do dziś od 2002 roku, ale niestety w pewnych chwilach ta przyjemność z grania pęka jak bańka mydlana. Wchodzę na serwer i już po pierwszej minucie przebywania na nim odechciewa mi się grania.

więcej

Z perspektywy gracza: Scena UT (112 komentarzy)

j0k3r - 2005-11-14 08:21:59

Kategoria:

Pierwsze kroki raczkującego jeszcze wtedy światka gry Unreal Tournament w Polsce wyglądały całkiem podobnie do innych. Pierwsza liga, pierwsze klany w końcu pierwszy ten, który wyróżniając się temperamentem, silną wolą i zdecydowaniem postanawia zrobić coś dla tego z początku wirtualnego środowiska, w którym się obraca.

więcej

Zasłużeni ludzie (brak komentarzy)

j0k3r - 2005-11-14 08:21:59

Kategoria:

W kolejności przypadkowej:

Witek



Spokojny człowiek, pilot boinga, w którym kryje się poskramiacz warszawskich "dresiarzy"

więcej

Quake IV vs F.E.A.R. (43 komentarzy)

valkir - 2005-11-12 09:12:06

Kategoria:

Wielu z was pewnie zastanawia się w jaki sposób można porównywać te gry. To tak jakby porównywać Land Rovera i Ferrari? Na szczęście nie. O dziwo oba tytuły mają wiele wspólnego. Przede wszystkim jednak trafiają do podobnej grupy odbiorców oraz miały zbliżone daty premier.

więcej

Quake IV (brak komentarzy)

valkir - 2005-11-12 09:12:06

Kategoria:

W 1997 roku zostaje wydany Quake II , dwa lata później Quake III: Arena. Pierwszy stawiał na tryb single player, podczas gdy ten drugi tylko i wyłącznie na multiplayer. W ten sposób powstał dość duży konflikt, albowiem obie części, choć teoretycznie powinny, w ogóle się nie uzupełniały.

więcej

F.E.A.R. (brak komentarzy)

valkir - 2005-11-12 09:12:06

Kategoria:

Moje pierwsze spotkanie z programistami Monolith odbyło się przy odpaleniu Aliens versus Predator 2, genialnego sequela, łączącego w sobie wszystko to, co tygryski lubią najbardziej. Mieliśmy więc piękną, jak na tamte czasy, grafikę, świetne udźwiękowienie, niezłą fabułę i... strach. Jego stopień zależał od postaci, jaką wybraliśmy (wybór był pomiędzy marines, alien i predator).

więcej

Podsumowanie (brak komentarzy)

valkir - 2005-11-12 09:12:06

Kategoria:

Quake IV z pewnością lepiej wypada od strony marketingowej, albowiem ma swoją markę – przecież to kolejna część legendarnej serii, nie można przejść obok obojętnie. Tymczasem F.E.A.R. najprawdopodobniej nie doczeka się sequela, nie stanie się serią, lecz kolejnym tytułem na liście produkcji Monolith i zostanie przykryty przez kolejne produkcje.

więcej

Witek (brak komentarzy)

j0k3r - 2005-11-09 16:28:50

Kategoria:

Spokojny człowiek, pilot boeinga, w którym kryje się poskramiacz warszawskich dresiarzy. Zasłużył on sobie na miejsce w moich wypocinach głównie swoim wkładem w rozwój naszej sceny, a mianowicie organizacją miejsca na rozgrywki LAN.

więcej

Kony (brak komentarzy)

j0k3r - 2005-11-09 16:28:50

Kategoria:

Tą kontrowersyjną osobę znają już chyba wszyscy UTkowcy z Polski. Główny organizator i pomysłodawca jedynej ligi Unreal'a w naszym kraju. Podobnie jak Witek - pomagał on w znalezieniu i przygotowaniu miejsca na rozegranie finałów mistrzostw Polski na LAN'ie.

więcej

Piter (brak komentarzy)

j0k3r - 2005-11-09 16:28:50

Kategoria:

Ostatni, lecz nie mniej ważny od poprzedników. Można powiedzieć legenda naszej sceny, to on zapoczątkował organizację lig w Polsce. Dla jednych "ojciec" dla innych "kumpel do kielicha", człowiek którego osobiście podziwiam.

więcej

Podsumowanie (brak komentarzy)

j0k3r - 2005-11-09 16:28:50

Kategoria:

Napewno jest to coś innego niż wszystkie teksty, które czytaliście na tym serwisie (jak już zapewne zauważyliście), chociaż na dobrą sprawę każdy pisany tutaj art jest oryginalny i ma to \"coś\" w sobie.

Artykuł ten napisałem głównie z wewnętrznej potrzeby podzielenia się głównie z początkującymi graczami tym, co przeżyłem uczestnicząc w życiu sceny.

więcej

Wywiad z riperem (21 komentarzy)

forest - 2005-11-09 00:03:42

Kategoria:

Polaków we władzach ClanBase można policzyć na palcach jednej ręki.

więcej

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

155 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie