W 1988 roku Brian Raffel i jego brat Steve zdecydowali się zacząć prace nad ich pierwszą grą komputerową.
Byli wielkimi fanami D&D i RPG, więc ich konceptem była właśnie tego typu gra. Na drodze pojawił się też pierwszy problem. Bracia byli grafikami i nie mieli zielonego pojęcia o programowaniu. Zmuszeni byli zatem poszukać pomocy.
więcej
Gdy prace nad Hereticiem i Cyclones dobiegły końca panowie zaczęli prace nad kolejnymi dwoma tytułami po części będącymi kontynuacją swoich poprzedniczek. Był to wcześniej wspomniany Necrodeome i Hexen
Hexen daje nam okazje pogrania jedną z trzech możliwych postaci , maga , wojownika i kleryka. Są oni jedynymi ludźmi jakim udało się przełamać trzymające ich w niewoli zaklęcie.
więcej
W Soldier of Fortune zaimplementowano system podziału modeli postaci GHOUL którego korzenie znajdują się w Spectre, zatraconym autorskim silniku Kruka. Cechą systemu jest możliwość łączenia poszczególnych części modelu w jedną całość. Oznacza to tyle że można skompletować jakąś postać wybierając poszczególne części ciała.
więcej
freak - 2006-01-23 08:39:07
Bartek Garbiak, znany bardziej pod nickiem "Lukin" to jeden z najbardziej utalentowanych twórców map w Polsce. Zaczęto go jednak doceniać dopiero po tym kiedy wypuścił swoją pierwszą mapę do Quake'a 4 - "Galang". Zgodnie została dodana do listy map we wszystkich największych światowych ligach i turniejach.
więcej
freak - 2006-01-23 08:39:07
Tradycyjnie pierwsze pytanie jakie Ci zadam będzie dotyczyło twoich personaliów. A tak przy okazji, czy twój nick nie oznacza przypadkiem "poszukujący" (czytając jak: lookin')?
Witam. Nazywam się Bartek (Bartłomiej, nie Bartosz) Garbiak, mieszkam w Szczecinie i mam lat 22.
więcej
MerT - 2006-01-21 10:23:33
Całkiem niedawno mieliśmy okazję zobaczyć, jak startuje czeska telewizja internetowa w całości poświęcona tematowi pro-gamingu - PG24. Możemy ją oglądać przez cały czas - 24 godziny na dobę, non-stop. Chyba warto bliżej zainteresować się tym fenomenalnym rozwiązaniem.
więcej
Nie raz widzieliście nicka LoCkheed na portalu eSports.pl i z pewnością nie raz jeszcze go spotkacie. Wszystko za sprawą niebywałych osiągnięć Kamila Łanczkowskiego, 18-letniego mieszkańca Suwałk.
więcej
Witam panie Łanczkowski i pytam co Pana skłoniło do gry w Wolfenstein: Enemy Territory? Kiedy postawiłeś w niej pierwsze krok
więcej
W 1988 roku Brian Raffel i jego brat Steve zdecydowali się zacząć prace nad ich pierwszą grą komputerową.
Byli wielkimi fanami D&D i RPG, wiec ich konceptem była właśnie tego typu gra. Na ich drodze pojawił się też pierwszy problem. Bracia byli grafikami i nie mieli zielonego pojęcia o programowaniu. Zmuszeni byli zatem poszukać pomocy.
więcej
sxl: Rok za rokiem przewijamy się przez to tak zwane profesjonalne granie i odkąd sam zacząłem swoją przygodę ze sportami elektronicznymi (a wiedzieć trzeba, że był to dopiero rok 1998) prawie od razu w newsach pojawiał się Fatal1ty. Nie muszę chyba tego, słynnego dziś, pana przedstawiać? Zaczęło się bodajże od 1999 roku gdy zdobył trzecie miejsce na CPL w Dallas.
więcej
1985 - 2006-01-14 12:03:33
Jeden z największych polskich talentów sceny SC:BW. Zajmuje czołowe miejsca w różnego rodzaju turniejach organizowanych przez największe portale, zajmujące się Starcraft'em. Znany i lubiany na polskiej Scenie.
więcej
1985 - 2006-01-14 12:03:33
Cześć. Na początek przydałoby się przedstawić.
więcej
W-Player, czyli oglądaj z nimi. Ale z kim? Z nikim innym jak z naszymi braćmi ze wschodu - Koreańczykami.
więcej
Zawsze cieszymy się z projekcji jakiegokolwiek programu telewizyjnego, w którym główną rolę odgrywają komputerowi sportowcy, ich sponsorzy, managerowie, a także inne osoby. Z dnia na dzień takowych przybywa - poruszają tematy graczy, zakończonych turniejów, pieniędzy w branży komputerowej, ale także pedofilię, przemoc w grach oraz inne zagrożenia.
więcej
Nie ulega wątpliwości, że poziom rodzimego e-sportu na razie do najwyższych nie należy. Mimo licznych sukcesów polskich drużyn i graczy na różnych platformach, poziom organizacyjny pozostawia wiele do życzenia. Powstanie solidnych organizacji gamingowych w naszym kraju na przestrzeni ostatnich lat, pozwala mieć jednak nadzieję na lepsze jutro.
więcej