Rocket Launcher (brak komentarzy)
Kategoria:
Damage: | 112,5h 120h | prmiary secondary |
Splashradius: | 220uu 200uu | primary secondary |
Rate: | 1,2/s time to load x rockets/gren |
Kategoria:
Damage: | 112,5h 120h | prmiary secondary |
Splashradius: | 220uu 200uu | primary secondary |
Rate: | 1,2/s time to load x rockets/gren |
Kategoria:
Damage: | 67.5h 150 | normalnie headshot |
Rate: | 1.7/s | |
Damage/s: | 115h 255h | primary headshot |
Już za dosłownie kilka dni, bo w sobotę 27 grudnia a.d. 2003 będziemy świadkami kolejnego, bardzo dobrze zapowiadającego się turnieju pod znakiem Challenge Pro Mode (Arena).
Dawno temu, za wielką wodą, żył niejaki Anioł. Był on osobą, która niczym nie wyróżniała się na ulicy - aż do roku 1997. To właśnie wtedy założył organizację, mająca jako pierwszorzędny cel uczynić gry komputerowe codziennym sportem. Nazwał ją jakże melodyjnie i profesjonalnie - Cyberathlete Professional League.
Bajeczka dedykowana Kasi (lil), to przez nią powstała :)
[ I ]
Rzecz działa się w podziemnym labiryncie zwanym Obozowiskiem ....
Gramy w sieci ponieważ dostarcza nam to przyjemności. Tylko rywalizacja z innymi ludźmi daje nam maksimum rozrywki, za praktycznie każdym razem podłączania się do serwera czujemy pewną euforię. Jedni większą, drudzy – ci przyzwyczajeni do 2-3 godzin grania dziennie – mniejszą. Większość z nas jest już przyzwyczajona do tego co widzi grając – przekleństwa, wyzwiska, przechwałki.
Kategoria:
neo
Personalia: -
Wiek: -
Miasto: -
Klan -
-
Najw
Pewnego pięknego listopadowego wieczora po całym męczącym dniu postanowiłem spędzić trochę czasu przy komputerze. I tak spokojnie siedziałem słuchając muzyki do czasu, gdy w pewnej chwili odezwał się igor - w bardzo konkretnej sprawie. Zadał mi napisanie kolumny stanowiącej zapowiedź zbliżającego się wielkimi krokami eCC: Q3 2v2. Co mogłem zrobić, odpowiedziałem twierdząco.
O imprezie dowiedziałem się dokładnie dzień wcześniej, gdy znajomy spytał mnie czy jadę na turniej do Kielc. Miałem dorzucić kilka złotych na paliwo dla kierowcy i zapłacić za wstęp na targi (5 pln). Opcja wydawała się dobra, więc bez wahania przystałem.
Chwilę później sprawdziłem regulamin imprezy. Okazało się, że gramy 1.5, w dodatku 4na4 oraz z timelimitem 10.
Cytat, który bardzo utkwił mi w pamięci w ostatnich czasach brzmi: "nie chodzi o to w jakim żyjemy czasie, ważne co robimy żeby ten czas wykorzystać". Pochodzi on z kultowego już dzisiaj filmu Władca Pierścieni. Po krótkim zastaniowieniu się nad sensen tego zdania można zadać pytanie: czy umiemy wykorzystać dany nam czas?
Od pewnego czasu polscy gracze stanęli przed nowymi możliwościami.
Długo zastanawiałem się czy tytuł jest właściwy. Pro-Gamer’a? Kto to? Ale skoro tekst pisany jest z myślą o przyszłości troszkę i opiera się na kilku przykładach znanych graczy pozwoliłem na taką hiperbolizację.
Kategoria:
Turniej eSports Cream of the Crop #2 nadchodzi wielkimi krokami. Został nieco ponad tydzień (21-23 listopad 2003) do pierwszego weekendu w który będziemy obserwować zmagania najlepszych polskich graczy w CS i SC. Tydzień później zaprezentują się nam gracze Q3 i UT2003.
Kategoria:
Cześć. Mimo, iż jesteś znaną postacią na scenie przedstaw się.
godLike|Smooth: Cześć. Nazywam się Jacek Bednarek, mam 16 lat, pochodzę z Mrągowa.
Kategoria:
Cześć. Mimo, iż jesteś znaną postacią na scenie przedstaw się.
2S|mirri: Cześć, nazywam się Marek Radecki, sądzę, że bardziej znany pod nickiem mirri.
W pasjansa może albo w szachy przez neta :D.
Kategoria:
xts: cukierek albo psikus
zik: malaga, tikitaki i kasztanki
xts: ^^
scR: Czołem chłopaki :]
xts: YĄĄ ZIĄĄĄM
zik: kluski z rosołem
xts: mniam
Wszystko co powiecie od tej chwili może zostać wykorzystane przeciwko Wam, więc radzę uważać :>.
zik is afraid
xts: ;-( d
W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.
1118 gości
0 użytkowników
0 adminów
Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?
0%
Słaba postawa Fear Factory
0%
Dobra gra UF Gaming
14%
Tłumy widzów na sali kinowej
14%
Mało miejsca
71%
Nie byłem i nie interesuje mnie to
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.