Zakończenie
Zdaje sobie sprawę z powierzchowności opisu nowego zjawiska. Świadomie pomijam zawiłe aspekty techniczne, tak aby móc przedstawić podstawową paletę tytułów clipquake'ów i naprowadzić czytelnika - nie zaznajomionego z tego typu produkcją - na tory wiodące do własnych obserwacji.. Trudno jednak ukryć, ze nawet opis wierzchołka góry lodowej nastręcza już teraz pewnych problemów. Materiałów w Internecie pojawia się coraz więcej. Miesięcznie w serwisie Own-age przybywa około 100 gamemovies, tworzą się strony poświęcone stricte tej produkcji, jak strona Shaolin; pojawiają się fora i poradniki. Jesteśmy świadkami pewnego nowego zjawiska, które monitoruje to, co dzieje się w świecie gier wideo. One zaś pomagają kreatywnym ludziom obrać całkowicie nieprzewidziane drogi ekspresji. Pozostaje jedynie penetrować nowe zjawisko i być czujnym na wszelkie zmiany w obrębie świadomości graczy jak i całego e-sportu.Krzysztof "Kazuya" Kopciowki
Źródła:
Strona zespołu twórców clipquake
Forum poświęcone problemom tworzenia clipquake
Największy serwis, gromadzący informacje o nowych tytułach gamemovies.
Serwis poświęcony tworzeniu i rozpowszechnianiu gamemovies.
Linkownia do promodowych clipquake'ów
Polski serwis zespołu producenckiego.
Serwis poświęcony gamemovies, recenzje, tutoriale, news.
Indeks podstron