Z motyką na księżyc?
Nie ulega wątpliwości, że poziom rodzimego e-sportu na razie do najwyższych nie należy. Mimo licznych sukcesów polskich drużyn i graczy na różnych platformach, poziom organizacyjny pozostawia wiele do życzenia. Powstanie solidnych organizacji gamingowych w naszym kraju na przestrzeni ostatnich lat, pozwala mieć jednak nadzieję na lepsze jutro. Takie firmy jak Team Pentagram, SKY czy też Simplus stają się rozpoznawalne w Europie, dominują rozgrywki na rodzimej scenie. Śmiało można powiedzieć, że życie scen nakręca się i toczy wokół ich postawy, osiągnięc i wyników. Czy aby na pewno wszystko zmierza w odpowiednim kierunku?Zaraz po premierze Quake 4 mieliśmy pewność co do jednego. Polskie multiklany zaczną wyścig w pozyskiwaniu dywizji w nowej grze, która zdominuje wszelkie wydarzenia esportowe przez najbliższe lata. Sztandarowym przykładem może być Team Pentagram, który chyba jako pierwszy ogłosił powstanie nowego zespołu. Liderem został mess i co do tego chyba nie miał nikt wątpliwości. Jednak budowanie reszty składu, pozostawia już wiele do życzenia. Wydaje się, że zarząd TP pokierował się zasadą, mówiącą, że wyniki zapewnią sławne nazwiska, w tym przypadku raczej nicki. W ten sposób do zespołu trafili mik oraz assassin. Legendy, jedni z najlepszych graczy jakich posiadała polska scena Q2. Nikt nie jest w stanie zanegować ich doświadczenia i umiejętności. Powinno być więc dobrze. Efekt? Ciężko przypomnieć sobie ile razy czytaliśmy na serwisach o tym jak ass dołącza do TP, to znów opuszcza, ponownie wstępuje, opuszcza itd. Mik w barwach Pentosów zagrał jeden mecz, jak sam przyznaje nie ma już czasu na aktywną grę. Jeden z członków TP w rozmowie przyznaje otwarcie, iż Assasin w negocjacjach z zespołem postawił warunek, że dołączy do składu tylko jeśli przyjęty zostanie również mik. To, że obaj znają się od lat nie usprawiedliwia jednak zarządu od podejmowania pochopnych i nieodpowiedzialnych decyzji. Spróbujmy wyobrazić sobie sytuację w której purri negocjując warunki z kontraktu z fnatic, rząda wcielenia do klanu całej dywizji złożonej z członków play. Nie realne? Tak ale nie w Polsce.
Efektów polityki kadrowej TP nie trzeba szukać daleko. Wystarczy spojrzeć na pierwszą ligę która wystartowała- Clanbase Eurocup. Założenie tej ligi zna chyba każdy. Rozgrywki elitarne, na zaproszenie, tylko dla wybranych przez organizatorów klanów. Zabieg mający na celu zapewnienie wysokiego poziomy i prestiżu rozgrywek. Chyba wszyscy czuliśmy dumę, gdy świat, a przynajmniej Europę obiegła wiadomość, że w EC zobaczymy aż dwa polskie zespoły. Postępowanie w takiej sytuacji wydaje się być oczywiste. Chcemy prezentować się jak najlepiej, wszak przez zaproszenie zostaliśmy wyróżnieni, wcieleni do grona elity europejskiego Q4. Mimo, że jasne jest, że TP zaproszenie zagwarantowała postawa wyrobiona "marka" przez dywizje CS, ciężko doszukać się czegoś pozytywnego w dotychczasowych występach drużyny Q4. Pod koniec rozgrywek grupowych okupuje ona ostatnie miejsce w tabeli, z zerowymi szansami na dalszą grę. Można powiedzieć, że mimo wszystko, nie jest to stracony czas. Wspólne gry powinny pomóc w spajaniu zespołu, dogrywaniu taktyk oraz komunikacji pomiędzy zawodnikami. Dochodzi jednak jeszcze jedna, wspomniana już wcześniej kwestia. Zaangażowanie graczy. A z tym, niezmiernie ważnym aspektem w TP ciężko. Jak przyznaje jeden z graczy, EC odpuścili sobie zupełnie po pierwszej porażce. Argumenty wychodzące ze strony TP mówią o niekorzystnych różnicach pingów, kłopotach z oryginalnymi kopiami gry itd. Wszystko rozumiem, ale przepraszam? Czy wiedząc o istniejących problemach warto w ogóle było zgłaszać zespół do rozgrywek, narażając na szwank dobrą pozycję całego klanu w Europie? Nie sądzę. Moim, podkreślam, moim zdaniem, zamiast na siłę próbować stworzyć coś z niczego, należalo wykazać się większą cierpliwością. Przykładem niech będzie Armia Krajowa, klan który po cichutku, bez zbędnego rozgłosu przygotowywuje się i trenuje systematycznie. W zbliżającej się wielkimi krokami, pierwszej polskiej lidze Q4 4v4 odegrają z pewnością jedną z czołowych ról. W tej samej lidze, TP dostanie szanse aby udowodnić, że moja krytyka jest co najmniej chybiona. Szczerze mówiąc chciałbym, aby ta się stało, będzie to tylko korzystne dla polskiej sceny.
Dość już wycieczek osobistych pod adresem TP. Również występy naszego drugiego reprezentanta w EC chluby nam nie przynoszą. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że w przypadku Team Sky jest jeszcze gorzej. Z resztą ostatnie wydarzenia w klanie pokazują, że nieciekawie wewnątrz organizacji było już od jakiegoś czasu. I praktycznie znów wracamy do tego samego problemu, odpowiedzialności i zaangażowania. Czy kierownictwo klanu, zgłaszając drużynę do rozgrywek nie miało świadomości o wewnętrznych problemach? Więcej, czy decydując się na przyjęcie dywizji Q4 zdawali sobie sprawę z konsekwencji posiadania kolejnych dywizji? Wydarzenia ostatnich dni, i praktycznie rozpad SKY pokazują że chyba nie do końca. Warto też zainteresować się samymi występami graczy „niebios”. Po pierwszym, może dość pechowo i nieszczęśliwie przegranym meczu w ramach EC, z brytyjskim rB, polskie serwisy obiegła wypowiedź jednego z graczy SKY, który stwierdził, że jeśli rB bardzo trenowało przed tym meczem, to jest cienkie, jeśli nie to jest to dobry klan. Postawa reprezentanta jednego z najlepszych klanów w kraju. Nic dodać nic ująć. Zamiast skupić się na doskonaleniu swoich umiejętności oraz dogrywaniu najważniejszych spraw przed EC, lepiej zwracać uwagę na poziom przygotowania przeciwników. Po co coś robić, zawsze można winą za niepowodzenia obarczyć los, polskich providerów Internetu, zmowe przeciwników z sędziami, byle by tylko nie siebie i brak zaangażowania. Sky ma na swoim koncie jeszcze jedną, delikatnie mówiąc nie przynosząca splendoru przygodę. Mowa oczywiście o meczu z EYEballers, który zakończył się walkowerem na korzyść Szwedów. Tym razem powodem dla którego nie doszło do bezpośredniej konfrontacji, były problemy graczy z dostaniem się na serwer. Graczy Sky oczywiście. Jeśli myślicie, że to koniec ciekawych i zabawnych historii z życia Sky w EC, mylicie się. Kolejny mecz, tym razem z mTw, także nie doszedł do skutku. Jeden z graczy polskiego zespołu zamówił sobie części komputerowe, które nie dotarły na czas. Pytanie tylko, czy klan na takim poziomie nie powinien mieć zawodników rezerwowych. Nie wspominając już o organizacji i warunkach do gry, o których wspominałem w przypadku Pentagramu. Pozostaje mieć nadzieje, iż zmiana barw i transfer całego zespołu do Simplusa, wprowadzi nowa jakość w poczynania graczy.
Zdaję sobie sprawe, że opublikowany tekst, podobnie jak moja osoba, spotka się z atakami ze strony wymienionych w nim organizacji gamingowych. Z próbką tego mogłem się spotkać po newsie na temat reprezentacji polski Q4. Myślę jednak, że konstruktywna krytyka, poparta argumentami, a za taką uważam powyższy tekst, może jedynie przyczynić się do rozwoju naszej sceny, wzmożenia wysiłków organizacyjnych klanów a przez to podniesienia poziomu. Zapraszam do dyskusji w komentarzach.
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl.
#0 | scar
2006-01-07 18:19:32
my zbierajac sie w 4 po 21 nie czekamy dluzej niz 20 min na team ec/div1...
no chyba, ze nie macie oryginalow no to sry... ale to chyba wasza wina w tym momencie, ze nie macie z kim grac :X
#0 | PGS|guandi
2006-01-07 19:34:45
Reasumując, nie ma co pisac o motlochu u szczytu, gdyz zrozumieja jak chca, zinterpretuja jak chca, skomentuja jak im wygodnie.
#0 | -mess-
2006-01-07 19:59:25
to nie byly bluzgi tylko konstruktywna riposta! :D
#0 | -mess-
2006-01-07 20:12:56
#0 | PGS|guandi
2006-01-07 20:31:00
Co do AK to dla mnie EOT. Przedstawilem swoje zdanie i koniec.
#0 | scar
2006-01-07 20:37:11
to sie usmialem :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
1. lansowanie się na wszystkie strony ? o czym ty pierdolisz to ja nie mam pojecia...
2. bez wielkiego szumu medialnego ? tacy bardzo delikatnie mowiac ludzie(dlugo sie powstrzymywalem, by nie uzywac ublizen) jak ty go wlasnie robia a nie my...
ja nikogo nie prosze zeby robil w okol mojej osoby czy mojego klanu \"szum medialny\" to redaktorzy szukaja sensacji w niczym zeby ludzie to czytali i robili z tego wielkie nie wiadomo co, wiec skoncz pierdolenie :X
Jeszcze Ci pare zdan napisze. Jak widze twoje wypowiedzi na temat multiclanow to chyba, zes w zadnym w zyciu nie byl. Gadasz takie rzeczy jakbys mowil o nie wiem np. zarzadzaniu klubami sportowymi... Popatrz na polskie kluby pilkarskie i sie przypierdalaj do ich organizacji D: A nie do wielce przez Ciebei pojmowanych multiclanow, ktore na dostaja srodki finansowe na rok porownywalne z tymi, jakie firma X wydaje na 30s. reklamy miedzy wiadomosciami a prognoza pogody... choc w tym momencie wydaje mi sie, ze taka reklama jest duzo drozsza, wiec o czym my w ogole rozmawiamy...
Dodatkowo zarzucasz zla organizacje. Nie wiem jak gdzie indziej ale MY jakos potrafilismy sie zorganizowac na tyle, zeby w Q3 osiagnac tyle ile osiagnelismy. Wiec co myslec o innych druzynach, ktore nie potrafia ogarnac nawet najprostrzych rzeczy ? PATRZ -> CDKEY A piszac teraz, ze cena jest zbyt wysoka i to nie ich wina bo premiera PL miala ble ble ble... to az mi rece opadaja, bo ja jakos sobie w polowie listopada QUAKE 4 DVD sprowadzilem z Angli za 135pln i nie jeden, ktory by sie wykazal odrobina samoorganizcji i pomyslunku zrobil by to samo, lecz niektorym i jednego i drugiego najwyrazniej brakuje.
A pisanie, ze prowadzicie wyrowanie boje z SKY czy TP choc nie przypomiam, zebym osobiscie z wami gral 4/4 a moj team tego nie robil napewno jest jedna z najbardziej zalosnych rzeczy na scenie. Mozna to porownywac z wrzucaniem screenow na www z praccy i chwaleniem sie, ze wygralo z teamem X 1 fragiem w meczu o pietruche gdzie pan z i x grali bez myszek, ale screen jest - jestesmy fajni. Pokaz sie w oficjalnym spotkaniu a nie pierdolisz smuty o nic nie znaczych sparingach do ktorych 90% NORMALNYCH teamow podchodzi w formie zwyklego \'pogrania\' tyle, ze 4/4. Choc po tych profesjonalnych tekstach jakie tu przedstawiasz ty tez napewno o tym wiesz ? :O
od jutra na strony multiclanow wrzucamy screeny z sparingow :D:D i w awards bedziemy wpisywac \"wygrana z EYE (trening)\" D::D:DD: tak tak GL! to bedzie dopiero profesjonalne...
Pozdro
#0 | ptm^
2006-01-07 20:48:59
#0 | PGS|guandi
2006-01-07 20:54:26
Ad2. Tyle ze moim zajeciem jest robienie szumu, Twoim gra, ja sie z tego wywiazuje, bo ty nie wywiazujac sie, dajesz mi powody.
1. Reklama kosztuje 20 800 zł, w tvnie. Pisze o e-sporcie, nie o sporcie, konkretnie pilce nozej.
2. Ja pisze o Q4 nie o Q3
3. Nie widze zeby na stronie ak byly podane jakies wyniki w dziale wars sekcji Q4. Mozliwe ze masz problemy z oczami, lub starasz sie za wszelka cene dyskredytowac ak. Urazona duma ?
4. Pokaz sie w oficjalnym spotkaniu a nie pierdolisz smuty o nic nie znaczych sparingach do ktorych 90% NORMALNYCH teamow podchodzi w formie zwyklego \'pogrania\' tyle, ze 4/4. Choc po tych profesjonalnych tekstach jakie tu przedstawiasz ty tez napewno o tym wiesz ? :O
Tymi slowami potwierdzasz to co napisalem o Was w kolumnie. Ty tez na pewno o tym wiesz?
#0 | scar
2006-01-07 21:22:03
ad \"ad1\" moze jezeli dysponujesz taka wiedza i doswiadczeniem to mi wytlumaczysz ? dzieki temu przyczynisz sie do organizacji polskich mutliclanow i dawania przez nich odpowiedni przykladow reszcie sceny, ktora bierze z nas przyklad.
ad \"ad2\" tutaj nie mam zamiaru kontynuowac rozmowy, powiedzmy, ze masz w pewnym sensie racje choc nie do konca, bo sam nie wiesz o co Ci chodzi. CZEPIASZ sie, ze robimy szum medialny a tak naprawde my TYLKO SLABO ZAGRALISMY a ty zrobiles z tego szum. EOT
ad1. 20 800 PLN ^^ bez komentarza ? A co do tej pilki noznej to poprostu pisze Ci, ze nie tylko w Q4 jest ten problem i to nie jest wina graczy a raczej tego jakie srodki firmy ich sponsorujace sa w stanie im zagwarantowac. Dokladnie chodzi o wynagrodzenie w Polsce w porownianiu do tego w Europie. Daj Ice Climbers chuj wie ile pieniedzy to tez dojda do polskiego multiclanu i bedzie fajnie nie ?
ad2. To pisz dalej jak nie wiesz o co chodzi.
ad3. Chuj mnie obchodzi twoja strona tylko to co, zes przedchwila napisal. Napisalem Ci porowanie tak zebys to rozumial. Jednak jesteś kolejnym z tym, ktory jebie bzdury i nie daje sobie niczego wytlumaczyc w prost, a nawet na okraglo.
ad4. i znowu D:
Pozdro
#0 | YoGi
2006-01-07 21:46:20
nam zostaly jeszcze 3 mecze do zagrania :] - teoretycznie mamy szanse wyjsc z grupy bo UN, ktore imo jeszcze miesiac temu moglo wyjsc na pierwszej pozycji stracilo najlepszego gracza i teraz wszystko wtapiaja...
Pozostaly jeszcze mecze z Begrip, Team64AMD oraz sR - jesli je wygramy i wszystko ulozy sie dobrze to moze wyjdziemy, chociaz osobicie nie licze na wiele - EC bylo jako sprawdzenie sie czy glowna 4ka TDM\'a w naszym zespole podola wyzwaniu.
Ponad to zauwaz jedna rzecz, masz racje - nie ulega watpliwosci ze mess zostalby kapitanem ale \"postawienie na znane nazwiska\"? To troche na opak - nie mielismy wprawdzie ogromnego wyboru jednak przypominam ci ze pogo oraz MORPH-x, 2 \"znane nicki z TP\", dostali nominacje do Team Poland, do tego dochodzi xts ktory jak sam mowil dobrze czuje sie w tej grze, oraz mess - quake4 mial premiere, pierwszy turniej (LPP) i to on wlasnie wygrywa.
#0 | mefajpe^
2006-01-07 22:04:22
#0 | PGS|guandi
2006-01-07 22:05:00
Co do waszej sytuacji w EC, w orginale tekstu kolumny byla drobna roznica, prakytycznie zerowymi. Podczas edycji i poprawy musialem to zmienic i widnieje obecnie tak jak jest. Nie zmienie juz tego, aczkolwiek zmienia to sens zdania i mysli ktora chcialem przekazac. :)
#0 | YoGi
2006-01-07 22:49:44
#0 | scar
2006-01-07 23:05:26
#0 | Suprise himself
2006-01-07 23:46:20
#0 | YoGi
2006-01-08 00:02:19
#0 | c-load
2006-01-08 00:05:39
Efektów głupoty guandiego nie trzeba szukać daleko. Wystarczy spojrzeć na tą \'kolumnę\'!. Chyba wszyscy czuliśmy wstyd, gdy świat, a przynajmniej #clanbase.q4 obiegła wiadomość, że guandi woli chłopców i ma ciągoty do zwierząt. Postępowanie w takiej sytuacji wydaje się być oczywiste. Chcemy prezentować się jak najlepiej, tak więc nie przyznaliśmy się do jego pochodzenia. Mimo, że jasne jest, że pisał po polsku. Pod koniec tej jakże żałosnej sytuacji dostał on bana. Można powiedzieć, że mimo wszystko, nie był to stracony dla niego czas, jestem pewien ze dostał wiele propozycji.
Zdaję sobie sprawe, że opublikowany tekst, podobnie jak moja osoba, spotka się z atakami ze strony wymienionych w nim osób. Myślę jednak, że konstruktywna krytyka, poparta argumentami, a za taką uważam powyższy tekst, może jedynie przyczynić się do wyleczenia upodobań seksualnych, wzmożenia wysiłków intelektualnych, a przez to podniesienia poziomu IQ. Zapraszam do dyskusji w komentarzach.
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem drużyny Simplus ani Pentagramu.
#0 | Zemsta Pana Franka
2006-01-08 00:09:39
Gdybysmy wiecznie patrzeli na niemcow, to caly kraj zaczal by plakac i sie cofal w miejscu. Najlepiej stancie w miejscu i zacznijcie plakac!
Nie wedziemy na serwer i nie wygramy poki nie zobaczymy zielonych!
TAK JEST! DOZYLISMY CZASOW KIEDY JESLI NIE ZAPLACA CI ZA GRE W GRE TO NIE ZAGRASZ.
#0 | edwa
2006-01-08 00:16:39
I jakie my niby afery robimy??
Taki serwis jak esports stają się rozpoznawalny w Europie jako kiepski serwis o gamingu -> co ty pie*****z??? zapytamy jakiegoś szweda czy rozumie choć jednego całego newsa od nas i co powie? ŻE NIE!!!!!!!! BO NIE ZNA POLSKIEGO! i cała Europa też go nie zna i nawet nie wiedzą, że istniejemy.
#0 | Lucas
2006-01-08 00:23:48
#0 | scar
2006-01-08 00:23:58
A ty, zniszasz sie do poziomu tej kolumny, broniac w/w osobnika.
#0 | scar
2006-01-08 00:29:45
#0 | scar
2006-01-08 00:33:36
ad \"ad1\" moze jezeli dysponujesz taka wiedza i doswiadczeniem to mi wytlumaczysz ? dzieki temu przyczynisz sie do organizacji polskich mutliclanow i dawania przez nich odpowiedni przykladow reszcie sceny, ktora bierze z nas przyklad.
ad \"ad2\" tutaj nie mam zamiaru kontynuowac rozmowy, powiedzmy, ze masz w pewnym sensie racje choc nie do konca, bo sam nie wiesz o co Ci chodzi. CZEPIASZ sie, ze robimy szum medialny a tak naprawde my TYLKO SLABO ZAGRALISMY a ty zrobiles z tego szum. EOT
ad1. 20 800 PLN ^^ bez komentarza ? A co do tej pilki noznej to poprostu pisze Ci, ze nie tylko w Q4 jest ten problem i to nie jest wina graczy a raczej tego jakie srodki firmy ich sponsorujace sa w stanie im zagwarantowac. Dokladnie chodzi o wynagrodzenie w Polsce w porownianiu do tego w Europie. Daj Ice Climbers ch** wie ile pieniedzy to tez dojda do polskiego multiclanu i bedzie fajnie nie ?
ad2. To pisz dalej jak nie wiesz o co chodzi.
ad3. Ch** mnie obchodzi twoja strona tylko to co, zes przedchwila napisal. Napisalem Ci porowanie tak zebys to rozumial. Jednak jesteś kolejnym z tym, ktory je*** bzdury i nie daje sobie niczego wytlumaczyc w prost, a nawet na okraglo.
ad4. i znowu D:
Pozdro
EDIT: Pozdrawiam tego, ktory dal \"NUKED\"(ze wzgledu na zawarte - teraz przezemnei ocenzurowane - wulgaryzmy) na ten komenatrz, ktory moim zdaniem jest dosc istotny. Jezeli chcecie aby was serwis byl coraz lepszy, moim zdaniem powinniscie wprowadzic cenzurowanie slow, a nie kasowanie zawartosci calego komenatarza, poniewaz znacznie wplywa to na przebieg rozmowy. Pozdrawiam
#0 | Simplus|baal
2006-01-08 00:41:05
Wiadomo że autor tej kolumny postradał juz dawno rozum jak również zarządzający esports.pl igor który pisał głupoty na temat avka.
www.q4.owned.pl - zapraszam
#0 | SpOOnman
2006-01-08 00:45:51
Przeciez nie twierdze, ze nie powinno sie pisac. Oczywiscie, ze powinno. Ale redaktor nie moze miec pretensji do klanu, ktory lekko traktuje sobie pewne sprawy. To powinna byc relacja, a nie osobiste zale, ze jego faworyci zawiedli i nie okazali sie tacy jak to sobie wyobrazal. Nie jest ich managerem tylko fanem i komentatorem.
Chlopaki dali ciala - niech o tym napisze, ale z NPOV a nie tekstem pelnym goryczy, tracajacym o hanbe narodowa. O to mi chodzi. On moze to tylko zrelacjonowac, hanbe przynosza sobie gracze na siebie, a nie na caly narod.
#0 | Suprise himself
2006-01-08 00:49:10
wybacz mi mą zuchwalosc o Wielki Scaral1ty
#0 | Suprise himself
2006-01-08 00:55:48
wierz mi, ze jako gamer, plone ze wstydu widzac tak bezdennie glupie zdanie, czy pomyslales chociaz przez 0,001s zanim to napisales? osmieszasz sie przed kazdym kto to przeczyta...
zmien nick na Simplus|Wannabe
do czego to doszlo... dajcie mi komputer a zaczne grac! o zgrozo!
#0 | scar
2006-01-08 00:56:09
Zachcialo wam sie rozmow to macie... moze porobie jeszcze screeny tego wszystkiego, bo dacie mi bana i wszystko skasujecie ;) dzieki Bogu jak ktos komenatrz znukuje to mozna go skopiowac( [+] dla was za ta opcje ), bo tak to juz by mi sie srednio chcialo z wami pisac. Pozdro
#0 | SpOOnman
2006-01-08 00:57:48
A poziom graczy - lepszy i gorszy. Jak wszedzie, gaming nie rozni sie od innych dziedzin. Jasne, ze trzeba reprezentowac siebie i swoj kraj jak najlepiej, ale to ich rachunek.
#0 | igor
2006-01-08 00:58:07
#0 | Darky
2006-01-08 01:24:38
swiat = cs w3 q4 fifa sc
a nie cod, et, mohaa, czy soldat
i piszcie sobie co chcecie na temat numerkow meczy w CB, badzcie slepi, bo i tak nic nie zrozumiecie, a potem wskazcie mi kanaly telewizyjne ktore transmituja ET 24/h na dzien i ogladane sa przez miliony :)
aha i co do w3 w TP i simplus :) wiesz bardzo malo w tym temacie, wiec nie udzielaj sie plz. oSc luzno zwiazane z FF jest dobrym polskim klanem, ale do takich wyczynow jak stare TP.w3 wiele mu brakuje... i kazdy z graczy tego klanu mysle, ze przyznalby mi racje. Nie chce mi sie jechac po FF, ale wyjasnij mi czemu bielu i marcino przesli z FF do TP w fifie? :O
#0 | Simplus|baal
2006-01-08 01:27:42
Suprise może nie wiesz ale na 40 fpsach max 63 to w q4 raczej nic nie zdziałasz....
Najwyzej bedziesz sie odbijal. I nie pomoze tobie tutaj twoja super ultra \"cicha taktyka i trening po cichu\" Ani nawet super ping lepszy od całej zachodniej europy. Bo niestety w najwazniejszej sytuacji na mapie tj quad masz 30 fpsow i modlisz sie by trafic kogos...
A sprzet który posiadam jest zapewne duzo lepszy od 80% zgromadzonych tutaj ludzi...
Suprse jako taki progejmer który gra w fife może przerzuc sie na q4 widze masz komputer na którym i tak fpsy bd spadac do 40 nawet na super okrojonym configu.. ale za to masz perspektywy jakie $$$do wygrania które i tak beda oddalone gdy ktos Cie nie wesprze finansowo.. Przypadek avka jest wyjątkiem - new komp itd . Popatrzcie tez na scoobiego. ma sprzet sponsorów i perspektywy i bedzie napewno dobry w ta gre przez jakis czas , a dokłandiej gdy wróci do nauki.
\"hasło\" kupi mi kompa to bd wyniki \" ma pokazac ze mimo braku super łacza , sprzetu i wsparcia finansowego tak naprawde zorganizowalismy sie sami bez wiekszych problemow. Myslisz ze jakby mi na starym sprzecie q4 smigał i innym to ktokolwiek by sie usprawiedliwiał?
Ja osobiscie i tak tego nie robiłem nigdy , chyba ze ktos mnie poprosił o to zeby publika sie dowiedziała czemu jest wc itd.
Czytajmy esport bo tu zaczyna sie \"nowy dzien \" z \"super expresowymi\" \"faktami\"
#0 | Darky
2006-01-08 01:39:40
zarzadzajacy tp mimo wszystko to nie sa wymiatacze we wszystkie gry swiata i nie moga spedzic miesiecy na graniu i ocenianiu chetnych w dany tytul - tym bardziej w przypadku, gdy mowimy o nowej grze jak Q4, gdzie niekoniecznie skill z q3 i 2 musial sie przelozyc na wyniki w q4
teraz juz osobiscie powiem, ze za kazdym razem, gdy tworzylem jakis sklad tp to staralem sie na danej scenie znalezc przede wszystkim pare swietnych graczy na podstawie wynikow, potem pytac znajomych z zagranicy o ich poziom skillowy i mannerowy, a pozniej rozmawiajac ocenic \"powaznosc\" takiej osoby - jesli uznalem ja za odpowiednia to dostawala ona role tworzenia druzynyi przedstawiala swoje pomysly co do skladu, a ja najczesciej juz nie interweniowalem, bo... skad do cholery mialbym wiedziec cos o danej grze :D
wedlug mnie to dobra metoda, skutki tego posuniecia w przypadku FIFY sa chyba widoczne na dloni, Suprise zaproponowal zebranie trzonu teamu wokol ludzi z jednej okolicy, co dalo nam od poczatku zgrany zespol, ktorego wyniki sa wiecej niz zadowalajace, a mi ten pomysl sie podobal :)
na tworzone kiedys przeze mnie w3 tez chyba nikt nie moze zbyt duzo zlego powiedziec patrzac na sukcesu tego zespolu na arenie miedzynarodowej i promocje polskich graczy, a Q4 mysle, ze sie jeszcze rozegra i przyklad assasina bedzie odosobnionym wyjatkiem - zreszta ludzie niepowazni zdarzaja sie wszedzie i trudno zeby Mess, czy Yogi przejrzeli wszystkich na wylot i nie popelnili zadnych bledow. Pamietajmy, ze to gra nowa, a nie cos, co istnieje juz pare miesiecy
co do wypowiedzi lecha i sxla - zgadzam sie z nimi, zawsze trzeba wierzyc w zwyciestwo, nawet gdy nikt nie daje szans - przypomnial mi sie mecz TP vs SK w 2 sezonie MCL (w3), gdzie TP mialo 5 lossow, a SK 5 winow :D
#0 | Suprise himself
2006-01-08 01:49:53
po2 av3k pokazal ze cos potrafi i l ze inwestycja w niego (nowy komp) moze sie zwrocic, natomiast wyskakuje mi tu jakis baal i chce nowego kompa, no smiech na sali =]
po3 jakbym chcial zaczac grac, to kupilbym lepszego kompa (czytaj: zainwestowal) tak by potem swoja praca (czytaj: osiaganymi wynikami) doprowadzic do tego by inwestycja sie zwrocila, jesli bym cos osiagnal wtedy moglbym wymagac =] ale widze ze spora czesc polactwa wyznaje zasade \"czy sie stoi czy sie lezy.. nowy komp sie nalezy\"
Pozdrawiam.
#0 | Simplus|baal
2006-01-08 01:54:55
smiech na sali...
#0 | Suprise himself
2006-01-08 02:00:20
1. kupic nowego kompa, dawac z siebie nadal wszystko i liczyc ze cos sie zmieni
2. nie narzekac bo jest jak jest i w kraju, gdzie nie ma takich warunkow jak na zachodzie nie plakac o nowego kompa
eot z mojej strony
pozdrawiam grajacych na ogame.pl
#0 | Fronki
2006-01-08 02:15:36
jak osc jest z ff zwiazne to mysle ze chyba nie musisz mi mowic. a co do simplus i w3 to czy ja sie wypowiedzialem? NIE napisalem tylko ze nie graja pod tymi tagami. a to chyba nie jest z zadnym stopniu uwlacznie i kreslenie opinii na ten temat. jesli poczules sie urazony to chyba cos nie tak?
a co do czytania ze zrozumienim nikt tutaj nie mowi o ladderach w cb tylko tematem jest eurocup, widzisz roznice?
wiesz... a co do marcino i belu (bo taki ma nick, a nie jak napisales b...) to z calym szacnkiem dla nich, zobacz wynk ostatniego cupa esl albo dzisiejszych eliminacji do repry fify i zobacz jak Ci twoich \"bogaci\" koledzy z tp dostaja w dupe od biedakow z ff
i nie mow o osignieciach w poprzednie fify bo mam 2006 rok a jakie sa wyniki kazdy widzi.
pozdro
jak mowielm eot
#0 | Simplus|baal
2006-01-08 02:16:00
Czy ja narzekam?
to chyba źle przeczytałes drogi kolego .
Ja raczej jestem ostro zbulwersowany takimi txtami
\"TAK JEST! DOZYLISMY CZASOW KIEDY JESLI NIE ZAPLACA CI ZA GRE W GRE TO NIE ZAGRASZ. \"
nikogo przeciez o nic nie prosiłem nim zaczalem w ta gre grac i wspolnie sie dorobiłem jezeli to tak mozna ujac z kumplami z druzyny nowego teamu z warunkami do przyszłosciowej pracy. Ale jezeli ktos pojezdza po mnie ze źle reprezentuje narod albo ze sie usprawiedliwiam < chodz nie wiem nadal gdzie > to to mnie smieszy...
albo ktos porownuje nas do kogos mimo że zdanego oficjalnego meczu nie było.
Nie powiesz mi Supris ze brak perspektyw to brak motywacji? który Imo jest potrzebny.
pozdrawiam:)
#0 | mefajpe^
2006-01-08 02:38:10
Za oknem tez jest zycie huh ;}
#0 | freak > elies :(
2006-01-08 02:59:19
\"SŁONIOM I WIERTARKOM MÓWIMY SPRZEDAJ TAŚMĘ!\"
takiej wolnej afrykanki ni ma, o nie. po to są komentarze, by oceniać i być ocenianym.