Wywiad z Lukinem
![Polska](http://obrazkowiec.esports.pl/esports/img/flags/pl.gif)
Kategorie:
W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.
422 gości
0 użytkowników
0 adminów
Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?
0%
Słaba postawa Fear Factory
0%
Dobra gra UF Gaming
14%
Tłumy widzów na sali kinowej
14%
Mało miejsca
71%
Nie byłem i nie interesuje mnie to
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025
Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.
#0 | forest
2006-01-25 22:50:39
#0 | Perez
2006-01-26 07:17:00
co z tego, ze np. na potrzeby mojego projektu, mapper \"daje rade\" w, powiedzmy, 30 minut z calym levelem, skoro pozniej nastepuje kilkudniowe testowanie, lista poprawek, znow testowanie, znow poprawki i tak do znudzenia.
w pewnym momencie sama czynnosc edytowania levelu jest czasowo niczym w porownaniu z tym, ile pracy rozni ludzie musza nad nim poswiecic. wtedy tez mozna poznac klase mappera, poniewaz lepiej przemyslana i wykonana na poczatku mapa nie wymaga az tak wielu nakladow, aby ja dokonczyc.
oczywiscie, nie umniejszam tu Twojego skilla i pracowitosci. zdaje sobie sprawe, ze potrzeba niezlej motywacji, zeby samemu porywac sie na zbudowanie levelu od zera do konca :D
#0 | Lukin
2006-01-26 11:47:26
#0 | freak
2006-01-26 13:23:01
#0 | Perez
2006-01-26 15:42:58
#0 | Lukin
2006-01-26 16:34:46
#0 | Perez
2006-01-26 17:57:40
oczywiscie rozumiem, ze edytowanie leveli do fps jest bardziej czasochlonne. tak z ciekawosci, robisz najpierw wersje bez tekstur, mapa jest mocno testowana i dopiero pozniej robisz tekstury i dodajesz ozdoby czy od poczatku z koksem jedziesz?
#0 | forest
2006-01-27 14:08:59
#0 | Lukin
2006-01-27 15:06:40
#0 | Perez
2006-01-27 15:36:51
no i zajefajnie, ze Ci takie grywalne te mapy wychodza, keep up the good work:)
#0 | freak
2006-01-30 13:51:58
#0 | forest
2006-01-30 14:18:59