Autor: freak - 2006-01-23 08:39:07
Wywiad z Lukinem
Bartek Garbiak, znany bardziej pod nickiem "Lukin" to jeden z najbardziej utalentowanych twórców map w Polsce. Zaczęto go jednak doceniać dopiero po tym kiedy wypuścił swoją pierwszą mapę do Quake'a 4 - "Galang". Zgodnie została dodana do listy map we wszystkich największych światowych ligach i turniejach. Po pewnym czasie, nie tak dawno temu, ponownie doceniono jego twórczość. Organizacja
Cyberathlete Professional League wybrała kolejną mapę jego autorstwa - "Monsoon". Od paru dni zostaje zasypywany prośbami o udzielenie wywiadu. Wybór ostatecznie padł na nasz serwis. Zapraszam do lektury.
Wywiad z LukinemStrona główna | Wywiad
#0 | Lucas
2006-01-23 07:32:18
#0 | adam@UK
2006-01-23 08:22:01
btw.trzeba mieć niezły łeb(wyobrażnie) i w ch** zapału do pracy żeby się brać za tworzenie czegoś nowego,tu map ;]
#0 | OFF @ Grumx
2006-01-23 08:46:49
gl lukin @ tdm
#0 | lab
2006-01-23 09:28:14
#0 | kaboom
2006-01-23 09:39:58
#0 | j0k3r
2006-01-23 09:44:35
plusik dla dziwaka ;]
#0 | gÓpek
2006-01-23 10:41:05
#0 | bheliom
2006-01-23 11:26:45
#0 | ThrawN
2006-01-23 11:43:11
#0 | L3wY
2006-01-23 11:44:14
Lukin robi kawał dobrej roboty nie ma co ... kiedyś tez chciałem się zabrać za mapping w q2, ale na to potrzeba w huk zapalu, wolnego czasu i cierpliwości której nie mam ;-)
btw. nie widziałem zadnej mapki jego autorstwa, bo nie gram w q4 (za kiepski sprzet), ale nie omieszkam przetestować gdy tylko będe miec okazje
Zapału, cierpliwości i wciąż nowych pomysłów na mapy Lukin! GL & HF
#0 | NecrosiS
2006-01-23 12:12:34
Ciekawy wywiadzik :)
#0 | castor
2006-01-23 14:01:42
masz brata blizniaka ajjt? : DDDDd
#0 | MICHALM1
2006-01-23 14:18:02
Tam w tematach dotyczących map Lukina, zreszta zakładanych przez niego samego, wypowiada się wielu znanych i dobrych graczy...na forum Q4euro.com też chyba takie tematy sa obecne.
A tak wogóle wywiad spoko i życzę Lukinowi kolejnych dobrych map. Może mapa tworzona przez niego do TDM będzie brana pod uwagę...
Jeszcze jedno: kiedy rozwiązanie tych konkursów maperskich co Lukin startuje w nich z Monsoonem?
#0 | shd
2006-01-23 15:05:13
#0 | Icarium
2006-01-23 16:01:32
#0 | SweepeR
2006-01-23 18:24:55
#0 | STING
2006-01-23 18:34:55
wywiad super:) milo poznac naszego najlepszego mappera blizej ;)
#0 | chopin
2006-01-23 21:38:24
#0 | RagnaRock
2006-01-23 22:32:55
#0 | Lukin
2006-01-23 23:21:06
#0 | Lukin
2006-01-23 23:44:27
Quake:
dm1 - willits
dm2 - american
dm3 - romero
dm4 - american
dm5 - willits
dm6 - willits
Quake 2:
q2dm1 - willits
q2dm2 - american
q2dm3 - american
q2dm4 - brandon
q2dm5 - brandon
q2dm6 - american
q2dm7 - american
q2dm8 - xian
Genialny Willits wymyślił też q3dm6. Szkoda, że American McGee zaginął w Krainie Czarów ;)
#0 | Lukin
2006-01-23 23:54:02
\"Ściślej współpracuję\" m.in. ze Jarodem \"Streetrunnerem\" Reisinem, który może znany nie jest, ale za to mieszka w piwnicy Fatal1ty\'ego. Nie wynika z tego nic wprost, ale niektórzy twierdzą, że \"Galang\" i \"Monsoon\" to część spisku mająca na celu doprowadzenie Fatala do zwycięstw w CPL World Tour ;D
P.S. Wyniki konkursu mają być w ten weekend.
#0 | castor
2006-01-23 23:57:01
powodzenia w sesji, ja wypoczywam od czerwca niby piszac prace :)
#0 | Lukin
2006-01-23 23:58:33
Tak czy inaczej dzięki wszystkim za wsparcie.
#0 | STING
2006-01-24 00:02:44
Dobrze ze zaginal w krainie czarow, bo wychodzi mu to gubienie sie niesamowicie ;)
Przeszedlem Alicje w calosci chyba z 10x i z niecierpliwoscia czekam na Oza ;]
#0 | Lukin
2006-01-24 00:25:39
#0 | adam@UK
2006-01-24 00:47:39
hehehe sam bym tam z chęcią pomieszkał.. czyli to tak jakbyś współpracował z samym joga masterem fatal1tym :P kurde ty to moze zapros cała tą ekipe z piwnicy do Polski,posmakuja tutaj naszej gościnności :]]
#0 | camon
2006-01-24 10:01:42
#0 | skip
2006-01-24 16:49:29
no i powodzenia Lukin xP
#0 | ikzzZ
2006-01-24 17:30:42
Lukin dalej rob mapy [: GJ!
#0 | sxl
2006-01-24 18:14:33
#0 | m_D
2006-01-24 20:28:29
#0 | d00mer
2006-01-24 21:50:47
Szybki i ciekawy - taki w sam raz na sniadanie (ja czytalem przy sniadaniu) :D
#0 | Charon
2006-01-25 02:08:43
GL Lukin.
#0 | Perez
2006-01-25 02:51:32
sam spedzilem wiele miesiecy na projektowaniu i testowaniu (samotnie, beta-testy, focus grupy) leveli do strategii turowej i wiem, ze opracowanie dobrej mapy to mnostwo pracy nawet w wypadku, gdy technicznie to tylko wstawianie gotowych obiektow.
#0 | Charon
2006-01-25 10:15:21
W przypadku konkretnie StarCrafta i FPS (w moim przypadku UnrealEd), zrobienie samej mapy do StarCrafta zajmuje o wiele mniej czasu, chyba, że wchodzimy w jakiś rozbudowany scenariusz z wieloma triggerami, ale z tego co się bawiłem StarEditem, to i jak uważam, że robienie map do FPS jest bardziej wymagające niż nawet zrobienie całego scenariusza do SC.
#0 | freak
2006-01-25 11:56:18
#0 | freak
2006-01-25 11:59:27
#0 | Lukin
2006-01-25 16:25:25
#0 | Lukin
2006-01-25 16:31:14