Rocket Launcher

Dostosuj

Rocket Launcher

Damage:112,5h
120h
prmiary
secondary
Splashradius:220uu
200uu
primary
secondary
Rate:1,2/s
time to load x rockets/grenades:(x-1)/1,2
secondary
Damage/s:135h
144h
primary
secondary


Rocket Launcher jest w UT bronia RPG. Mimo to, że taka broń występuje w prawie każdym shooterze, UT RL jest inny od swoich odpowiedników. Główna różnica polega na tym, że naraz można wystrzelić do szesciu rakiet. Teoretycznie zatem mozesz zadać 672 punkty obrażeń, niszcząc wszystko co stanie Ci na drodze. Wystrzelone rakiety jednak są bardzo wolne, dlatego RL nie jest, aż tak zabójczą bronią jak może się wydawac na pierwszy rzut oka.

Oprócz wystrzeliwania rakiet RL może wystrzeliwać granaty - także 6 naraz. Nie są one jednak tak ważne jak w innych grach, ponieważ jest kilka innych broni skutecznie je zastepujacych. Poza tym, granaty przyspieszaja podczas lotu, więc trudno jest przewidzieć gdzie trafią.

Dwie opcje uzywania rocket launchera:
Możesz załadować rakiety, strzelić w pozycje przeciwnika i się wycofać. Użyć jako broni defensywnej, wycofując się i ładując, tak żeby nikt nie mógł cię bezkarnie gonić :-). Mimo iż nie jest to w dobrym angielskim stylu, to jest to dobry sposób, aby utrzymać prowadzenie. Drugą opcją jest używanie pojedynczych rakiet (aka instant rockets), co powinno być stosowane w walce i podczas spammingu. Może słyszałes pogłoski, że strzelac instantem jest szybciej, ale jest to tylko polowa prawdy. Jeśli trzymasz przycisk strzalu w trybie single wystrzliwujesz rakiete dokładnie w momencie kiedy rl jest przeładowywane. Gdy zaś używasz multirockets, musisz to robić ręcznie co powoduje krótkie opóźnienie, przynajmniej jeśli jesteś człowiekiem.

Używając rakiet musisz pamiętać, że lepiej jest nie strzelać w przeciwnika, lecz używac podłogi i scian do zadania obrażeń rozbryzgowych. Robiąc to nie trafisz wroga z pełną siłą, za to trafisz go na pewno.Zasadniczo powinieneś próbować strzelać swoim przeciwnikom pod nogi. Jeśli trafisz dobrze, przeciwnik poleci w powietrze i nie będzie mógł uniknąć twojej następnej rakiety, a nawet jeśli przeżyje to znowu jest w powietrzu... Powinieneś zapamiętać, że nie możesz strzelać tam gdzie twój przeciwnik jest, ale tam gdzie będzie, gdy rakieta wybuchnie. Oczywiście łatwo powiedzieć, ale z odrobina treningu i logicznego myślenia jest to możliwe do zrealizowania.

RL tak naprawdę jest bronią trudną do opanowania. Zwłaszcza wtedy gdy przychodzi do pojedynczych rakiet, jednak jeśli wiesz jak ją używac, potrafi się odwdzięczyć.

09_rl.jpg

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

130 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie