Ripper
Damage/hit: | 45h 157h 52h | primary headshot secondary |
Rate: | 2.9/s 1.5/s | primary secondary |
Splash Radius: | 180uu | secondary |
Damage/s: | 130h 455h 78h | primary headshot secondary |
Ripper jest najbardziej "lamerską bronią" w całym ut. W pierwszym trybie strzela pociskami odbijającymi się od ścian, aż 6 razy. Jeśli któryś z nich trafi w górną część modelu gracza przyznawany jest headshot, tak więc zawsze powinieneś celować w głowę. Headshot Ripperem zadaje największe potencjalne obrażenia, tyle tylko że trafienie jest bardziej kwestią szczęscia niż celowania.
W drugim trybie Ripper strzela eksplodującymi pociskami, jest to coś w stylu RL. Ich wielka zaletą jest to, że są o wiele szybsze niż rakiety i mają prawie taki sam rozrzut. Charakteryzują się także szybszą częstotliwością strzału. Alternatywny tryb z Rippera zadaje tylko mniej niż połowę obrażeń jakie zadaje rakieta, tak więc powinieneś używać tego trybu tylko jeśli nie ma pod ręką żadnej innej broni.
Podsumowując, ripper jest główną bronią, w FFA gdzie można zdobyć bardzo dużo fragów po prostu lamiąc pierwszym trybem. Jest rzadko używany w duelach.