Promode - CS a Q3?

Dostosuj

Promode - CS a Q3?

Ucichło, choć jeszcze kilka tygodni temu nie było zagranicznego serwisu, który by swoich paluchów nie zanurzył w gorącej dyskusji. To był dopiero sezonowy hit. Noworoczny prezencik okazał się nie być tym, czego wszyscy by oczekiwali. Niby to samo, a jednak coś zupełnie innego, z dziwnymi, niezrozumiałymi wręcz guziczkami. Naciskasz, a efekt daleki od tego, który przywykłeś obserwować w starym, wyświechtanym robocie. No cóż, zabawka pójdzie do kosza, a Kowalski szybko o niej zapomni...

O nie, tak łatwo nie będzie! Jeszcze przed ukazaniem się nowego Counter Strike’a, nie tylko rzesza graczy wyrobiła sobie nadzieje względem sourcowej odsłony, ale także (a może przede wszystkim) wielkie poza koreańskie organizacje e-Sportowe. Nasze kochane CPL i ESWC, które corocznie serwują nam przepiękne gamingowe widowiska, otrzymuje bajeczne sumy za dotarcie do jakże wymarzonego audytorium – graczy. Graczy, którzy rywalizując na cybernetycznych arenach, będą zarówno podnosić swoje umiejętności, a zarazem kształtować nowe ikony popkulturowe, które niczym Napoleon, poprowadzą fanatyków e-Sportowych do sklepowych półek po nowy sprzęt do gier. Niczym kot myszy, zwabią oni młodych pasjonatów do kas, bo już na turnieju przetestowali owego potwora, napatrzyli się na logo jego twórcy, zawdzięczając mu przy tym tyle radosnych i przyjemnych chwil, że sentyment sam wskaże im drogę!

- Zaraz, zaraz, ale po co mi nowa karta graficzna, skoro CS hula mi niczym młody bóg na moim starym „blaszaku” ? – krzyczy Kowalski.

Tak, tak moi mili. To nie Korea – tu nie znajdziecie transmisji live, które docierają do setek tysięcy widzów, niczym pierwszy buziak przynoszący rumieniec na młodą twarzyczkę. Bo jaki tak naprawdę odsetek europejskich czy amerykańskich mieszkańców, słyszał o gamingu - nowej, godnej XXI wieku dziedzinie sportu? Oczyma duszy widzę już jak szefowie firm, zaangażowanych w różnorakie dofinansowanie dzisiejszej miski (z tabliczką e-Sport), łakomo patrzą na nowy produkt, który nie tylko przyciągnie starych wyjadaczy, ale także nowych. Bo - powiedzmy sobie szczerze - niewielu nowych zapaleńców zaczyna grać w 1.6, a Ci, którzy grają już od kilku lat, na pamięć zna nazwy oraz credo korporacji, które w jakiś tam sposób finansują CPL czy ESWC. Skoro Ci panowie, obudzeni w środku nocy, potrafią bez najmniejszego problemu wyrecytować każdego sponsora, który umożliwił im spędzenie miłych chwil (nie myśleć o tym, zboczki) na giercowaniu, to ja się pytam, po jaką cholerę w nich dalej inwestować?

- Eee, aaa, żadną? – spytał lekko zażenowany Kowalski.

Brawo, mój urojony przyjacielu. Jeszcze przed wydaniem Source jasne stało się, że wszystkie te nasze objazdowe "cyrki", tylko czekają na grę, która mogłaby przenieść dziesiątki tysięcy miłośników CSa, na nową, bardziej wymagającą technicznie platformę. Platformę, która byłaby nie tylko matką, przygarniającą starych miłośników i wydającą na świat nowych, ale także macochą, każącą maszerować po nowe akcesoria do naszego komputera. Niestety, dramat, jaki rozpoczął się po wydaniu naszej „paczuszki”, pokrzyżował wszystkie te plany – albo nie, nie pokrzyżował, tylko po prostu opóźnił. Okazało się bowiem, że wszyscy Ci "niewdzięczni" gracze, nie chcą rozpoczynać nowo-starej przygody spod znaku skrzynki. Mało tego, to oni czują się rozgoryczeni, tak jakby ciemna strona mocy odebrała wszystko to, co rozpoczęło ich własną komputerową przygodę. Ten Source, który miał być taki sam jak pierwowzór, okazał się być inny, choć na pierwszy rzut oka wyglądał zupełnie jak CS – no może poza inną fizyką, innym rozstawieniem mapowych lokalizacji oraz kilku bugów.

Żeby tego było mało, wszystkie wielkie turnieje, odwlekały swoją decyzję pozostawienia lub też nie, Counter Strike 1.6 jako głównej platformy e-Sportowej. Polem walki stały się więc międzynarodowe serwisy, które niczym dobry gospodarz, dały zwolennikom i przeciwnikom pola do zamieszek. Argumenty sypały się z rękawa, raz z jednej, raz z drugiej strony. Wśród nich były i te debilne (powinniśmy grać w CS:S bo CPL wprowadziło go do swoich konkurencji, czy powinniśmy używać 1.6, gdyż ma lepsze ustawienie skrzynek, lepsze = po staremu?) i te jak najbardziej uzasadnione (brak sprawnego HLTV, na pewno nie napawa mnie optymizmem, jako tej przodującej platformy, czy o wiele bardziej realistyczna fizyka w CS:S, przekonuje mnie, by postawić tą grę razem z $120.000 na ESWC).

Jednak póki co, widmo zostało oddalone. Kurtyna poszła w górę, a szefowie największych eventów, w zdecydowanej większości wybrali Counter Strike’a 1.6. Zresztą, nie dziwi mnie ich decyzja, gdyż podtrzymywanie sceny za pomocą pieniędzy do niczego dobrego nie prowadzi, o nie. Angel Munoz mógłby coś na ten temat powiedzieć, prawda? Jego Painkillerowskie WT, z miesiąca na miesiąc staje się widowiskiem bezpłciowym. Te same mapy, Ci sami gracze za to praktycznie zero publiki. Złośliwy powie, iż to samo czeka Source. O nie kwiatusiu, bo ten najmłodszy „konter” rozwija się w zastraszającym tempie, z dnia na dzień zyskują nową rzeszę maniaków. Poza tym, gdy do tego, dodamy jeszcze długo spadające fpsy (kupisz? Nie masz wyboru, hihihi), prosty scenariusz: terrorysta – antyterrorysta (ahh, który chłopak o tym nie marzy?) oraz ciągłe dążenia Valve do poprawy cybernetycznego środowiska (kiedy wyjdzie w końcu gra bez bugów?), a mamy hit na kolejne lata!

- Czyli zbliża się nieuniknione? – u Kowalskiego zauważam przerażenie połączone z panicznym lękiem o coś bardzo, bardzo mu bliskiego – A ten, no, jak mu tam? ProMode? - wykrztusza z widoczną ulgą.

No tak, nie pierwszy ten Promode i gwarantuje Ci, że nie ostatni. Kto chce tego moda? Ci, starzy gracze? Ci, którzy nudzą się już CS’em? Bo Ci nowi mają już Source, z błędami bo z błędami, ale jednak. Pamiętam, jakie wielkie poruszenie panowało przed ostateczną wersją trzeciego Quake’a. Id Software znakomicie podgrzewało atmosferę, co rusz atakując nas doniesieniami, iż ta odsłona kwaka zmierza bardziej w stronę pierwszej wersji tej gry, niż drugiej. Nie, Quake 2 nie był wcale zły, ale diametralnie różnił się od tego, co przywykliśmy oglądać od 1996 roku. Niestety, gdy wyszedł Q3, QuakeWorldowcy nie byli zadowoleni. To nie była ta sama fizyka co w ich grze, nie te same modele, dziwne mapy, a do tego ten cukierkowy wygląd... (ten sam co w CS:Source?). RooS, jako że strasznie przywiązany był do QW, na swoim Boardzie ogłosił powstanie prac nad modem, który miałby poprawić wszystkie niedociągnięcia. To właśnie ten dodatek miał przenieść nie tylko wszystko to, co kochaliśmy, ale także pozwolić na bezbolesne przejście starych gwiazd w nowe, doskonałe graficznie środowisko. Tak, tak – każdy z Nas patrzył z dużą dozą optymizmu w przyszłość, każdy z Nas chciał podtrzymanać scenę, która (jak się nam wtedy wydawało) chyliła się ku końcowi. Sam chciałem spotykać na turniejach MaClera, HeadHuntera czy LukPlastMana toczących swoje niekończące się boje...

- Sentymenty, sentymenty, sentymenty – z niedowierzaniem Kowalski kiwał głową.

Cicho bądź! Nie denerwuj mnie, bo odbiorę Ci role w moim krótkim kabarecie, OK? Wracając jednak do tematu. Wczesny ProMode stworzony był przez graczy QuakeWorlda (RooS i Highlander) i w pierwszym założeniu miał być właśnie dla nich. Niestety, jak się późnej okazało, mała część sceny przerzuciła się na CPMa – między innymi Hugo (późniejszy założyciel the Shadows), Scorpion, całe Iron God Squad (FiXXXer, Kusiub, Aker), czy doskonale wszystkim znani bracia: Verbal i Fetter. Reszta sceny, pomimo, iż sama testowała tego moda, została przy swoich klockach, obrzucając błotem swój własny twór. Zresztą Promode już ich nie potrzebował! Bowiem historia dumnie zatoczyła swoje własne koło, tworząc własne gwiazdy, własne legendy – wszystko to miało gdzieś tam w przeszłości swoje pięć minut, pełne niezapomnianych turniejów, które jeszcze długo będą gościć w pamięci tych, którzy w nich uczestniczyli.

Tak więc mój wyimaginowany przyjacielu, tak sobie myślę, że może CS:Source wcale nie jest lepszy, czy gorszy, tylko może po prostu jest inny?

Podziękowania dla: kEczuP, Zasq, Destiny!

Niniejszy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl.

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • b3D

    #0 | b3d

    2005-06-14 12:44:59

    ciekawa pointa... jest inny kompletnie ale jest poprostu marny. ta innosc nie wyszla mu na dobre. w cs\'a pierwszy raz gralem w wersje 1.5 pozniej 1.6, narzekan troche bylo ale jednak uwazam ta gre (wedlug mmnie oczywiscie) za najlepsza gre sieciowa teamowa w jaka kiedykolwiek gralem z tym, ze... mam juz dosuc patrzenia na grafike tej gry... celowanie, poruszanie itp w zadnej grze nie jest tak dobrze zrobione jak w cs, ale mam tej gry chwilowo dosyc poprostu. wymienilem w ciagu kilku ostatnich dni cale bebechy moje kompa i chcialbym aby ta inwestycja zwrocila mi sie w postaci ladnej graficzki i dobrej grywalnosci ale napewno ni ebedzie to CSS... jak dla mnie firma valve zniszczyla tak wielka gre jaka jest cs wydajas source...
    wiekszosc gier ktore sa dostepne aktualnie jest poprostu niegrywalna... wiec co?
    moze bf2? jak dla mnie to duza nadzieja, a cudow od valve sie nie spodziewam.
  • freak

    #0 | freak

    2005-06-14 12:45:16

    Piknie.
  • e2

    #0 | edwa

    2005-06-14 12:58:50

    brawo i życzę miłego wypoczynku/pracy :) GJ bo bardzo mi miło się czyta :D
  • fokuz

    #0 | fokuz

    2005-06-14 13:47:58

    a o mnie to nie wspomnisz?:(
  • SweepeR

    #0 | SweepeR

    2005-06-14 13:49:18

    Nie do konca widze zwiazek pomiedzy CS:S a ProMode\'em/CPMA. Jesli chciales zobrazowac po prostu pointe tego artykulu, to ok. Taki przykladzik ladny. Ale jesli chodzilo Ci o niejaki ProMode, o ktorym kiedys cos mowiono, ze ma powstac do CS\'a to takie male nieporozumienie tutaj chyba zaszlo - bo tenze CS\'owy ProMode ma (mial? bo nie wiem czy on nadal powstaje, nie interesuje sie tym) byc raczej tym czym OSP dla Q3, nie CPMA. Tzn. modem turniejowym, dajacym nowe mozliwosci zarzadzania serwerem, gra, oferujacym wieksze mozliwosci konfiguracji, ale nic nie zmieniajacym w samej rozgrywce. Tak przynajmniej gdzies czytalem w jakims oficjalnym tekscie. A ludziom zwiazanym z Q3 nazwy sie po prostu pomerdaly.
  • Vincent

    #0 | Vincent

    2005-06-14 13:55:48

    Mysle podobnie jak b3D..............................

    zakupilem HL2 z mysla o CS-S i *UJ :)
    umoczylem kilka euro
    Odpalilem tego Sourca z 20 razy w koncu skasowalem / zdefragmentowalem dysk i das was :P

    pamietam ze gubilem sie jak mlody - czasem bylem najlepszy na planszy a czasem mialem 2 fragi i bylem 14 razy czyims fragiem .
    Np. wylatuje gostek zza skrzyni okolo 4 metrow odemnie i wali od poczatku serie w moje podeszwy od butow / ja wale w okolice glowy - ale to ja padam - bo nie kumam ze w Source HS wali sie celujac w kostki :P
    Albo - patrze czai sie gosciu przy wejsciu - ja go od tylu zachodze i wale z kalacha cala serie w plecy - gosc nie pada - odwraca sie i wali mi z USp ( zalicza mnie na fraga ) :P

    DOSC .:P ta gra jest *jeba*a

    Pozdrawiam
  • gobo

    #0 | gobo

    2005-06-14 16:15:05

    dla mnie CS:S to calkiem inna gra niz 1.6 tyle ze z podobnymi mapami i broniami i tyle : ) osobiscie uwazam ze jest ona nie zdatna do widowiskowego grania za duzo w niej realizmu tzn te fleshe trzym,ajace pol godziny itd : F jakies smieszne awp i takie tam a tak naprawde gra nie jest fajna bo ma fajna grafike tylko fajna bo ma grywalnosc i sprawia radosc mi osobiscie css sprawial radosc przez tydzien dwa pozniej mnie zaczal nudzic bardzo szybko =] a myslalem ze zostane juz przy tej grze jednak tak nie zrobilem bo uwazam ja za nie wypal, szczerze mowiac to jakbym mial skonczyc grac w csa to napewno bym nie przerzucil sie w pierwszym zamysle na css tylko CoD =] mimo ze jeszcze nie gralem na necie no moze z 30 minut ale jest duzo fajniejszy od css. poza tym sam recoil jest kosmicznie z dupska :D nieraz sie zdazylo ze strafeowalem typa i nie ginal a koles stanal full auto po calej mapie i dostawalem heda albo inna sytuacja metr odemnie kolo ja mu w oko lufe i nie ginal a on mnie w kolano i hs :D wiec uwazam ta gre za zabardzo przypadkowa : ) ale tutaj nie bronie 1.6 bo w niej troche tez zalezy od przypadku ale bez przesady :D
  • n o o k i e

    #0 | n o o k i e

    2005-06-14 16:19:52

    A czy Ty czasem sie nie przerzuciles na PK?
  • gobo

    #0 | gobo

    2005-06-14 16:23:42

    ja tam tylko dla rozrywki strzelam :) w PK mialem porpostu pol roku przerwy na mature :D w csa :D
  • forest

    #0 | forest

    2005-06-14 16:24:47

    promode sux :D

    a tak serio, to masz racje troll ;) chociaz csa widzialem tak jak swinia niebo, jednak na tym obrazowym przykladzie o innosci pm od vq3 rozumiem o co chodzi. po prostyu zawsze cos nowego ma tyle samo zwolennikow jak i przeciwnikow, a prawdziwa wartosc gry poznajemy chyba po dluzszym czasie...
  • sEctOr

    #0 | sector_

    2005-06-14 17:19:01

    ja wspomne oddaj acciemu avatara :-CCC
  • acci

    #0 | acci

    2005-06-14 17:28:16

    fajnie sie kradnie avatary? :-c

    PS. ZLODZIEJU
  • sEctOr

    #0 | sector_

    2005-06-14 17:29:58

    \"mam twoj numer no wiec sobie uwazaj cieciu jeden\" :- DDDDDDD heheh
  • v E E r s O n *

    #0 | BANDZIOR.

    2005-06-14 17:43:52

    veery sux =P
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-06-14 18:44:20

    No jakos tak niedokonca spasowana wstawka o promodzie. Troche miesza, bo prowadzi bardziej do innych wnioskow niz calosciowe tekstu. Ale ogolnie niezle :P
  • kEczuP

    #0 | kEczuP

    2005-06-14 19:04:03

    \"Np. wylatuje gostek zza skrzyni okolo 4 metrow odemnie i wali od poczatku serie w moje podeszwy od butow / ja wale w okolice glowy - ale to ja padam - bo nie kumam ze w Source HS wali sie celujac w kostki :P
    Albo - patrze czai sie gosciu przy wejsciu - ja go od tylu zachodze i wale z kalacha cala serie w plecy - gosc nie pada - odwraca sie i wali mi z USp ( zalicza mnie na fraga ) :P

    DOSC .:P ta gra jest *jeba*a\"

    Fajnie ze gra jest zje*ana bo nie umiesz w nia grac ;/ Ma inny recoil, ale przyswojenie go to pare nocek.

    Troll nie ma za co ;] Fajny art, as usually.
  • -mess-

    #0 | -mess-

    2005-06-14 19:47:07

    trollu dobry tekst, niektorzy tego nie pojmuja, =)

    quake3 sux bo to nie jest qw
    q2 sux bo to nie jest qw
    qw sux bo to nie q2
    q2 sux bo to nie q3

    itd itd itd

    quake4 juz teraz przeciez sux, bo to nie q3/q2/qw nie? =)
    kazdy ma swoja gre(w koncu gry inetowe na dobra sprawe nie maja takiej dlugiej historii - mozna przyjac ze zapoczatkowal to quake), w ktorej jest dobry, i nie chce sprobowac czegos bo \"to nie jest jego gra\" = jest inna od tego do czego jest przyzwyczajony.

  • v E E r s O n *

    #0 | BANDZIOR.

    2005-06-14 19:49:13

    gry teraz niesą już doceniane
  • Vincent

    #0 | Vincent

    2005-06-14 20:08:34

    keczup napisal(a)
    \"Fajnie ze gra jest zje*ana bo nie umiesz w nia grac ;/ Ma inny recoil, ale przyswojenie go to pare nocek. \"

    po pierwsze - wcale nie zaluje ze nie potrafie w nia grac :P

    po pietnaste - to gra jakos nie przypadla mi na tyle do gustu bym raczyl laskawie poswiecic jej kilka nocek

    Po dwadziescia dwa to - nawet w CS1,6 nie gram po nocach ( w dzien grywam) - nocki przeznaczam na innego typu gry ( niekoniecznie siecowki ) :P

    a po sto - to jakos klimat Panujacy na Serwach Source na ktore mialem nieprzyjemnoosc trafic - byl raczej odpychajacy ( ale to juz nie wina Source tylko osob ktore tam grywaly )

  • PiWo5z

    #0 | piwoszeq

    2005-06-14 20:09:19

    o zesz sku**** :O
  • Vincent

    #0 | Vincent

    2005-06-14 20:20:33

    Source bylby nawet niezly - gdyby zmieniono tylko grafike - mapy mogly by byc jakie sa ( malo znam mapy Source :P ) - wyglad modeli - i na tym skonczyly by sie zmiany - gdyby pozostala stara fizyka - stary recoil - stare celowniki - stary sposob poruszania sie graczy ITD.

    imho - valve skaszanilo sprawe ( wypuszczajac na swiat takie dziecko przez slepego na probe robione )
  • v E E r s O n *

    #0 | BANDZIOR.

    2005-06-14 21:24:09

    SOURCE już niebędzie taki jak wcześniejsze werjse mowa tu o 1.5 i 1.6 to chyba są (były) najbardziej grywalne werjse c-s\'a.
    czym nowsza wersja tym większe zainteresowanie niom ale przecierz niekażdy klan chce sie na to przeżucić niektórzy wolą zostać przy starszych wersjach.
  • martines

    #0 | martines

    2005-06-14 22:53:32

    Ta, i pewnie masz racje, ale jezeli mowimy o CS 1.6 i CS:S, to juz nie bardzo. Source mial byc tym samym CS`em, ale w nowej oprawie. A co wyszlo? Kupa, i to taka BARDZO smierdzaca. Gra w ogole nie przypomina 1.6, a podoba sie lamusom, ktorzy chca po prostu pograc sobie ffa i postrzelac. Ot co.
  • -mess-

    #0 | -mess-

    2005-06-14 23:09:50

    to jest podobne, ale na pewno sa znaczace dla doswiadczonego gracza cs roznice.
    tak czy siak, scena bedzie sie rozwijac, i nie powstrzymasz tego. te lamusy o ktorych mowisz zaczna tworzyc klany, i dla nich beda powstawac ligi i turnieje. to czy starzy wyjadacze przejda na cs:s nikogo nie obchodzi, bo scena i tak bedzie sie rozwijac, z nimi czy bez nich. zaczna sie wielkie turnieje z duza kasa itd itd
  • shock

    #0 | shock

    2005-06-14 23:18:29

    Nie widze związku między Promode Q3 a CS bo zwyczajnie go niema, więc dyskusja jest bezprzedmiotowa. Jak będzie CS Promode to wtedy będziemy mogli gadać.
  • zoom

    #0 | zoom

    2005-06-14 23:54:25

    Slusznie napisal mess popieram w 100%
  • zoom

    #0 | zoom

    2005-06-14 23:54:55

    fokuz jebany zlodzieju avatarow :-/
  • sEctOr

    #0 | sector_

    2005-06-15 00:32:31

    no ty tez :-D
  • kEczuP

    #0 | kEczuP

    2005-06-15 01:11:38

    Czyli nadal po prostu mowisz \"jest zje*ana bo jest zje*ana\" ;] Ciesze sie ze Ci sie nie podoba. A serwy tu jak i w cs 1.6 sa rozne...
  • dota

    #0 | gr

    2005-06-15 08:46:08

    Niniejszy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl.

    smiesza mnie takie teksty robicie sie w ten sposob na sile \"pro\" beznadzieja i zalosc, natomiast sama kolumna jest juz na poziomie
  • fokuz

    #0 | fokuz

    2005-06-15 10:24:08

    Wypraszam sobie!
    Nie nazywajcie mnie złodziejem!Ten avatar jest ogólnie dostępny w sieci!
    Co za ludzie.
  • freak

    #0 | freak

    2005-06-15 13:42:04

    Tak samo jak tekst trolla. Wiem! Kopiuj/wklej i 63% + będe miał hehe.. w końcu jest to ogólnie dostępny tekst ;) Nie, no troche przeginam ale chce Ci uświadomić że tak to mniej wiecęj wygląda. Z resztą pewnie widziłeś avatar acci\'ego już nie raz.
  • tt

    #0 | th0t

    2005-06-15 18:08:04

    A moze valve nie potrafi zrobic ju dobrego cs\'a i bedziecie grac do usranej smierci w 1.6 ;>>>
  • v E E r s O n *

    #0 | BANDZIOR.

    2005-06-15 21:30:14

    THOT czemu niby mamy grać w 1.6 do śmierci. poprostu teraz gramy w 1.6 bo to najlepsza wersja

    SOURCE jest do bani dlatego ma mniej zwolenników ale jest ich dużo.
  • tt

    #0 | th0t

    2005-06-15 23:15:45

    przeciez tylko zartuje...
  • v E E r s O n *

    #0 | BANDZIOR.

    2005-06-16 08:47:47

    no ja myśle ;]
  • sxl

    #0 | sxl

    2005-06-16 11:29:43

    gr ty jestes zalosny
    twoj komentarz nie ma sensu, bo dopisek na dole kolumny jest po to by nie zarzucano w przypadku kontrowersyjnej kolumny (jak w przypadku Xaosowej o tym ze C-S smierdzi) kazdemu czlonkowi redakcji i serwisowi ze nienawidzi czegostam, a jedynia tej konkretnej osobie ktora napisala tekst

    na sile szukasz dziur w calym, jestes smieszny. wiecznie szukasz tu jakichs problemow, a nikt juz nie zwraca w ogole na ciebie uwagi
  • acci

    #0 | acci

    2005-06-16 11:57:49

    to dziwne ze jest ogolnie dostepny w sieci jak go sam zrobilem :- DDD
  • dota

    #0 | gr

    2005-06-16 17:56:50

    nikt nie zwraca uwagi przy czym trzykrotnie tykazano sie aktywnoscia w postaci kasacji konta wielokrotnie tez dawano mi plusu no i PRZEDE wszystkim paru pajacow jak ty doczepia sie do moich komentarzy wiec jednak ktos zwraca uwage a teraz z łaski swojej spadaj na drzewo
    bede pisal co bede chcial nie obrazam nikogo wiec sobie daruj zalosne proby nawiazania konwersacji
    eot.

    edit:
    i co skasujesz mi komentarz bo jestes wielkim adminem a taki ktos jak ja teraz cie obrazil? idz sie wyplakac do mamusi na ramie skonczylem juz ostre starcia z igorem i lechem a ty nadal sie dopier****sz do mnie myslac ze ich to jeszcze kreci jak widac nie jestes na czasie lolku
  • yareq

    #0 | yar

    2005-06-16 18:27:43

    Jestes autorem tego zdjecia :C ?
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

246 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie