orga

Dostosuj

orga

Doświadczenia zdobyte podczas załatwiania sponsoringu do klanu uk oraz ligi ckl sprawiły, że bardzo szybko odnalazł się w nowej roli.

"Napisałem do norada, czy nie potrzebują orga w teamie. Szybko okazało się, że słyszał o mnie wiele i nie było problemów z objęciem posady w zarządzie. Przywitanie z jakim się spotkałem wywarło na mnie duże wrażenie. Postanowiłem poświęcić się pracy na rzecz VooDoo Gaming."

Silna osobowość cmxa pozwoliła mu na zdziałaniu wielu rzeczy w drużynie, dzięki czemu VooDoo cały czas zmierza ku profesjonalizmowi. Typowy dzień z życia cmxa zaczyna się o 5 rano. Wtedy to wstaje i udaje się do pracy we młynie, z której powraca do domu około 17-18. Sprawdza pocztę, rozmomawia z klanowiczami, po czym bierze piłkę do kosza pod rękę i jedzie samochodem na boisko. Po intensywnym treningu ze znajomymi wybiera się na kładkę, spija kilka browarów, wraca do domu, włącza film i idzie spać, by móc wstać następnego dnia. Jak widać praca oganizatora nie zabiera mu całego wolnego czasu i jego plan dnia nie odbiega aż tak bardzo od planu życia przeciętnego nastolatka.

Cmx zawsze charaktryzował się bardzo dużą kreatywnością i dochodząc do drużyny miał w głowie pewną wizję rozwoju drużyny, którą później z konsekwencją realizował.

"Po dojściu do VooDoo od razu wiedziałem co należy zrobić, aby klan dążył do lepszego rozwoju. W połączeniu z ciężką pracą norada wyszło lepiej, niż można się było tego spodziewać. O tym jak to przebiegało, możecie przeczytać w moich wypocinach na stronie klanowej VooDoo (Voodoo Gaming - z kopciuszka w piękną królewnę)."

Od momentu dojścia cmxa do władzy z multiklanu zostało usuniętych 13 dywizji, które uznał za nierozwojowe. Jednak w ich miejsce, dzięki sponsoringowi ze strony Creative, udało się stworzyć potężne dywizje najpoluraniejszych gier - Quake'a IV, CounterStrike'a oraz Battlefielda 2. Wszystkie działania wywarły wielki szum na scenie, bowiem w szeregi VooDoo wstąpili gracze występujący dawniej w tak świetnch teamach jak Armia Krajowa, Bez Strachu oraz Free City.

"To jeszcze nie wszystko" - zapewnia z tajemniczym uśmieszkiem cmx, sprawujący aktualnie posadę osoby odpowiedzialnej za rekrutację oraz nowe teamy.

"Moja praca, jako orga opiera się głównie na rozmowach z potencjalnymi kandydatami, zgłaszającymi sie z propozycją nowej dywizji w VooDoo oraz na szukaniu sponsorów. Posiadam jeden z ważniejszych głosów w każdej dyskusji dotyczącej działań klanu oraz staram się aktywnie działać na naszej stronie klanowej i na kanale IRCowym."












Jednak nie było tak zawsze - mając dobre łącze cmx pogrywał w różnych drużynach CTF, takich jak Horny Guys oraz pokazywał się na scenie instagiba (zarówno 1.32, jak i 1.11). Zwiedził takie teamy jak: fake playaz, czy KoW. Na zapomnianej już nieco wersji 1.11 wiodło mu się znakomicie i często w pojedynkę potrafił przechylić szalę zwycięstwa na korzyść swojego teamu, nawet grając z teoretycznie mocniejszym przeciwnikiem.

"Gra railem na 1.11 sprawia mi dużo przyjemności. Miotanie ziomków 1vs1 na dm17 to niesamowita frajda, zwłaszcza grając z OSTR'em w słuchawkach. Zero stresu, czysta zabawa - to jest to co lubie."

Poza graniem, cmx zajmował się także projektem ligi Cyber Killers League, którą założył wraz z forestem. Uzyskanie wsparcia ze strony ClanBase podniosło znacznie rangę rozgrywek i sprawiło, że oprócz rodzimych ekip wystąpiły w niej także znane teamy zagraniczne, m.in. aktualny mistrz OC - szwedzki klan dollz. Silna ręka organizatorów oraz dobra postawa drużyn zaowocowała sprawnym doprowadzeniem ligi do samego końca.

Cmx nie mógł patrzeć na zastój na polskiej scenie, który miał miejsce po zakończeniu pierwszej edycji CKL oraz ostatniej edycji Polish Divisions. Dlatego też wspomógł foresta w pracach nad weekendowym pucharem nazwanym CKL Summer Edition, który miał poderwać scenę do większej aktywności. Po raz kolejny event okazał się bardzo udany i został rozegrany w jeden dzień. Atrakcyjne nagrody uzyskane z rąk sponsorów przez cmxa znacznie podniosły poziom rywalizacji i wpłynęły na frekwencję, która okazała się zaskakująco wysoka jak na wymarłą już prawie wtedy scenę Q3 TDM.

"Dzięki pozyskaniu serwera dla t5 oraz pomocy GamesNetu i postanowienia serwerów specjalnie na potrzeby uczestników, pierwsza edycja okazała się fenomenalną jak na tamte czasy ligą. Za to dzięku PifPaf druga edycja przebiegła nad zwyczaj sprawnie i udało się ją rozegrać w niecały jeden dzień. Organizowanie ligi to męcząca sprawa, która sprawia mi frajdę, zwłaszcza mając u boku taką osobę jak forest. Mogę uchylić rąbka tajemnicy o planowanym starcie CKL na jesien
i tego roku. Będzie to coś nowego. A co? Przekonacie się sami."

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2978 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie