Kulisy AA
Gra America's Army - jak piszą o niej gracze, to najbardziej realistyczna strzelanka jaka kiedykolwiek powstała. Od kilku lat, systematycznie powstają nowe wersje gry, które zmieniają grywalność gry odmienną balistyką, fizyką czy bojowymi wskaźnikami gry. Wielu z nas zastanawia się jak powstaje AA, jak to się dzieję, że jest ona tak realistyczna, a lokalizacje jakie można zobaczyć w grze oraz broń, są prawie idealnie odwzorowane. AA nie jest produktem komercyjnym, America's Army jest dostępne za darmo w internecie. Jeżeli jesteście ciekawi szczegółów zapraszam do dalszej części artykułu.Wstęp | Jak powstaje AA | Wypowiedź ex. Developera
eSports.pl
- 1
#0 | Remek
2005-05-29 09:15:29
#0 | JuiCe
2005-05-29 10:51:03
#0 | cola | off
2005-05-29 14:37:17
#0 | SiD
2005-05-29 15:41:16
\"to najbardziej realistyczna strzelanka jaka kiedykolwiek powstała.\"
Ten cytat mnie dobił. Przecież ta gra ma werbować młodych żołnierzy, a nie pokazywać realia współczesnej walki. Prawda jest taka, że gdyby to był symulator pola bitwy pokroju VBS\'s opartego na grze Operation Flashpoint, to masa ludzi by zrezygnowała, po tym jak padają po jednym; dwóch pociskach wystrzelonych z ukrycia (i nie wciskać mi tutaj, że kamperstwo złe jest, bo to jedyna sensowna taktyka dziś).
A developer mimo że anonimowy, jakoś mało wiarygodny. Może nawt to prawda, ale mało konretna. To tak jak pytać kosmetyczkę odnośnie operacji plastycznych. Developer ma pisać kod, tworzyc modele i tekstury, wprowadzać nowe pomysły, a nie zajmować się telenowalą. To dobre dla tanich gazetek.
#0 | Perez
2005-05-29 16:08:11
#0 | Dged
2005-05-29 16:46:20
Co do realistyki to moim zdaniem AAO jest dobrym połączeniem realistyki z grywalnością. O mało której grze gracze się mogą wypowiedzieć, że jest bardzo realistyczna i zarazem grywalna.
#0 | Pajda
2005-05-29 17:10:59
Otoz klikajac szybko 2x kierunek do przodu nasz wojak rzuca sie przed siebie i gryzie ziemie :P Taki szybki pad teoretycznie przydatny jakbysmy pod nos jakiegos kmu naszli, a teren by nas oslonil.
Uwazajcie tez na amunicje na ziemi. Trafiony granat eksploduje, pociaga za soba inne jezeli takowe sa, a nawet detonuje amunicje jezeli leza jakies magazynki. A jak chcecie daleko rzucic granat to oprocz przytrzymania dlugiego przycisku mozna jeszcze bieg wcisnac (o ile ktos nas nie odstrzeli w miedzy czasie;). Wychylanie sie zza naroznikow tez oczywiscie jest.
#0 | Perez
2005-05-29 20:03:59
#0 | frg
2005-05-29 20:12:18
#0 | sxl
2005-05-29 21:06:34
#0 | Mam na imie Oskar;D
2005-05-30 18:40:02
#0 | Grey
2005-06-05 13:11:46
Do komentarza i rejestracji zmusił mnie tekst o najrealistyczniejszej strzelance jaką niby ma być AAO. Bzdura na resorach. Od dawna AAO stało się bliskim bratem CSa, a temu do realiów baaardzo daleko.
Nie grałem w Infiltration, więc się o niej nie wypowiem. Ale grałem i gram w Opration Flashpoint. To jest IMO najbliższa realiom strzelanka. Rzeczy które tam może zrobić dobrze przygotowany, karny i zorganizowany team nie można zrobić chyba nigdzie indziej obecnie. Jedynym bolesnym mankamentem jest beznadziejne odwzorowanie walki w pomieszczeniach. Ale zielona taktyka w OFP nie ma sobie równych. A wspomniany przez SiDa VBS to tylko lekko zmieniona wersja OFP, która sprzedawana jest za niebotyczne pieniądze. I to z niej korzystają liczne siły zbrojne i porządkowe na całym świecie.