idle.ee

Dostosuj

idle.ee


Początki u96dasboot/idle sięgają aż roku 2002, kiedy to po raz pierwszy mogliśmy ujrzeć Estończyków w akcji. Początkowo grali w RTCW, jednak wraz z nadejściem ET, po okresie hibernacji przenieśli się właśnie na tę platformę. Do składu z czasem przybywało coraz więcej znakomitych graczy (m.in. Adzz, night, r3vers, elps, interface). Koniec 2004 oraz początek 2005 to okres ich najliczniejszych sukcesów (m.in. brąz na Optihack 2005 (3on3 LAN) oraz złoto w Warleagues Premier League). Jednak to właśnie rok 2005 uznać można za okres ich najlepszej gry.

Mniej więcej w maju zdominowali kolejny turniej - Arctic eSports Challenge Pro, w którym pokonując m.in. System 32, junk52, pistols czy chociażby rewind, zgarnęli nagrody (głównie sprzęt komputerowy jak np. sluchawki Sennheiser) za pierwsze miejsce. W międzyczasie trwały rozgrywki EuroCup XI, w których (w przeciwieństwie do dwóch poprzednich edycji, w których także uczestniczyli) to właśnie u96d pokazało na co ich naprawdę stać. Z grupy wyszli co prawda z lekkim trudem ulegając Parodii oraz team-helix. Jednak w fazie playoff, dzięki ciężkiej pracy i pomocy nowych zawodników ( doktor, dozer, jakazc, ferus oraz intact) wyeliminowali większość faworytów dostając się do ścisłego finału, w którym nareszcie mogli zrewanżować się Parodii/uQ za porażki w poprzednich meczach. Zadanie było o tyle trudne, że pokonać Finów mających w tym czasie problemy ze składem musieli aż dwukrotnie z powodu wejścia do finału z drabinki przegranych. Z tego zadania wywiązali się znakomicie i wygrali oba finałowe spotkania (pierwsze 4:2, drugie 4:0). Niecały miesiąc później wzięli udział w następnym turnieju - hcs.gaming.cup. W finale spotkali się z team-hardware4u, z którymi będąc faworytami zwyciężyli.

W tym czasie także było wiadomo, że na nadchodzącym QuakeConie 2005 pojawi sie ET. u96d nie mogło zaprzepaścić takiej okazji i po udanych kwalifikacjach, w których wyeliminowali m.in. polski zespół senseless esports, natychmiast zaczęli szukać odpowiedniego multiklanu, dzięki któremu byliby w stanie dostać się do USA. Wybór padł na ogólnie znany multiklan check6, który zapewnił zawodnikom u96d dotarcie do Dallas i zdobycie pierwszego miejsca wraz z 25 000$!

hide_dot.gifObecny skład idle.ee
Vaiko Night - CL
Tarvo Holz
Jorma DeadMeat
Tore urtier
Nico senji
Jeroen teKoa
ferus


Po zakończeniu QuakeConu z teamu odszedł jakazc oraz intact. Na ich miejsce pojawiło się trzech znakomitych graczy - Deadmeat, reload oraz gza. Takim oto sposobem drużyna składała się tylko i wyłącznie z estońskich graczy. W międzyczasie zmienili barwy klanowe i dołączyli do multiklanu idle.ee. Po niespełna półtora miesiącu wspólnej gry postanowili pożegnać się z ET i przejść na Day Of Defeat: Source. Długo nie zabawili jako dywizja DoD:S idle.ee, gdyż ponownie postanowili powrócić do ET, jednak w nieco zmodyfiowanym składzie. Od idle odszedł reload, gza oraz ich kluczowy zawodnik - elps. Jednak na ich miejsce pojawiło się trzech innych równie utalentowanych zawodników - sol, mAx oraz Holz. Następnie z powodu odejścia r3versa, dozera oraz mAx'a idle musiało szybko zwerbować nowych graczy. Po raz kolejny z tego zadania wywiązali się bardzo dobrze i od tego czasu aż do dzisiaj w idle grają urtier, senji oraz tekoa. W międzyczasie trwały rozgrywki obecnego EuroCup XII, w którym to ponownie chodź w całkowicie odmiennym składzie idle/u96d pokazało, że nadal należą do najlepszych i są ponownie w stanie dotrzeć do finału.

Jeżeli, więc uważnie czytaliście powyższy tekst to napewno wiecie już, że lista sukcesów u96d/idle jest naprawdę sporych rozmiarów. Do tej listy kilka dni temu dołączyło kolejne zwycięstwo idle - w ClanBase 3on3 OpenCup Premier league.

Sukcesy u96d/idleQuakeCon ET nVidia Championship 2005
ETC Rapla Lanparty Summer (6on6)
hcs.gaming.cup (6on6)
ClanBase Eurocup XI (6on6)
Arctic Esports Challenge Pro (6on6)
Ingame.ET Cup #10 (3on3)
Wolfenstein Extreme #2 (6on6)
ShuukCup (6on6)
Ingame.ET Cup #25 (6on6)
Fastgaming Cup (6on6)
Ingame.ET Cup #24 (6on6)
Optihack 2005 (3on3 LAN)
Warleagues Premier League (6on6)
RTCW.NO Premier League (3on3)
Esports Arena 2004 (6on6, lanparty in Tallinn)
Escape 6on6 ET lanparty

Droga idle.ee do finału

Droga do finału
Przeciwnik
Wynik
Faza
Dema
gods.inc
0:4
playoff (finał LB)
idkfa
0:4
playoff (LB)
one4one
1:3
playoff (LB)
wArning!
0:4
playoff (LB)
uQ-Gaming
4:0
playoff
Brak
oceans6
0:4
grupowa
#id.no
0:4
grupowa
Brak
zenith
0:4
grupowa
Brak


hide_dot.gifOpis bardziej szczegółowy
idle [ 4:0 ] gods.inc
x
idle: Night, urtier, senji, teKoa, DeadMeat, Holz
gods.inc: MulSu, kmble, chmpp, future, nonix, Winghaven
x
Data: 22.01.06, godzina 20:00
Mapy: supplydepot2/sw_oasis_b3
Dema: ClanBase
x


Zapowiadał się bardzo zacięty finał, jednak jak się okazało gods.inc nie podołali świetnej grze idle, którzy widać, że bardzo dużo trenowali do tego spotkania. Obie mapy dosyć zdecydowanie należały do idle. Przy okazji warto zaznaczyć, iż zamiast jednego z najciekawszych spotkań otrzymaliśmy okropnie nudny mecz, który dziwnie długo się przeciągał.



idle [ 4:0 ] idkfa
x
idle: Night, urtier, senji, teKoa, DeadMeat, Holz
idkfa: Interface, ozzy, Lotix, m1lk, Frac, Xylos
x
Data: 17.01.06, godzina 21:00
Mapy: braundorf_b4/sw_goldrush_te
Dema: ClanBase
x


Pomimo takiego wyniku spotkanie naprawdę fajnie się ogladało. Co prawda wielu po IDKFA spodziewało się lepszej postawy, jednak widocznie motywacja do jeszcze większego wysiłku znikła. Natomiast idle po raz kolejny pokazali wszystkim, że nie marnują czasu i ich forma nadal wzrasta.



idle [ 3:1 ] one4one
x
idle: Night, urtier, senji, teKoa, DeadMeat, Holz
one4one: CrozZ, syK, gambit, Mztik, Radagast, Squirrel
x
Data: 15.01.06, godzina 20:00
Mapy: supplydepot2/radar
Dema: ClanBase
x


Bardzo zacięty i emocjonujący mecz. Zawodnicy idle uważali, że na tym spotkaniu zakończy się ich przygoda z EuroCupem i jak powiedział bodajże urtier nawet po remisie na pierwszej mapie nadal sądzili, że na następnej zostaną definywnie pokonani. Jednak stało się tak jak wielu fanów przewidywało - idle wygrali. Oczywiście nienajlepszą grę one4one można tłumaczyć ich mała aktywnością w ciągu ostatnich kilku tygodni oraz wieloma zmianami w składzie, niemniej jednak idle wykorzystało błędy popełniane przez one4one i zaliczyli kolejne zwycięstwo.



idle [ 4:0 ] wArning!
x
idle: Night, urtier, senji, teKoa, DeadMeat, Holz
wArning!: morbit, dr3am, FanteR, Lightning, anubis, mike
x
Data: 27.12.05, godzina 21:00
Mapy: supplydepot2/sw_oasis_b3
Dema: ClanBase
x


Dosyć jednostronny pojedynek. Idle po porażce z uQ widocznie bardziej się przyłożyli do pracy i ostro ćwiczyli do tego meczu, który był dla obu drużyn ostatnią szansą, aby nadal grać w turnieju. wArning!, którzy po tym spotkaniu zakończyli wspólną grę widocznie nie byli zbyt umotywowani.



idle [ 0:4 ] uQ-Gaming
x
uQ: mystic, Raveneye, Xpaz, drc, saintt aka Jesse L, jafo
idle: Night, urtier, senji, teKoa, DeadMeat, Holz
x
Data: 18.12.05, godzina 20:00
Mapy: sw_goldrush_te/braundorf_b4
x


Pierwsza porażka idle w turnieju. uQ-Gaming zagrali w przeciwieństwie do ich rywali bardzo dobrze pewnie wygrywając obie mapy. Natomiast idle chyba wzięli sobie do serca ta porażkę, gdyż ich kolejne mecze pokazują, że zaczęli ciężko trenować.



idle [ 4:0 ] oceans6
x
idle: Night, urtier, senji, teKoa, DeadMeat, Holz
oceans6: butchji, maxx, pumu aka. lol, ernie, ilL-e-NoizE, mike
x
Data: 08.12.05, godzina 21:00
Mapy: sw_goldrush_te/braundorf_b4
Dema: ClanBase
x


Ostatni mecz fazy grupowej obu drużyn, który już przed tym spotkaniem miały zapewniony awans do playoff. Faworytem byli oczywiście idle, jednak team-beta bardzo dobrze zagrał w swoich poprzednich meczach, więc była szansa na chociażby trzecią mapę. Ostatecznie się jej nie doczekaliśmy i spotkanie zakończyło się po dwóch dosyć ciekawych mapach.



idle [ 4:0 ] #id.no
x
idle: Night, urtier, senji, teKoa, DeadMeat, Holz
#id.no: evil, meTal, porno, drago, violence, biqq
x
Data: 05.12.05, godzina 21:00
Mapy: radar/sw_oasis_b3
x


Niecmy zdecydowanie zawiedli w swoim pierwszym meczu i podobnie bylo tym razem. Nie byli w stanie nazwiązać równorzędnej walki z rywalem i w bardzo jednostronnym pojedynku ulegli idle.



idle [ 4:0 ] zenith
x
idle: Night, urtier, senji, teKoa, DeadMeat, Holz
zenith: dunno, totto, Clown, zerender, Diablo, pSYcho
x
Data: 22.11.05, godzina 21:00
Mapy: supplydepot2/et_ice
x


Pierwsze (nie licząc eliminacji) spotkanie EuroCup XII. Przed meczem szanse jakie dawano zenith były bardzo małe (80% - 20%), jednak podczas spotkania jakoś sobie radzili, aczkolwiek idle było pomimo ówczesnych swoich problemów ze składem bez większych trudności pokonali zenith.

hide_dot.gifDrabinka

Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek wbudowanych lub jest obecnie skonfigurowana tak, aby nie wyświetlać ramek wbudowanych.


Jak widać gracze idle poradzili sobie w LoserBracket ze swoimi przeciwnikami bardzo łatwo w przeciwieństwie do uQ-Gaming, jednak należy pamiętać, że wszystkie (prócz uQ) zespoły z jakimi idle przyszło się zmierzyć w playoff rozpadały się po spotkaniu z Estończykami, więc niekoniecznie musiały być maksymalnie umotywowane do jak najlepszej gry ze swojej strony. Na koniec pozostaje parę pytań jak np. przyszłości zespołu lub występu ich nowego nabytku - ferusa. Dlatego też postanowiłem przepytać jednego z zawodników idle - urtiera.


hide_dot.gifWywiad z urtierem
Czy po przegranej z uQ w WB wierzyliście w ponowne dojście do finału?
urtier: Tak, po zwycięstwie z 141 byłem bardzo pewny, że dojdziemy do finału.

Jak oceniasz ogólny poziom tego EC porównując go to ostatniego EuroCupa?
urtier: W ostatnim EuroCup poziom był wyższy jeżeli chodzi o teamplay itd. Ale powiedziałbym, że w aktualnym lepsi są pojedynczy gracze.

Wiele ludzi sądzi, że stare u96d było lepsze niż obecne idle. Co ty o tym myślisz?
urtier: Cóż, nie sądzę, że musimy wskrzesać tą eputację odkąd tylko Night pozostał ze starego składu u96d. Myślałbym o nas jako o nowym zespole.

Czy uważasz, że jesteście w stanie powtórzyć sukces z zeszłego EC?
urtier: Zależy od występu uQ, nie widziałem ich często w ostatnich dniach/tygodniach. Więc powiedziałbym, tak możemy ich pokonać, nawet dwukrotnie.

Czy w finale zagra z wami ferus?
urtier: Jeszcze nie wiadomo, będzie próbował naprawić swoje ISP na mecz.

Aha, czyli jeżeli jego łącze będzie całkowicie sprawne zagra?
urtier: Tak sądzę.

Dużo trenujecie do finału? Czy nagroda, jaka jest do zgarnięcia dodatkowo was zmusza do większych wysiłków?
urtier: Trenujemy co nocy na te spotkanie, przeważnie 2-4 godziny, więc powiedziałbym, że jesteśmy przygotowani.

Co planujecie po EC?
urtier: Zamierzam zakończyć grę w ET i zagrać tylko NationsCup. Po jakiejś przerwie chcę zacząć grać w Q4 z innymi graczami SpaceS. [pierwotna nazwa klanu, w którym urtier grał w przeszłości i z którym dwa razy zdobył trzecie miejsce w EC - dop. autora]

Zgadzasz się z popularnym ostatnio stwierdzeniem, że scena umiera lub już jest martwa?
urtier: Scena high-skilled (klany EuroCup) definitywnie umiera. Ale będą nowe zespoły z średnio skillowej części sceny, która jak sądzę nadal jest dość duża.





0. Wstęp | 1. uQ-Gaming | 2. idle.ee | 3. Zapowiedź | 4. Relacja

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

8268 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie