Tryby gry

Dostosuj

Tryby gry

Capture the Flag

Tryb dobrze znany z wielu gier - celem obydwu rywalizujących drużyn (optymalnie 4on4) drużyn jest wykradzenie flagi przeciwnika, i przyniesienie jej do własnej bazy, którą jednocześnie trzeba zabezpieczac przed jego atakami. W CTF niejednokrotnie bardziej od umiejętności liczą się taktyka i zgranie teamu. Obecnie najpopularniejszy tryb do rozgrywek klanowych.

Deathmatch

Klasyczna walka wszyscy przeciw wszystkim. Na mniejszych mapach przeradza się w prawdziwą masakrę. Tryb najpopularniejszy wśród nowych graczy, którzy jednak mogą łatwo zniechęcić się do gry, jeśli wybiorą niewłaściwy (zbyt duża liczba graczy) serwer.

Team Deathmatch

To samo co wyżej, lecz w wydaniu drużynowym. Najpopularniejszy tryb na serwerach publicznych, niestety w wykonaniu "czołowych" klanów często strasznie wolny i nudny.

Control (Capture hold)

Tryb polegający na zdobyciu i kontrolowaniu trzech znajdujących się w różnych miejscach mapy punktów kontroli. Za każde pięć sekund utrzymania punktu pod swoją kontrolą, drużyna otrzymuje punkt. Walka toczy się więc nie tylko o zdobycie, ale też utrzymanie i kontrolę punktów. Dobry, szybki tryb, wymagający współdziałania w zespole.

Conquer (Capture all)

Tryb podobny do Control, lecz z paroma istotnymi różnicami. Punktów kontroli jest pięć, a nie trzy, zaś drużyna poprawia swój wynik nie utrzymując zdobyte punkty, lecz zajmując kolejne. Ponad to do dorobku wliczają się także fragi, co wymusza bardziej defensywny styl gry.

Elimination

Wygrywa ten, kto ostatni zostanie na mapie. Emocjonujący tylko, kiedy grają gracze zbliżeni poziomem. Tryb ten został praktycznie zapomniany.

Team Elimination

Analogicznie do trybu wymienionego powyżej - wygrywa ta drużyna, która wyeliminuje cały team przeciwny. Oznacza to w praktyce, że zazwyczaj wygrywa zespól, w którego barwach gra najlepszy gracz na serwerze.

SlowMo

Jak pisałem przy okazji SlowMo na poprzedniej stronie - tryby te są po prostu odpowiednikami zwykłych, tyle że bogatszymi o strzykawkę ze SlowMo. W Deathmatch oraz Elimination spowolnienie czasu daje korzyść tylko posiadaczowi strzykawki, zaś w trybach zespołowych rozciąga się ona na cała jego drużynę.

Wstęp | Ściągnięcie i instalacja | Specyfika gry | Tryby gry | Społeczność | FAQ

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

208 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie