CPL Summer 2005 / Counter-Strike: Source
CPL Summer 2005 jest pod wieloma względami niezwykły. Jednak jedno wydarzenie szczególnie przykuwa uwagę kibiców. Otóż na ów imprezie po raz pierwszy zawody zostaną rozegrane na platformie najmłodszego dziecka Valve, Counter-Strike:Source. Pula nagród przeznaczona na tą grę wynosi, aż $60.000 i jest największa w turnieju. Dlaczego CPL inwestuje tyle pieniędzy w grę, która nie przyjęła się jeszcze na scenie? Samo zainteresowanie grą jest małe. Nie ma się co dziwić. Po pierwsze wiele błędów i brak tzn pro moda. Zawodowcy tacy jak gracze NiP czy mousesports nie chcą grac w grę, w której zabicie kogokolwiek jest dziecinnie proste. Po drugie wymagania sprzętowe. Oczywiście najlepsi dysponują odpowiednimi maszynami, ale my zwykli zjadacze chleba nie. Po trzecie przywiązanie do starego dobrego CS 1.6. Counter-Strike:Source ma dwie możliwe drogi rozwoju. Może podzielić losy Condition Zero, który okazał się totalnym niewypałem albo stać się przodującą grą i wyprzeć wersję oznaczoną numerkiem 1.6. Ważnym etapem dla tej gry są w/w zawody. To teraz po raz pierwszy przekonamysię czy nadaje się ona na turnieje. Czy nie zawiedzie? O tym przekonamy się już niebawem. Oczywiście CPL bardzo dobrze zrobił umożliwiając rozegranie turnieju w obie. Patrząc z drugiej strony dołożenie $60.000 do puli nagród z wersji 1.6, która przypomnijmy jest o $10.000 mniejsza, stworzyło by sytuacje w które to właśnie CPL był by bardziej atrakcyjny niż zawody finałowe ESWC w Paryżu. Tyle słowem wstępu. Przejdźmy do szczegółów.Pula Nagród
- $18,000
- $12,600
- $8,400
- $5,400
- $3,600
- $3,000
- $1,800
- $1,200
- $900
- $600
Lista uczestników
MTW.ATI
SSV Lehnitz
TeamSuper
High Self Esteem
The Existence
riZe Gaming
Ducimus
Visualgaming
eScuadron 201
5150 7
zones
w00t
neurofLux
Forbidden
Echo-7
Elite Sex Force
Rj45
DigitalCommunism
Hardfought
TEC Ma
cfl.ucf |
verGe gaming
TAU
stfu
Sun
Team Empire
CaveMates
FragFacile
Rewind
PowersGamin
Devastation
dRagonz
Check Six
Borderline
Skull
Empty the Clip
unstoppable
iLLicit
killer1nstinct
Pandemic
Minutemen
Net Xtreme
[MM]
Simulation One
unReal Skillz
Lethal Souls
Liquidc4
Hard Clan
Axxium Inc.
SourceUniversity
Hyper!
Cloud 9
Shaydgamers
upper
TitaNs
No-Namers
TWEP
Confederacy
tU
EternalSilence
Eminence
Team Cosmonic
SSV Lehnitz
TeamSuper
High Self Esteem
The Existence
riZe Gaming
Ducimus
Visualgaming
eScuadron 201
5150 7
zones
w00t
neurofLux
Forbidden
Echo-7
Elite Sex Force
Rj45
DigitalCommunism
Hardfought
TEC Ma
cfl.ucf |
verGe gaming
TAU
stfu
Sun
Team Empire
CaveMates
FragFacile
Rewind
PowersGamin
Devastation
dRagonz
Check Six
Borderline
Skull
Empty the Clip
unstoppable
iLLicit
killer1nstinct
Pandemic
Minutemen
Net Xtreme
[MM]
Simulation One
unReal Skillz
Lethal Souls
Liquidc4
Hard Clan
Axxium Inc.
SourceUniversity
Hyper!
Cloud 9
Shaydgamers
upper
TitaNs
No-Namers
TWEP
Confederacy
tU
EternalSilence
Eminence
Team Cosmonic
Najważniejsze zasady
Drużyny będą korzystać z platformy Counter-Strike:Source, a składać się będą z pięciu graczy.
Mecze rozgrywane będą systemem MR15, a czas trwania jednej rudny będzie wynosił 1:45.
Mapy na jakich rozgrywane będą zawody prezentują się następująco:
- de_aztec
- de_cbble
- de_dust
- de_train
- de_nuke
- de_inferno
- de_dust2
- de_cpl_strike
- de_cpl_mill
- de_cpl_fire
Ustawienia serwera
sv_lan 1
sv_maxupdaterate 100
sv_minupdaterate 20
sv_unlag 1
sv_maxunlag .5
sv_voiceenable 1
mp_allowspectators 1
mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime .25
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 1
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 1
mp_footsteps 1
mp_freezetime 15
mp_friendlyfire 1
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 5
mp_maxrounds 15
mp_winlimit 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_spawnprotectiontime 0
mp_timelimit 999
mp_tkpunish 0
mp_startmoney 800
sv_airaccelerate 10
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_alltalk 0
sv_hltv 1
sv_cheats 0
sv_friction 4
sv_gravity 800
sv_maxrate 30000
sv_maxspeed 320
sv_minrate 0
sv_stepsize 18
sv_stopspeed 75
sv_timeout 65
sv_voicecodec vaudio_miles
decalfrequency 60
host_framerate 0
setpause 0
log on
Zasady rozgrywek
Pierwsza faza: 64 zespoły będą walczyć ze sobą w systemie Single Elimination, na zasadzie pierwszy z ostatnim drugi z przedostatnim itd
Druga faza: 32 zespoły będą walczyć ze sobą w systemie Double Elimination, Ina tych samych zasadach.
Finał: W finale zmierzy się zwycięzca drabinki wygranej z zwycięzcą drabinki przegranych
DZIEŃ 1 |
#0 | vdr
2005-07-08 17:24:33
#0 | SpOoN | off
2005-07-09 01:37:05
#0 | v e c t o r
2005-07-10 10:09:01