Awans Polski do finałow Q2DM Nation
Jak pewnie większość z was wie (ci którzy chociaż troche interesują się Q2) - reprezentacja
Polski awansowała już do ćwierćfinału
Quake2 DM Nations Cup.
W fazie grupowej nie dużo ale przegraliśmy z team'em, który zajął we wcześniejszej edycji tych zawodów (NDML #2) drugie miejsce - mowa tutaj oczywiśćie o
Finlandii.
Skład
Polski: mkuh, scooby, warrior, ibogine.
Skład
Finlandii: Saddler, Deuce, thaigo, xircuit
Mecz rozpoczął się od mapy wybranej przez
Polske - q2dm2. Red armor w rekach
Finów natomiast Quad kontrolowany przez większość meczu przez nas. Końcowy wynik: 93:92 dla
Finlandii. Przyszła kolej na mape naszych przeciwników i tu pewna q2dm7. Dość długo udawało nam się nawiązać równą walkę ze Skandynawskim team'em na "Skandynawskiej" mapie. Jednak kilka minut przed końcem
Finowie przejeli cała mape i w tym momencie skończyły się nadzieje na wygranie q2dm7.
Finlandia wygrywa drugą mape - 170:112 i tym samym cały mecz - 2:0. Szerszy raport z tego meczu znajdziesz tutaj: (
click!).
Po tak ciężkim meczu przyszedł czas na troche rozluźnienia, ponieważ drugim grupowym przeciwnikiem reprezentacji
Polski była
Chorwacja.
Skład
Polski: scooby, warrior, ibogine, lucas.
Skład
Chorwacji: ahriman, maxx, food, aimy.
Oba team'y wybrały q2dm1, na pierwszej mapie
Polska wygrała 131:56, a na drugiej 128:54. Raport z tego meczu znajdziecie tutaj: (
click!) - nie było mnie na tym meczu więc nie dużo moge o nim napisać.
Ostatnim naszym grupowym przeciwnikiem była
Rosja, która ma bardzo ładnie wyćwiczoną mape q2dm6. Dowodem może być chociaż to że wygrała na niej z tak świetnym team'em jak
Finlandia (fakt faktem że mecz ten rozgrywał się na
![Rosja](http://70.84.92.67/esports/img/flags/ru.gif)
Rosyjskim serverze i przewaga pingów była widoczna).
Skład
Polski: mkuh, morph-x, scooby, warrior, ibogine(q2dm6)
Skład
Rosji: BOgre, M1Rage, AlexJ, Scar
Mecz zaczeliśmy od naszego wyboru - q2dm1. Przez większość meczu kontrola "pokoju" w naszych rękach, dzięki czemu łatwiejsza była walka o "wode" oraz "winde". Pod koniec meczu
Rosjanom udało się przejąć "pokuj" ale było już za poźno na odrabianie strat - wygrana
Polski - 129:73. Kolej przyszła na mape naszych przeciwników - q2dm6. Mecz ten oglądałem z observera i wyglądał on tak jakby skład reprezentujący
Polskę na tą mapę stracił skilla. Nie chodzi mi o to że powinniśmy wygrać tą mape ale naprawde słabo
Polska ją zagrała. Końcowy wynik - 118:70 dla
Rosji. Jako że mecze fazy grupowej w
Quake2 DM Nations Cup gra się do dwóch wygranych map, a jest 1:1 zadecydowała rożnica fragów.
Polska wyszła na tym lepiej i bez większych zastanawiań wzieła q2dm2. Był to mecz o być albo nie być w
Quake2 DM Nations Cup i aby awansować do finałów tych zawodów mape tą trzeba było wygrać. Bardzo nerwowy początek i przez długi czas podobna ilość fragów po obu stronach.
Rosja w posiadaniu RA, natomiast my mamy quada. Do ostatnich minut nie wiadomo było kto awansuje do ćwierćfinału tego pucharu lecz ostatnie quady pozwoliły realniej myśleć o tym
Polakom. Końcowy wynik na naszą korzyść - 125:99.
Bardzo duża ilość demek z
Quake2 DM Nations Cup dostępna jest na otwartej niedawno
![Polska](http://70.84.92.67/esports/img/flags/pl.gif)
polskiej stronie z demkami: (
click!), a dokładniej
tutaj.
Warto dodać że kontynuowanie tych zawodów zostało nam bardzo utrudnione po idiotycznej decyzji 3bird'a - admina
ClanBase, który to zakazał gry kapitanowi
Polskiej reprezentacji oraz klanu
![Polska](http://70.84.92.67/esports/img/flags/pl.gif)
eSports * sYnthesis - Mik'owi pod zarzutem używania RatBOT'a. Kierował się wykopaniem Mik'a przez q2-admina i tekstem jaki się pojawił: Cheat Detected: "[sYnth]mik" is using a RatBOT". Jednak gdyby on (3bird) grał chociaż troche w q2 wiedział by że q2-admin i q2ace ma bardzo dużo dziur i kopie za byle co z dziwnymi txt'ami - przykladem może być często spotykany kick za "speedhack'a" - kopie wtedy gdy ma sie bardzo duży ping lub duże packet losty. 3bird podał bardzo durne powody takie jak: "mik gral na swoim wlasnym komputerze" - co sie mija z prawda, pozatym mik'a kopneło dopiero po ok. 4, 5 minut meczu, a gdy naprawde się ma cheat'a to kopie po kilku sekundach albo wogole :/. Nie będe nic już więcej o tym pisał ponieważ wszystko co miałbym napisać znajduje się w odpowiednich news'ach na stronie
ClanBase -
1 &
2 - warto czytać komentarze!