Możliwie Tani i Szybki Serwer

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
cr4zy

2009-04-06 10:41:41

Witam

Szukam w miarę taniego i szybkiego serwera pod stronkę kolegi. Tematyka to auto handel więc na pewno będzie trochę zdjęć i właśnie o to chodzi żeby w miarę szybko się one wczytywały. Nie znam się na tym za bardzo, kolega też. Z kolesiem który robił stronkę niestety na razie nie ma kontaktu więc proszę was drodzy użytkownicy esports.pl o fachowe opinie żeby wybrać coś konkretnego

__

VIP / Fotograf
PawelS

2009-04-06 11:40:42

Musisz znać budżet i jakieś przykładowe założenia co do ilości odsłon/użytkowników na dzień.

__
Senior Pablo Escobar

Użytkownik
cr4zy

2009-04-06 11:46:22

50-150 zł na rok, co do odwiedzin to nie mam pojęcia

__

VIP / Fotograf
PawelS

2009-04-06 12:02:05

Za tyle nie znajdziesz dobrego hostingu. Jedyny obecny, który daje radę obecnie to AZ.pl, ale nie wiadomo co będzie za kilka tygodni, może miesięcy i czy się nie popsuje.
Więcej informacji znajdziesz na WebHostingTalk.pl, ale większość opinii należy traktować z dużym dystansem.

__
Senior Pablo Escobar

Użytkownik
cr4zy

2009-04-06 12:37:11

to może inaczej powiedz tak mniej więcej ile trzeba przeznaczyć na w miarę dobry serwer i jakieś namiary na niego ;]

__

Użytkownik
dziadu

2009-04-06 13:25:07

http://dreamhost.com/ <--- 6 dolcow miesiecznie bez limitów
osobiście mam w prosto.pl, działa szybko, ale są limity i obawiam się, że może nie wystarczyć.

__

Użytkownik
kryshak

2009-04-06 13:56:12

AZ to kpina, nadaje się jedynie do utrzymywania domen.
W takiej półce cenowej polecam netmark.pl. Mam tam około ~15 kont i nie narzekam.

__

Użytkownik
cr4zy

2009-04-06 14:24:13

a co myślicie o home.pl ?

kolega powiedział że przedział to do 250 zł na rok ;]

__

VIP
Sh1eldeR

2009-04-06 17:08:22