Sprzedawca nie chce pieniędzy?
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2009-01-15 17:43:31
Witam, nie dawno zakupiłem sprzęt do ćwiczeń(ławka+sztanga itp.). Chciałem zamówić przez allegro.pl ale sprzedawca powiedział że jak zamówie przez telefon/e-mail to będzie taniej(allegro nie pobierze prowizji). No więc wszystko ładnie zamówiłem przez e-mail , OPCJA PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM , jeszcze dorzuciła gratis za zwłokę ( wysłała tydzień później). W poniedziałek przyjechał kurier ale nie chciał żadnych pieniędzy. Sprzedawca się nie odzywa , a mnie szczerze nie zależy żeby się z nim skontaktować Co w tej sytuacji zrobić ? jak to wygląda wg prawa? __
|
Użytkownik
|
2009-01-15 18:26:19
A co mozesz niby zrobic? Poczekaj az sam sie odezwie __
|
Użytkownik
|
2009-01-15 18:38:55
Byc moze gdzies sie pomylil.
__
|
Użytkownik
|
2009-01-15 18:50:14
na 100% sprzedawca się pomylił. Sam handluję na allegro i to się czasami zdarza.
__
|
Użytkownik
|
2009-01-15 18:51:37
Qwe dobrze pisze. Najlepiej skontaktuj się i wyślij kasę sprzedawcy. Wyobraź sobie jak ty byś się czuł na jego miejscu. To nie jest sklep typu Lidl czy Real, który należało by wyru****ć natychmiastowo tylko pojedynczy sprzedawca. Na pewno koleś się ucieszy i będzie w niemałym szoku - ty pokażesz, że można dobrze się zachować - a i on może weźmie przykład z Ciebie w odpowiedniej sytuacji. Do tego zawsze jest takie coś jak Karma ;') Napisz później co zrobiłeś i jaki był tego wynik __
|
Użytkownik
|
2009-01-15 18:53:01
ŁAWKA ( do tego sztangi , obciązenie więc wyszło razem koło 800 zł )
__
|
Użytkownik
|
2009-01-15 19:32:14
Wow, naprawde fajna laweczka.
__
|
Użytkownik
|
2009-01-15 22:27:40
Za oszczedzana kase kup dodatkowy ciezar do sztangi lub sztange lamana, nowy gryf jak potrzebujesz, linki na triceps, biceps, plecy.
__
|
Użytkownik
|
2009-01-15 22:55:36
Nie planuje na razie rozbuowy bo nie ma takiej potrzeby , mam sztange prostą + łamaną , obciążenia wystarczy... aha i mam jeszcze atlas więc prasa do nóg itp nie jest potrzebna
__
|
VIP
|
2009-01-15 23:39:53
Na ogół za tego typu błędy płacą pracownicy. Postaw się na miejscu gościa - w sumie szkoda żeby za chwilowe nieogarnięcie był karnie pewnie z pół pensji w plecy. __
|
Użytkownik
|
2009-01-16 00:31:33
Zgadzam sie z KONRADEM
__
|
VIP
|
2009-01-16 01:56:54
Moj kolega mial kiedys podobna sytuacje.
__
|
Użytkownik
|
2009-01-16 10:19:07
jeżeli zawalił kurier to luz, bo koleś i tak kasę dostanie, gorzej jeśli on spieprzył, niby lepiej być uczciwym, skontaktować się z nim i rozwiązać tą sprawę. Jeśli koleś zjebał to może by się zreflektował i dał Ci jeszcze jakiś upust za uczciwość (np. zrezygnował by z marży) __
|
VIP
|
2009-01-16 10:28:37
a kurier to nie człowiek? myślisz, że kto pokryje te koszty, święty mikołaj? __
|
Użytkownik
|
2009-01-19 16:42:00
Dogadałem się ze sprzedawcą , to on się pomylił ( pracownik marbo ) i chciał tylko 50% kwoty którą miałem zapłacić : ) __
|
Użytkownik
|
2009-01-19 17:03:58
Cieszę się że są w Polsce tacy ludzie jak Ty mefisto __
|
VIP
|
2009-01-19 17:30:38
[+] __
|
Użytkownik
|
2009-01-19 18:43:09
i’m proud of you __
|
Użytkownik
|
2009-01-19 18:44:55
well done ! __
|
Użytkownik
|
2009-01-19 19:11:42
to sie ceni. Zobaczysz to wróci do Ciebie ze zdwojona dobrocią. :] __
|
Użytkownik
|
2009-01-19 20:01:48
frajer! __
|
Użytkownik
|
2009-01-19 20:04:56
@up
__
|