Filtrowanie Tekstur -Bilinear/Trilinear?

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Shenlong

2008-10-18 23:31:26

Na czym polega filtrowanie tekstur w grach ? Jaka metoda jest lepsza bilinear / trilinear ? Jakie są różnice ?

__

Użytkownik
Bezołowiowy

2008-10-18 23:49:35

http://pclab.pl/art17706-2.html

__

VIP
Pajda

2008-10-20 11:55:44

Lepsza jest trzyliniowa. Efekt dwuliniowej to rozmyta tekstura, z jednej strony bez widocznego efektu pikselizacji, ale z drugiej wlasnie brak szczegolowosci. Trzyliniowa zas pozwala juz na eksponowanie detali na teksturach.

__

Użytkownik
Shenlong

2008-10-20 12:05:17

Thx !

__

Użytkownik
Shenlong

2008-10-20 12:05:34

Thx!

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

139 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie