"Co ci się nie podoba w Cpma ?"

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
qwe

2008-01-02 17:23:32

dokladnie co z klejacymi scianami i bugami na schodach ??


"Bug ze splashem naprawią i mam nadzieję, że zamkniecie się w końcu paplarki/narzekadła ..."

tak najlepiej to zamknac ry* i siedziec cicho, nie dopinac swego
stary rozumiem, ze jestes za cpma.vq3 ale jak cos komus nie pasuje to chyba ma prawo to powiedziec?? bo narazie to arqon robi te cpma vq3 pod siebie a nie pod PRAWDZIWYCH graczy

__

Użytkownik
GogettO

2008-01-02 17:23:38

No nie wiem... grając na serwerze z 5/10ms vs. gracz z ~25ms ciągle doznaje owego "trafienia RG 3m od modelu". :P

__

Użytkownik
fur1

2008-01-02 18:16:18

"Bug ze splashem naprawią i mam nadzieję, że zamkniecie się w końcu paplarki/narzekadła ..."

Niezle podejscie, myslalem ze ten temat jest po to zeby narzekac ;) Takich bledow z rl, rg, sg, lg jest mnostwo i ewidentnie jest to wina tego swietnego NIEDOPRACOWANEGO netcodu. Uwielbiam sytuacje w ktorej spawam puszczam a koles ginie dopiero za pol sekundy... pomijajac juz rg ktorym robie impressivy strzelajac w powietrze :E

__

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-02 18:18:59

No ściany, modeli kolizje itp też nie były zmieniane - to są subiektywne odczucia i nic nie poradzę na to.

__
Ta strona umarła...

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-02 18:20:43

Jeżeli jednak komuś się coś nie podoba to OK - ja tu nic na siłę nie robie ale nie może być tak, że to co się komuś nie podoba okrzykiwane jest zaraz wielkim bugiem cpma itp itd

a co do prawdziwych graczy ech :D jakoś zawsze prawdziwi gracze grali i nie narzekali hahah

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
qwe

2008-01-02 18:29:04

jasne... spojrz na wypowiedzi Zero4 toxa czm coollera itd na temat cpma.vq3...

__

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-02 18:45:20

Obiecałem że napiszę to piszę:

"Dlaczego ,skoro NIC nie jest zmienione w CPMA.vq3 to ... wszystko jest zmienione - takie proste pytanie, chcialbym uslyszec odpowiedz."

Nic nie jest zmienione - co najwyżej poprawione ale to też subiektywne odczucia.

"Dlaczego skoro gram na CPMA.vq3 nie moge wlaczyc cg_FajneOSP 1 i miec wyglad/dzialanie [ respy!, dmg, itd - PROCZ SUPER NETCODE'u ] z OSP ?"
Skoro tworca CPMA potrafi tam pozmieniac wszystko to niech sie nie meczy i niech przerobi NETCODE i zostawi osp takim jakie bylo ..."

No to załatw sobie kod źródłowy OSP i samemu to zrób - zobaczysz ile to jest pracy i samemu ocenisz, czy chce ci się robić coś tylko "bo tak było w OSP" - szybko byś się przekonał, że chcesz coś poprawić, polepszyć i przysłużyć się społeczności ...

"respy takie jakie powinny byc " ? czy respy takie jakie tworcy cpma MYSLA ze powinny byc ? Respy sa zmienione ."

ztn zrobił 9 respawnów a mod OSP je BLOKUJE i w momencie pierwszego respawnu dostępne dla jednego gracza jest tylko taka dziwna "połowa" A który spawn bedzie sie należał komu to decyduje ... np takie śmieszne rzeczy jak kolejność podhaczenia się do serwera :-) To OSP blokował respawny przez 7 lat - nie cieszysz się, że już masz je normalne ? Takie jakie powinny być i to co myślą twórcy cpma nie ma nic do rzeczy bo to nie oni zrobili ztn3tourney1, ani nie oni napisali OSP który ma bugi.

"chyba nie sądzisz, że ktoś ci będzie przenosił wszystkie opcje z OSP do Cpma bo tu nie umiesz skorzystać z SuperHUD's ? - to juz absolutnie glupie alienie :DDDDD
Twoje stwierdzenie "przenosil wszystkie opcje" jest smiechowe :D Nie chce by mi ktos przenosil cokolwiek , ja nie chce super-lol-huda :D, daj mi kurwacmac huda z OSP i eot :) Hud jest zmieniony."

Znaczy co mam ci dać ? Hud z OSP ? A może hud z baseq3 No to musisz grać w OSP - zrozum, że robienie jakiegoś wielkiego i genialnego narzędzia (SuperHUD) oznacza, że ktoś chce poświęcić swój czas po to aby coś miało większe MOŻLIWOŚCI - nie po to to robi aby jakiś koleś z zimbawe płakał, że nie ma hud'a z OSP - dlaczego niby twórcy Cpma mają siedzieć 3 miesiące i kopiować te wszystkie ustawienia/opcje/hudy ? po to tylko aby 10 kolesi miało OSP hud ? Strata czasu naprawdę.

Skoro cpma.vq3 to baseq3.vq3 - wiec: movement jest zmieniony.

Włacz sobie baseq3.vq3 na default cfg i spróbuj skoczyć po MH na q3dm13 OK ?

Tu masz demko na OSP :-) Lece bo chce, lecę bo życie jest złe ...
http://www.speedyshare.com/862413425.html

__
Ta strona umarła...

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-02 18:49:43

Ewidentnie nie jesteś programistą Cpma i huja wiesz - bugi ze splashem(wiec nie z RG,MG,SG,LG) są związane z wiekompmnym fixem aby splash nie przechodził przez cienkie ściany za czasów 1.11-1.17

Więc niedopracowane to są twoje baboki co co chwila piszesz. Kompletnie ignorujesz fakt, że nic nie wiesz i nie masz o niczym pojęcia ale ciebie to nie obchodzi byle by napisać "Takich bledow z rl, rg, sg, lg jest mnostwo i ewidentnie jest to wina tego swietnego NIEDOPRACOWANEGO netcodu." ech ... no zajebisty tok myślenia masz :D

Chyba zacznę się wypowiadać nt: Windows ma błędy bo to jest niedopracowany kod sieciowy hahaha

__
Ta strona umarła...

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-02 18:54:52

czm, cooler i cała reszta śmietanki q3 - wszyscy oni jeżeli grali przez ostatnie 2 lata to grali cpma.vq3 na turniejach :D Zero4 nie grał w q3 od 4 lat i NIGDY nie grał cpma.vq3 no ale on jak powie, że "bronie mają 50ms laga"(co można już nazwać świadomym kłamstwem a nie pomyłką) no to cały świat uważa, że ktoś kto NIGDY nie grał cpma.vq3 mówi całkowicie obiektywnie hahahhahaha

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
DGN

2008-01-02 19:52:20

Moze nie na temat ale co tam

Mieliście kiedykolwiek ping powyżej 999 np 1064 ; 1048 itd ???

__

Użytkownik
fur1

2008-01-02 20:16:48

Czy ty jestes idiota? Splash = rl, strzelanie przez sciany sg, rg, zabijanie po 1s strzalami w powietrze itd itd itd WSZYSTKO TO WINA NETCODE MUSKU! Zrobilem ci film pokazalem ci bugi a ty mi wpierasz jakies blazenady! Opieram sie na demach, fragach, dowodach a nie na pustym goloslowiu jak ty................................. Biale jest czarne a czarne jest biale OTWORZ OCZY CZLOWIEKU (czy moze mam ci zrobic godzinny film z bugami?!).

__

Użytkownik
qwe

2008-01-02 20:59:47

grali w cpma.vq3 bo mieli jakis wybor ??
NIE

__

Użytkownik
qwe

2008-01-02 21:02:23

to byl by najbardziej innowacyjny film z gier EVER :D
poruszony zupelnie nowy temat : bugi w grze :)

ja sie z Toba zgadzam
jakos gralem na OSP i nie narzekalem a gdyby dobrze bylo w cpma.vq3 to tez bym nie narzekal ale tak nie jest

__

Użytkownik
qwe

2008-01-02 21:02:43

w CS'ie mialem 9999 :DDDDDDDDDDDDDDDDD

__

Użytkownik
kaboom

2008-01-02 21:14:41

alien zluzuj szorty, zalozyles temat, w ktorym poprosiles o "o wpisywanie tutaj pytań - nawet tych niewygodnych a czasami wręcz podpuszczających..."

i ludzie chca odpowiedzi sensownych, udzielonych przez ix-ira a nie twoich

__
Cybersport.pl

Użytkownik
qwe

2008-01-02 22:32:10

po co oddzielac sie od q3 ?? :)

__

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-02 22:36:31

dobra spoko tylko gdzie te pytania ? obelgi w sytlu: wszystko to wina netcode nie będę nawet zadawał mu bo to błazeństwo przypisywać jakieś subiektywne odczucia cpma netcode - wszyscy grają tylko 3 się uparło, żeby wszystko co im się nie podoba/nie lubią uważać za bug cpma ...

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
yeltzyn

2008-01-02 22:39:12

Drogi Alienie cenie sobie twoja wiedze na temat q3. Dotychczas twoja awersja byla skierowana personalnie albo do kabooma albo do tych co sie z toba nie zgadzali. Czesc z tych osob nie miala w niektorych kwestiach dostatecznej wiedzy, ktora zreszta staralem sie z wlasnej woli im przekazac. Nie podoba mi sie natomiast obrazanie graczy jako calosci (...) zamkniecie się w końcu paplarki/narzekadła. Dolacze sie do slow kabooma o tym, ze zakladasz temat a potem z niepochamowanym gniewem rozpoczynasz krucjate niby Don Kichot. Przejscie na cpma.vq3 jest nieuniknione, i kazdy juz zdazyl to zrozumiec. Tak samo kazdy ma prawo do wyrazania swojej opinii a tym bardziej ma prawo zapytac sie o zauwazone bledy. Po to zalozyles temat, aby osoby chetne mogly dowiedziec sie 'dlaczego cos dziala tak a nie inaczej'. Ty natomiast sprowadzasz dyskusje do tego, ze jak komus sie cos nie podoba to znaczy ze jest debilem albo ignorantem.

Mam nadzieje, ze bedziesz w stanie przyjac do siebie te slowa i moze znajdziesz czas aby zastanowic sie, czy warto z takim podejsciem naklaniac ludzi do gry. Jak kiedys powiedzial sh1elder to jest tylko gra i ma sprawiac przyjemnosc i nic wiecej. Wszyscy ktorzy udzielaja sie w tematyce q3 robia to ze wzgledu na to, ze lubia grac w te gre a nie poto aby wyzalac sie przez internet i obrazac niczym dzieci z piaskownicy. Mamy budowac scene i spolecznosc a nie sklucac.

__
więcej sprzętu niż talentu

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-02 23:59:39

"Ty natomiast sprowadzasz dyskusje do tego, ze jak komuś sie coś nie podoba to znaczy ze jest debilem albo ignorantem." - do wszystkich odemnie szczere: Przepraszam WAS ...

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
Zielek

2008-01-03 02:23:19

Dzieki za odpowiedz, z czescia sie zupelnie nie zgadzam i mysle ze ma to cos wspolnego z wyrazem "stand-alone" pewnie ...
Co do huda = chodzi mi o to co widzisz na tym forum , jezeli tworzysz cpma.vq3 dla spolecznosci to musisz przyznac ze spolecznosc cpma.VQ3 to spolecznosc OSP ... wiec wydaje sie rozsadnym poza opcja superHUDA umiescic huda osp ...
Nie chce mi sie juz wnikac i udawac ze tam madry jestem i ladne zdania pelne pisze itd bo za stary na to jestem :)
Dueli - mimo ze i tak ich nie grywam praktycznie wcale - nie bede juz gral na OSP juz na 100% [ w .pl pinguje z irlandi nieciekawie ,i jedynie na CPMA.vq3 moge pograc normalnie ].
TDM - nie gralem juz sporo czasu , i sadze ze jakbym mial pograc to rowniez tylko CPMA.vq3
CTF - ..................................

Dzieki jeszcze raz za odpowiedz.
Na koniec tylko pytanie : CPMA bedzie platne/sprzedawane ?

__

Użytkownik
Pionier

2008-01-03 02:39:16

ja mam pytanie skoro skusil sie na przejecie graczy z osp dlaczego przenoszac ta gre do swojego modu nie zostawil jej takiej jaka byla... wraz z Tymi bugami ktore Tobie sie nie podobaja a mi podobnie jak wielu wielu innym wrecz przeciwnie. Choc to czy to blad czy nie to jest tez podejscie subiektywne jak widze po Twoich wypowiedziach alien

a ewentualne zmiany nie sa konsultowane ze srodowiskiem tylko nazucane im?
skoro cos twozy sie dla kogos... to wazne jest aby to klient byl zadowolony z produktu a nie producent... no tak przynajmniej jest wszedzie na swiecie

__

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-03 12:34:50

Nie ... cały q3 będzie wtedy darmowy ...

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
yeltzyn

2008-01-03 12:40:58

Licencja GPL na jakiej jest wydany kod zrodlowy do silnika q3 daje mozliwosc wydania komercyjnej gry. Sam Carmack mowil w wywiadzie na qconie, na ktorym ogloszono uwolnienie q3engine, ze chcialby doczekac sie jakiejs komercyjnej gry opartej na udostepnionym silniki (nie koniecznie akurat q3, bo dotad nikt nie dokonal tego z zadnym z uwolnionych wczesniej silnikow np. q1 czy q2). Podzielam twoje zdanie, ze CPMA bedzie darmowe, chociaz jak dotad nigdzie nie bylo potwierdzenia, a przynajmniej o istnieniu takiej informacji nie wiem.

__
więcej sprzętu niż talentu

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-03 13:25:02

1.Kod źródłowy jest darmowy - ioq3 oraz cq3 przecież to tylko poprawione pliki quake3.exe
2.Cała artystyczna zawartość jak tekstury,dźwięki,modele,mapy jest nadal chroniona ale myślę,że CPMA ART TEAM przerobi niektóre z nich i stworzy swoje własne - Q3 będzie darmowy:D

__
Ta strona umarła...

Użytkownik
yeltzyn

2008-01-03 13:57:33

ioq3 i cq3 nie maja nic wspolnego z kodem zrodlowym ani z silnikiem, to tylko zkompilowany i zlinkowany program (to tak jak z maszyna wirtualna javy, to taki posrednik). W kodzie zrodlowym (dokladniej w silniku) nie ma zadnej grafiki. Q3 nie bedzie darmowy, bo to zarejestrowany znak towarowy/wartosc artystyczna do ktorej prawa ma id i odp. artysci. CPMA_FREE_GAME to tak, ale nie mozna w takim razie stawiac miedzy tymi dwoma rzeczami (tym bardziej kod zrodlowy != q3:a != cpma_free_game) znaku rownosci. Ja wiem, ze ty to wiesz, zastosowales skrot myslowy. Jesli chcemy byc rzetelni i dokladni, skoro poprawiales innych, to ja moge teraz poprawic Ciebie.

__
więcej sprzętu niż talentu

Użytkownik
qwe

2008-01-03 14:08:05

dokladnie, pisalem juz o tym wczesniej
czemu zmiany nie sa konsultowane tylko narzucane?

__

Użytkownik
Sgt.Oskar

2008-01-03 15:44:42

A ja wam zarzucę supero Elo melanżową radą :D



Zbierzcie się w kupę i zróbcie własnego moda jak CPMA was tak boli :P

__

Użytkownik
Pionier

2008-01-03 16:22:48

nadal czekam na odpowiedz :)

__

Użytkownik
Zielek

2008-01-04 23:34:43

To tylko jeszcze bardziej podzieli scene .... ujowa rada

__

Użytkownik
Sgt.Oskar

2008-01-04 23:46:12

Feel the irony :)

__

Użytkownik
Zielek

2008-01-04 23:50:46

To nie tyle do ciebie co do tlukow co nie kumaja dlaczego kuczy "umarlo"

__

Użytkownik
sianko

2008-01-12 00:18:54

nie do mnie to pytanie, mi to wszystko jedno;)

__

VIP
hugo

2008-01-12 15:15:09

Czy ktos tutaj wie dlaczego polacy zaczeli grac na promode ? dlaczego scena q3 w polsce podzielila na 3 rozne i czy dalczego zawsze modyfikacje wykonane przez arqona wywolywaly kontrowersje w mniejszym lub wiekszym stopniu ?? jak sie domyslam niewiele osob wie dlaczego :|

__

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-12 16:30:33

To temat na 2 dni gadania ...

__
Ta strona umarła...

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-12 16:31:03

To temat na 2 dni gadania ...

__
Ta strona umarła...

VIP
hugo

2008-01-12 17:07:35

nie do konca .... wystarczy pare zdan ...

po 1. tworcy pierwszego promode ( arqona wtedy nie bylo w ekipie robiacej go, byl tam min roos i highlander ) za bardzo zwlekami z wypuszczeniem gdy 3/4 swiata nie bylo do konca zadowolonnych z tego co prezentowal q3 zaraz po wyjsciu. Osobiscie najlepszy byl q3test 1.17 , potem panowie poszli w dziwnym kierunku .

po 2. pozniej miala byc taka sobie liga PLGS ktora tworzyl min. roos ( dlatego liga z zamierzenia miala byc na promode ktory wtedy jeszcze nie istnial tylko co niektorzy z warszawy posiadali go na kopach ) z zajebistymi jak na tamte czasu nagordami wlasnie na promode co wywolalo kontrowersje , przez co czesc ludzi zaczela na tym grac a czesc wolala vq3 , jeszcze inni woleli starsze wersje quake 3. Jak sie potem okazalo liga nie wystartoala nigdy przez co czesc ludzi zostala na promode , czesc wrocila do vq3

po 3. moze to zabrzmi dziwnie , ale za malo ludzi naciskalo arqona , to dobry chlopak i robil rzeczy ktore mu sie mowilo normalnie w nie wyzywalo na poczatku posta.

__

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-13 18:02:01

1. Choćby nawet po tygodniu był Promode to i tak CPL użyłoby vq3 i nic to by nie zmieniło.
"q3test 1.17" chyba coś ci się pomyliło delikatnie powiem ...

2. Ważniejsze od wszystkich lig było jedno - ci co wymiatali w q1/q2 wiedzieli, że RooS'a należy się słuchać i jak on powiedział, że "gramy na promode" to między innymi 3 mistrzów z mojego zadupia też nawet się nie zastanawiało w co mają grać tylko od razu powiedzieli całej bandzie noobków(mnie też), że promode jest Pr0 i jest lepsze niż vq3 - vq3 NIE ISTNIAŁO w Polsce(hmmm jakiś mar1o chyba grał) do pamiętnej porażki pana Krogota na Ślizgu2 i jego artykułu "Nawrócony" na fpp.pl - potem to wiadomo co się zaczęło -CGL3 na vq3(chodź Koreańce chcieli promode) i tak dalej ...

3. Wszystkie rzeczy które mu pisałem na maila, jakieś 2 lata temu - a było ich 3, zostały uwzględnione i dzisiaj np boty mają bardzo szybki respawn a nie po 1s.
Jak ktoś napisze coś mądrego i użytecznego do niego to napewno to uwzględni.

__
Ta strona umarła...

VIP
[fhn]AL|EN

2008-01-13 18:04:30

1. Choćby nawet po tygodniu był Promode to i tak CPL użyłoby vq3 i nic to by nie zmieniło.
"q3test 1.17" chyba coś ci się pomyliło delikatnie powiem ...

Jezeli chodziło ci o Cpm 1.0 dla wersji q3 1.17 hmm...
Do czasu FR 0,WR 15,LG cooldown 1 Promode dla 1.32 był tym samym promodem, no ale potem to już nawet Armora zmieniali ...

2. Ważniejsze od wszystkich lig było jedno - ci co wymiatali w q1/q2 wiedzieli, że RooS'a należy się słuchać i jak on powiedział, że "gramy na promode" to między innymi 3 mistrzów z mojego zadupia też nawet się nie zastanawiało w co mają grać tylko od razu powiedzieli całej bandzie noobków(mnie też), że promode jest Pr0 i jest lepsze niż vq3 - vq3 NIE ISTNIAŁO w Polsce(hmmm jakiś mar1o chyba grał) do pamiętnej porażki pana Krogota na Ślizgu2 i jego artykułu "Nawrócony" na fpp.pl - potem to wiadomo co się zaczęło -CGL3 na vq3(chodź Koreańce chcieli promode) i tak dalej ...

3. Wszystkie rzeczy które mu pisałem na maila, jakieś 2 lata temu - a było ich 3, zostały uwzględnione i dzisiaj np boty mają bardzo szybki respawn a nie po 1s.
Jak ktoś napisze coś mądrego i użytecznego do niego to napewno to uwzględni.

__
Ta strona umarła...

VIP
hugo

2008-01-13 18:11:52

ad1. Zmienilo by . niewiem czy pamietasz moze pierwsze dni po wyjsciu q3 na kanale #promode ?? bylo full ludzi niezadowolonych i czelako wlasnie an tego moda , byla duza szansa ze stal by sie on standartem

ad 2. Jak by nie bylo PLGS nie bylo by promode bo roos byl w ekipie tworzacej i narzucil tego moda na lige. A co do sluchania go to zdania sa podzielone , roos spieprzyl scene q2 przyprowadzajac do polski ustawienia akceleracji w powietrzu z USA gdzie cala europa grala bez akceleracji i polacy byli w plecy z graniem , podobna sytuacja byla z q3 jak wprowadzil promode, ale .. bylo minelo ...

__

Użytkownik
prohebeat

2008-01-16 21:13:10

mi sie nie podoba cpma bo skaszanilo mi myche i musze kupowac nowa. A tania nie była...Nie podoba mi sie ze wszyscy sie tak tym podniecają. To by było na tyle...ogólnie tego moda mogloby nie byc

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1964 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie