"Co ci się nie podoba w Cpma ?"
Autor | Wiadomość |
---|---|
VIP
|
2007-12-25 14:35:13
u GaD'a r_ignorehardwaregamma "1" rozwiązało sprawę __
|
Użytkownik
|
2007-12-25 14:52:41
Nie tak do konca, ale mniej widoczne łatki na scianach, thx ;D __
|
Użytkownik
|
2007-12-25 17:38:06
najbardziej mnie ciekawi co kierowało ix-irem zeby wpasc na pomysl zmienienia ikonek simple itemsow. Ja rozumiem zeby była jeszcze opcja przestawienia sie na stare (az tak doglebnie nie przegladalem changeloga).
__
|
Użytkownik
|
2007-12-26 11:33:19
Dokladnie jest wazny moment, od ktorego wiele zalezy - trudny skok, kazdy go wykona ? i to jest to, calkowicie popieram trudniejsze skoki, zalezne od wykonania __
|
Użytkownik
|
2007-12-26 11:34:49
Nie wiem czy ktos jeszcze oprocz mnie i Deta to zauwazyl, ale zdazylo mi sie kilka razy nie zebrac ra, ominalem po prostu ? przypadek, czy jest mniejsze ? jesli jest to w liscie zmian to sor, nie czytalem __
|
VIP
|
2007-12-26 12:17:20
Nie nazwalbym tego przypadkiem lecz niedokladnoscia :> __
|
VIP
|
2007-12-26 12:40:45
No to mam pytanie. Czemu promien lg jest zielony w wersji picmip 5? chce powrotu do bialego!!! __
|
Użytkownik
|
2007-12-26 13:28:14
chyba jest troche mniejsze, bo rzeczywisice zdarza sie to czesciej, to samo sie tyczy quada __
|
VIP
|
2007-12-28 12:11:40
Gad pobaw sie odswiezaniem ja tez tak mialem na hlc. R_displayrefresh daj np na 100 albo 120 zalezy jaka masz rozdzialke na full screenie. Ja gram na 120Hz 640-480. __
|
VIP
|
2007-12-28 12:13:50
Wez sobie kredki proxik i ekran pomaluj na bialo bo Lg wyswietlane jest tylko w jednym miejscu na monitorze P.S. te nowe cpma jest spierdzielone na maxa. Wiecie w sumie to wszystko jest do dupy w tym cpma. Mi nie przeszkadza ze tam arq wprowadza zmiany robi z grafiki nie wiadomo co ale jakby byla mozliwosc zmiany wszystkie na stare cpma to byloby ok a niestety nie ma takiej mozliwosci z wszystkimi opcjami (np itemy) ;/ __
|
Użytkownik
|
2007-12-29 05:13:00
Dlaczego ,skoro NIC nie jest zmienione w CPMA.vq3 to ... wszystko jest zmienione - takie proste pytanie, chcialbym uslyszec odpowiedz.
__
|
VIP
|
2007-12-29 14:30:09
Zasady Cpma.vq3 to to samo co BaseQ3.vq3 i NIC nie jest "zmienione", poprawiane są tylko błędy baseq3 jak i OSP (np zablokowane respawny na ztn3tourney1 itp)
__
|
Użytkownik
|
2007-12-29 16:58:13
ale po co czytac changelogi skoro czuc wyrazna roznice w czasie gry? @_@ __
|
Użytkownik
|
2007-12-29 17:10:17
Lekki oftop: czego teraz dokładnie trzeba, by pograć w q3? Jakiej wersji cpma? __
|
Użytkownik
|
2007-12-29 18:41:12
Wiec tak, jesli poprawiasz bledy to zarazem ZMIENIASZ (cos) .... wiec nie pisz ze nic nie jest zmienione skoro piszesz ze jest .
__
|
Użytkownik
|
2007-12-29 20:38:15
quad h.j z nim, ale tyle razy co minolem juz "gumke" na ztn to moje... tera trza dobrze trafic zeby nie zawadzic ryjem o sciane probujac ją zebrac na pełnej predkosci:| - jest mniejsze jak nic __
|
VIP
|
2007-12-30 14:32:11
Zielek - mogę ci wszystko dokładnie wytłumaczyć, tylko musisz mi obiecać że mnie wysłuchasz a nie powiesz "peplaj peplaj a ja i tak wiem swoje"
__
|
Użytkownik
|
2007-12-30 14:49:01
Mysle ze nikt by sie nie czepial gdyby nie nazwali tego vq3. To jest calkiem inny mod i w niczym nie przypomina vq3 Przeraza mnie poziom bugow w tak "rozwijanym" dodatku :x Osp moze jest stare i nie ma takich fantazyjnych mozliwosci konfiguracji ale nie ma tylu bugow odpychajacych i utrudniajacych rozgrywke. __
|
VIP
|
2007-12-30 15:10:56
"To jest całkiem inny mod i w niczym nie przypomina vq3 "
__
|
VIP
|
2007-12-30 15:15:43
utrudniajacych? no mi nic nie utrudnia ;o __
|
Użytkownik
|
2007-12-30 18:48:56
cpma dazy do oddzielenia sie od q3 wiec potrzebuje nowych ikon, dzwiekow i wielu innych rzeczy
__
|
Użytkownik
|
2007-12-30 19:47:13
http://rapidshare.com/files/80130707/bug_.dm_68.html
__
|
Użytkownik
|
2007-12-30 20:19:33
Ja natomiast mam następujące pytanie:
__
|
Użytkownik
|
2007-12-30 22:54:55
superhud ??
__
|
Użytkownik
|
2007-12-30 23:00:01
jakie zabklokowane respy na ztn3 ?
__
|
Użytkownik
|
2007-12-30 23:05:12
hahahaha niezly bug znalazles
__
|
Użytkownik
|
2007-12-30 23:06:42
hah dokladnie, jak gram w cpmavq3 to praktycznie w kazdym meczu pare razy zachaczam o sciane, czasami wrecz seryjnie sie o nie obijam czego nie bylo np w cpma 1.40 ani w OSP __
|
VIP
|
2007-12-30 23:17:51
http://www.promode.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=3929&st=0&sk=t&sd=a&start=10
__
|
Użytkownik
|
2007-12-30 23:56:31
OMG ale mi to BUG ://
__
|
VIP
|
2007-12-31 00:05:41
Naucz się angielskiego lepiej hahaha __
|
Użytkownik
|
2007-12-31 00:33:12
znam 10x lepiej od Ciebie...
__
|
Użytkownik
|
2007-12-31 01:15:27
cpma\docs\HUD.txt __
|
Użytkownik
|
2007-12-31 02:32:06
http://www.wrzuta.pl/film/kcv2A9lS8F/ __
|
Użytkownik
|
2007-12-31 04:09:58
-"
__
|
VIP
|
2007-12-31 13:07:32
Tak na przyszłość:
__
|
Użytkownik
|
2007-12-31 18:10:27
no ale takie sa wypowiedzi aliena,
__
|
Użytkownik
|
2007-12-31 18:37:59
AHAHAHHAH !!!!!
__
|
Użytkownik
|
2008-01-01 20:06:58
no to juz jest przesada
__
|
VIP
|
2008-01-02 17:09:03
Hahhahahahhahah właśnie się dowiedziałem, że to BUGI W OSP powodują, że teraz widzicie magiczne reile niby daleko od modelu hahahhahahhaha
__
|
Użytkownik
|
2008-01-02 17:18:46
Dzięki za aktualizacje, a co z "klejącymi ścianami"? __
|