cpma 1.44 już wkrótce
- 1
- 2
Autor | Wiadomość |
---|---|
VIP
|
2007-12-21 21:14:57
po avatarze już wszystko widać hahahha ... wiesz jak tak dobrze wiesz co ja sobie ubzdurałem to może zostań kaznodzieją ok ?
__
|
ex-Redaktor
|
2007-12-21 22:54:11
a ty myślisz, że komuś się chce po ircu biegać i pytać, czemu zmienili ikonki w cpma...? są ciekawsze zajęcia... uwierz __
|
Użytkownik
|
2007-12-21 23:46:26
sorry ale ja nie mam czasu, zeby biegac po IRCu i pytac sie o jakies ikonki :////
__
|
Użytkownik
|
2007-12-22 02:10:35
#41 i #42
__
|
VIP
|
2007-12-22 02:26:50
O właśnie ! No ale sam miałem to napisać ... __
|
Użytkownik
|
2007-12-22 03:29:13
mhm.. __
|
Użytkownik
|
2007-12-22 07:48:42
Jest juz nowe CQ3 __
|
Użytkownik
|
2007-12-22 07:54:21
hahaahaha Ty się chyba z choinki urwałeś skoro piszesz że osp ma zepsuty movment - no nie moge z Ciebie jak dla mnie jesteś lol'em roku DDDD
__
|
Użytkownik
|
2007-12-22 18:23:29
ok wiec co bedzie nastepne? modele, dzwieki, mapy? __
|
Użytkownik
|
2007-12-22 21:54:29
Krk CPMA 1.44 stable
__
|
Użytkownik
|
2007-12-22 22:28:50
Mapy CPMA ma juz swoje, jest ich razem 6 mappackow razem 120MB. Czesc z nich bedzie wymagala remake'u aby nie korzystac z tekstur do ktorych nie maja praw. Co do reszty jest podobnie. CPMA chce miec z "Quake 3: Arena" tyle wspolnego, co War§ow z Quake2 __
|
Użytkownik
|
2007-12-22 23:05:08
swietnie. szkoda tylko ze nie kazdy chce zeby cpma mialo z q3 tyle wspolnego co wsw z q2 z prostej przyczyny, sa to zupelnie inne gry. postaw sie teraz na miejscu graczy vq3 ktorzy notabene zostali zmuszeni do gry na tym modzie. __
|
VIP
|
2007-12-23 12:36:17
Jak dla mnie vq3 oznacza fizykę a grafika na picmip 5 będzie wyglądać identycznie - czy ktokolwiek się burzył, że na cpm3a nie da się grać bo są inne tekstury niż na cpm3 ? __
|
Użytkownik
|
2007-12-23 15:23:31
swietnie ale przyklad z cpm3 i cpm3a jest nietrafiany bo tam inne sa tylko tekstury ktore na gre maja wplyw znikomy, natomiast miedzy vq3 z osp i vq3 z cpma jest kolosalna roznica __
|
VIP
|
2007-12-23 15:25:31
kolosalna ? wybacz ale to sprawa tylko i wyłącznie gustu - a jak wiemy o gustach się nie dyskutuje ... __
|
Użytkownik
|
2007-12-23 15:44:04
kolosalana to przesadziles, ale jest roznica __
|
Użytkownik
|
2007-12-23 16:04:27
akurat powolywanie sie na gust w tym wypadku jest nie na miejscu, nie wtedy gdy roznica jest, moze nie kolosalna faktycznie przesadzilem, ale na tyle wyrazna i uciazliwa ze wielu graczom nie odpowiada, tekstury maja wplyw na wrazenie estetyczne i wtedy mozemy mowic o guscie, natomiast te zmiany w fizyce maja wplyw na caly gameplay. wybacz ale jeszcze kilka zmian i wlaczajac cpma gra nie bedzie przypominala q3 w ktorego zaczynalem grac __
|
VIP
|
2007-12-23 16:20:52
gameplay to też rzecz gustu - jedni wolą vq3 OSP, jedni cpm a drudzy wolą Cpma.vq3 (cytacik: bo postać już nie "pływa" w powietrzu" __
|
Użytkownik
|
2007-12-23 16:27:22
alien ty w dalszym ciagu nie rozumiesz ze zmiany sa zbyt radykalne dlatego "nowe" vq3 nie przypada do gustu wielu ludziom bo jest zbyt inne od "starego", przez co nie przypomina im gry ktora lubia __
|
VIP
|
2007-12-23 16:46:26
ja to rozumiem ale to właśnie jest sprawa gustu __
|
Użytkownik
|
2007-12-24 12:32:50
Chyba nie ogarnoles mojego porownania. Chodzi oto ze wsw ma silnik od q2 a reszte ma swoja, tak samo ma byc/bedzie z CPMA czy jest juz z UrT. Na UrT jakos nikt nie nazeka, a jezeli ktos naprawia gre i ciagle ja rozwija to czesc ludzi placze.
__
|
Użytkownik
|
2007-12-26 19:50:37
Jeszcze troche zmian w cpma i wszyscy wroca do osp i problemu nie bedzie :AAAAAAAAAAAAAAAA __
|
Użytkownik
|
2007-12-26 21:11:35
jakby arqon przeniosl w 100 procentach osp do cpma, zmieniajac tylko netcode, to by sie wszyscy przesiedli bez zadnego ale, chcial jednak cos udoskonalic... __
|
Użytkownik
|
2007-12-26 21:37:32
Ja np przesiadlem sie z osp na cpma, z powodu Turnieju Miszcz Polski wczesniej gralem w osp i byc moze gralbym do dzisiaj. Ale zostalem, mimo wszystko wiecej ludzi gra, nie mowiac juz o oficjalnych grach, Turniejach itd. Ale co z tymi roznicami ? Movement, hmmm jak juz pisalem wczesniej uwazam ze lepiej jak skoki sa trudniejsze, denerwuje mnie jedynie ze na t2 sie nie da wskoczyc z teleportu. Spawara to wg mnie ciezki temat. Poprawiony net code ? Czyli w osp nawet na lanie jest zle, bo nie spawa sie tak jak w cpma, dobrze rozumuje ? Reszta raczej zasadniczo sie nie rozni, hud kwestia ustawien, gra sie podbnie - moze byc. Ale jak dalej tak beda "cudowac" to faktycznie za niedlugo to juz nie bedzie to samo co wczesniej, a zle nie bylo. __
|
VIP
|
2007-12-26 21:43:02
No niestety niektórym ludziom NetCode też bardzo przeszkadza - chcieliby magicznego osłabienia LG ...
__
|
Użytkownik
|
2007-12-26 21:52:16
Pytanie do fachowca: Czy netcode odnosi sie rowniez do lana ? __
|
Użytkownik
|
2007-12-26 21:56:37
na lanie nie ma to znacznia __
|
Użytkownik
|
2007-12-26 21:58:50
Wiec dlaczego na lanie w osp nie spawa sie tak jak gdziekolwiek na cpma, pytanie kieruje do AL|ENA __
|
Użytkownik
|
2007-12-26 22:07:11
za niedlugo, jak juz nie bedzie mial co poprawiac, to wprowadzi klasy postaci i bedzie sobie mozna nabijac levele a z cial sfragowanych kolesi beda wypadac itemki.. moze nawet skille wprowadzi? ^^ __
|
VIP
|
2007-12-27 03:56:52
A od kiedy ja niby dobrze spawam ? Coller,Jibo,czm i reszta mastachów spawa na Lanie tak samo na OSP jak i na Cpma prawda ? Chyba mi nie powiesz, że jak widzą fs_game Cpma to inaczej celują? Wszystko zależy od skila. I od tego, że ktoś narzeka: ma rację czy nie to nie jest ważne - cieszcie się grą i nie wmawiajcie ludziom, ze spawanie to cały Q3. Jakoś mi zabrano w 2001 roku fastraila i wr 5 w trybie 1v1, potem zabrali mi spawnfragi bo RG=80 (co było moim ulubionym sposobem zabijania za czasów 1.11) a jakoś zawsze potrafiłem znaleźć wiele przyjemności z gry, która dzięki tym zmianom stała się o wiele lepsza ...
__
|
Użytkownik
|
2007-12-27 09:20:54
Zle mnie zrozumiales, nie chodzi mi o Twoje spawanie tylko ogolnie. Nie chodzi tez o spaw najlepszych. Chodzi o to czy fizycznie sie tak ta czy nie. Przyklejanie celownika to swoja droga aim. Ale nie da sie na osp na lanie nawet, tak jak na cpma gdziekolwiek (wiec wychodzi na to ze osp przez kilka lat bylo popstue nawet na lanie, spawanie). Gralem lan na osp 3 lata niecale jak jeszcze u mnie neo 512 kosztowalo 149 zl. Byly boty i raz na jakis czas Lan z nasza ekipa. Po 2 minutach na cpma stwierdzilem ze to calkiem inne spawanie. I zmienilo wg mnie balans gry. __
|
Użytkownik
|
2007-12-27 09:31:43
Arqon wprowadzil inne ikonki i od razu jakie zamieszanie. Ciekawe co bedzie, jak zmieni sie wyglad broni i wiekszosc dzwiekow ))) __
|
Użytkownik
|
2007-12-27 10:28:29
gra pomału od q3 odchodzi __
|
VIP
|
2007-12-27 13:08:34
To coś słabo spawasz, że twierdzisz "na OSP nie da się spawać tak jak na Cpma nawet na Lanie" Ja różnicy nigdy nie widziałem, najlepsi nie widzą a nawet gdyby czuli tak jak ty to olaliby to i nie kwiczeli, że "wg mnie balans gry"
__
|
Użytkownik
|
2007-12-27 21:41:19
cvirkov spaw jest ten sam, zwiekszyla sie czestotliwosc dzwieku trafienia i minimalnie hitboxy, ale spawa sie tak samo jak na OSP __
|
Użytkownik
|
2007-12-27 21:42:33
na t2 da sie wyskoczyc z teleportu na ta kladke jednak jest to cholernie trudne
__
|
Użytkownik
|
2007-12-27 21:47:24
Bede prubowal :A __
|
Użytkownik
|
2007-12-27 22:02:33
nie wiem czy jest sens
__
|
Użytkownik
|
2007-12-29 05:25:47
"Po drodze ponaprawiał parę rzeczy(no i popsuł ) ale bugi zawsze pozostaną bugami, czyba że na nich cała przyjemność gry się opiera - w fragowaniu tak nie jest wiec da rady grać"
__
|
- 1
- 2