CPMA VQ3 problem :/
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2007-11-12 02:42:02
Chciałem sie przekonac do tego cpma vq3, jednak po wlaczeniu tego moda grafika stawala sie jakas taka dziwna, nigdy nie zwracałem na to wiekszej uwagi. Jednak odpalilem OSP dobrze sie przyjrzalem, pozniej cpma vq3 i stwierdzilem, ze obraz na cpma vq3 jest ziarnisty.
__
|
Użytkownik
|
2007-11-12 03:11:27
ad1.) nie mam pojecia, moze jakies klopoty z grafą, ewentualnie poszukaj na forum promoda
__
|
Użytkownik
|
2007-11-12 09:43:20
Fajnie byloby jakbys uraczyl nas jakims obrazkiem. __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 09:45:00
mam ten sam problem i wynika on z najnowszej wersji cpma bo gdy ja usuniesz jest normalnie a jak przeciwdziałać nie wiem :AS __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 11:54:01
no wlasnie pisalem, ze probowalem tak, na r_picmip 1 to nie wystepuje, na r_picmip 9 ustawiam ten nomip i nic sie nie dzieje ://
__
|
Użytkownik
|
2007-11-12 11:55:03
Zrobione __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 13:19:47
sprawdz tak:
__
|
VIP
|
2007-11-12 13:28:58
A co masz wpisane w r_texturemode ? __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 13:34:01
GL_NEAREST ;p __
|
VIP
|
2007-11-12 13:40:35
W sumie pytalem qwe ale... bedzie jakas roznica jak zmienisz na GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST ? __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 13:55:04
Ja tylko zazartowalem, nie wiem jakiego ustawienia uzywa qwe. GL_NEAREST jest najgorsze z mozliwych, gorzej niz q2 na sofcie, prawie jak q1. Jak sie zmieni na GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST to bedzie filtrowanie bilinearne (prawie najlepsze). Te kwadraty sa z wysokiego picmipa (przynajmniej ja tak uwazam), zmiana gl_texturemode na GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR (filtrowanie trilinearne) czy dodanie FSAA badz AA moze nic nie dac. Jedyne co mi przychodzi do glowy, to zwiekszenie rozdzielczosci, biorac na logike przy zwiekszaniu rozdzialki wszystko maleje, pewnie te kwadraty tez. __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 15:41:12
A co to wszystko da?? __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 15:44:16
gdy dajesz picmip rozmywaja ci sie nie tylko tekstury scian, ale takze pociski z poszczegolnych broni, np zamiar rakiety leci wielki kwadrat, nomipem da sie to zmienic __
|
VIP
|
2007-11-12 15:50:51
Chyba wiem co to jest ale nie pamietam jak to wylaczyc
__
|
Użytkownik
|
2007-11-12 17:39:14
na OSP tego nie ma... __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 17:52:10
ludzi ale pod OSP wszystko jest OK
__
|
Użytkownik
|
2007-11-12 18:03:19
Świrujesz ja tam nie widzę żadnej ruznicy oprucz tych sladow z plazmy ale ja tez mam kwadraty i na osp i na cpma __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 18:38:57
ile masz ustawione r_ignorehwgamma i czy grasz na vertexie? __
|
Użytkownik
|
2007-11-12 19:47:01
dobra poradzilem sobie z tym (wywalilem default cfg) jednak, gdy biore vid_restart problem ten powraca
__
|
Warning: getimagesize(http://img261.imageshack.us/img261/2694/shot0003ku8.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Warning: getimagesize(http://img150.imageshack.us/img150/5683/shot0005yw7.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Warning: getimagesize(http://img259.imageshack.us/img259/1571/shot0000ns1.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Warning: getimagesize(http://img223.imageshack.us/img223/7549/shot0006xb4.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Warning: getimagesize(http://img407.imageshack.us/img407/6789/shot0001vk7.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Warning: getimagesize(http://img138.imageshack.us/img138/6879/shot0007ah3.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166