Pmove i 125fps na osp ???

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
obur

2004-04-05 14:23:28

Mam takie pytanko, a mianowice czy na turniejach w osp mozna sobie ustawic wieksza wartosc fps niz 125 i czy ludzie graja z pove czy bez... Bo cwiczylem sobie wczoraj skok po raila na dm6 i na 125 fps to ciezko jak chuj (bez pmove ) no ajak sobie zwiekszylem ilosc klatek do 130 to od szczlu wychodzi praktycznie za kazdym razem - juz nie muwie jak gram z pmove. Chcial bym sie spytac ludzi czy potrafia na q3 base zrobic skok po raila tzn . czy lekko wychodzi i jak dlugo cwiczyli ten manewr zeby wychodzil - no i jak ktos laskaw to niech mi zdradzi jak sie ulozyc zeby wychodzil bezproblemowo bo ja jesce nie doslem do perfekcyjnego ustawienia.

__

Użytkownik
El-Mo

2004-04-05 15:45:05

Ja jak grałem na fizyce VQ3 to doskakiwałem na 85fps bez pmove =] A 100% sposobu to niema, trzeba pograć trochę defraga i na pierwszym circlu mieć 520ups to może wtedy. =P
A na sam skok są 2 sposoby można tak jak w poradnikach stanąć i zaczynać od circla w lewo a potem odbić w prawo lub stanąć przy ścianie i dwa razy w prawo skoczyć bez odbijania. Ten drugi sposób jest wydaje mi się bardziej pewny bo mniejsze prawdopodobieństwo jest że za bardzo się odbije lub za słabo =/

__

Użytkownik
mental

2004-04-05 18:53:11

ja powiem tak: ja sie nauczulem przeskakiwac na vq3 z pmove i bylo latwo, bez pmove predzej mi sie udaje na 80fps niz na 125... rzeznia :D

__

VIP
sEctOr

2004-04-05 19:12:08

a mnie to jebie bez pmove to rj i sp0x :D

__

Użytkownik
obur

2004-04-06 12:54:56

spoko thx nie sprawdzalem na 85fps wiec tza sprawdzic

__

Użytkownik
obur

2004-04-07 10:57:27

co takie pustki nic nikt nie pisze... a ja mam problema bo nie moge oskozy poraila na dm6 tylko przy 130 klatkach wychodzi bezproblemowo - a z tego co wiem to na turniejah sie na 125 gra wiec mam przesrane :((( i denerwuje mnie to bo mecze juz drugi dzien q3 na dm6 i raz za zas jak wyjdzie to tyle, a rozwala mnie jak patze i ludzie bezproblemowo roba duble jumpa :(((((( a z pmove to nie jest sztuka zrobic . Wiec powiedzcie mi ludzie ile zesie sie meczyli zeby wkoncu tam wskakiwaa bezproblemowo ??? ja juz okolo 20 h na to poswieilem i jeszze trohe i kompa rozwale !!!! Podajie mi jakis konkretny system na to . Ja skacze w ten sposub ze robie pulkole w dul na lewo potem odbijam w gore a przy drugim lekki ruch w prawo i bah na ziemie :((( czasem sie uda.. wiec jak ktos ma jakis pewny system bede bardzo wdzieczny ia jakis [+] sie znajdzie :)))

__

Użytkownik
El-Mo

2004-04-07 21:47:54

Ściągnij Defrag-a włącz ten dynks bo pokazywania po jakim torze się poruszać by nabierać prędkość. Ściągnij na początek OPC1 potem trudniejsze pady np. cos1_beta7b i trenuj, trenuj, trenuj, ...

__

VIP
mat1x

2004-04-08 00:42:23

jak sam stawiasz serwa com_maxfps 126, jak na necie 125 !!

__

Użytkownik
insane_pl

2004-04-08 15:08:40


Lol ale macie problemy zamach i skok i jestem przy railu nawet na vq3 czystym

__

Użytkownik
El-Mo

2004-04-10 22:21:55

Skok nie jest problemem, ale problemem jest to by go wykonać za każdym razem. Nawet w sytuacji gdy masz mega stresa. Trudniejszy jest skok po RA na CPM4.
EDIT: i nie ma różnicy czy Q3 jest czysty czy nie, o ile ma się stałe 125fps

__

Użytkownik
adee

2004-04-11 11:58:01

ee tam dobrze sie nawet gra na 50 fps ;-F

__

Użytkownik
El-Mo

2004-04-11 14:08:37

Tyle mam jak wchodzę na serwer, a nawet lapiej bo mi skacze od 30 do 80 fps =]
Full Roxor!!!

__

Użytkownik
adee

2004-04-12 12:01:30

zależy też od tego czy grasz cpma czy vq3

__

Użytkownik
adee

2004-04-12 12:06:25

masz plusa odemnie :D

__

VIP
vader

2004-04-12 17:35:53

Mowicie ze jest roznica pomiedzy 125 a 130 fpsami ? Podobno sa 2 granice ... 80 i 125 fps ... a powyzej juz nie widac roznicy.

__

VIP
aphex

2004-04-12 19:02:55

ja jeszcze slyszalem ze przy stalych 333 fps mozna na dm6 po rg dostac sie jednym skokiem

__

Użytkownik
hornet

2004-04-12 20:51:12

temat juz byl przerabiany pare razy.

jesli zaklada sie serwer, to nie wystarczy mieć stałych 125fps'ow. na komende pmove_fixed 1 składają sie 3 inne komendy, dzieki ktorym mozna osiągnąć ten sam efekt co po wpisaniu pmove_fixed 1, tj. :

com_maxfps 125
sv_fps 125
g_synchronousclients 1 (przy graniu online komende tą zmieniamy na 0)

wtedy lepiej nam sie skacze ;] to samo jednak uzyskamy przez wpisanie pmove_fixed 1, jesli nie mozemy na przyklad osiagac 125 fpsow stale ;P

i jest wiecej granic niz 80 i 125 fpsow, mialem kiedys stronke ale gdzies mi sie zapodziala... :P gwoli scislosci jest to 76, 125 i 333 fpsy na 100%, ale sa jeszcze inne, posrednie granice.

__

VIP
vader

2004-04-12 21:01:26

333 fpsy :P ? Az sprobuje ...

__

Użytkownik
El-Mo

2004-04-13 04:27:42

No i dodatkowy bonus jest tego taki że można zrobić przy takich ustawieniach OB i HOB-y =]

__

Użytkownik
obur

2004-04-14 13:35:30

cholera niw wiedzialem ze na defragu jesta taski patent jak pokazywanie toru strafingu - a jak go uaktywnic mozna ???

__

Użytkownik
El-Mo

2004-04-15 00:21:50

Podstawowy:
df_accel_draw "1"
Troche bardziej zaawansowany:
df_hud_cgaz "1-3"
Podstawowy wystarczy w 100% =]

__

Użytkownik
obur

2004-04-15 08:44:03

thx dostajesz [+] za to :)))

__

Użytkownik
El-Mo

2004-04-16 15:15:58

Ja lubić plusy =]
ustaw jeszcze sobie:
seta df_chs2_Info1 "120 121"
seta df_chs2_ComboSeparator "/"
seta df_chs2_EnableCombos "1"
seta df_chs2_Draw "1"
(jeżeli masz coś pod ...Info1 to pod innym) z konsoli tego nie ustawisz bo w wartości jest spacja więc otwórz ręcznie konfig i wpisz. Będzie ci to pokazywało prędkość jaką miałeś przed i po skoku.

__

Użytkownik
freak

2004-06-08 14:23:55

troche głupio że na turniejach pozabraniona używania komendy pmove_fixed 1 :/

rozwiazało by to imo wiele problemow a tak teraz co kupie nowy ram czy wymienie karte graficzna lub procka to musze niemal od nowa cfg'a składać :-

__

VIP
MateoMartinezz

2004-06-08 14:42:08

Krypton mnie pewnie znów zjedzie, ale co mi tam :D - link do artykułu Rozza na interesujący Cię temat.
- http://www.q3arena.gry.wp.pl/?id=18&akcja=r&ida=92&kat=1

__

Użytkownik
freak

2004-06-08 14:52:56

nie potrzebny mi... bo znam go na pamięć :P

__

Użytkownik
wilku!

2004-06-15 14:25:40

nie wiem co to jest Pmove, gram w q3 czwarty dzień (gram też w q2 od 7 miechów) ale po raila na DM6 wskoczyłem dziś po 10 minut :-/ prób. pierwszy raz na 333 klatkach potem na 166 potem na 125 a nawet na 30 :P. no wiec... co to jest Pmove? %-)

__

Użytkownik
rodic

2004-06-29 17:27:12

ja mam ustawione na 125 fps i tyle mi wystarczy do przeskoczenia po raila :d za kazdym razem w vq3

__

Użytkownik
Azatoth

2004-06-30 23:12:31

u siebie na servie: com_maxfps 130
na necie: com_maxfps 120
skok po rg na dm6 na 3 sposoby :D
pmove 0

__

VIP
lecho

2004-07-02 12:57:40

w cpma mozesz dostac sie jednym skokiem i przy 125 fps, to zalezy tylko od skila raczej. a w vq3 w sumie przy 333 fps nigdy nie probowalem, ale nie wydaje mi sie zeby to byla jakas "bariera" od ktorej zaleza takie skoki, bo w sumie sporo osob wyciaga tyle klatek i nie slyszalem o takich wyczynach.

__

VIP
aphex

2004-07-02 19:07:15

obejrzyj demo [url=http://www.esreality.com/?a=post&id=578411]unkind-fazz-pd6[/url] to zrozumiesz co mam na mysli

__

Użytkownik
zakfas

2004-07-03 03:08:08

huh na 40 fpsach z raila na mostek spoko zale z mosta na raila nie skocze za chiny z pmove_fixed 1 w obie bez problemu ale na servach nie ma pmova wiec sie mecze coz :(

__

Użytkownik
kood

2004-07-03 12:50:58

na serverach potrafie doskoczyc 3 na 10 prob przy com_maxfps 55 :D O ile mam czas i nikt mnie nie bije od strony rl :/

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

553 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie