Problem z CPMA
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2007-09-14 22:54:16
A mianowicie,dlaczego w nowszych wersjach CPMA nie da się zagrać “practice” (za każdym razem wychodzi do “menu” ??W v1.40 wszystko śmigało,a teraz coś nie bangla :/Człowiek teraz nie może potrenować CPMA VQ3.Da się jakoś zniwelować ten błąd(bo inaczej nazwać tego nie można). __
|
Użytkownik
|
2007-09-14 22:57:23
przeinstaluj cpma, wlasnie sprawdzalem na 1.43 i dziala normlanie practice __
|
Użytkownik
|
2007-09-14 23:14:22
Full mappacka potrzebujesz (tego z mapami cpm). __
|
Użytkownik
|
2007-09-16 11:25:08
http://www.challenge-tv.com/index.php?mode=filedetail&file=185
__
|
Użytkownik
|
2007-09-24 09:01:37
mam ten sam problem :( wlasnie sciagnelam CPMA 1.43 i chce sobie jakakolwiek mape wlaczyc czy to hub czy ztn czy cokolwiek i mnie wywala od razu do menu :/ czemu tak sie dzieje? i to na kazdej wersji tak mam jak sciagnelam poprzednie... __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 10:45:51
a mappack masz? __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 11:42:39
no tak... juz dziala __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 11:42:55
no tak.. juz dziala __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 13:52:26
a gdzie mam wgrac tego mappaka?? __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 14:01:06
rozpakuj archiwum z mapami do katalogu baseq3 __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 14:44:28
Ale w katalogu cpma nie mam kat baseq3 mam go do osp. Czy mam zalozyc nowe baseq3? specjalnie dla cpma? __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 15:11:14
baseq3 w osp? baseq3 powinno być obok osp i katalogu cpma __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 15:14:33
yyy no moze i tak racja... Ale ok mam przeciez mapy w baseq3 to dlazcego mi cpma nie hula?? __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 16:48:26
quake robi tak że wczytuje najpierw paki z baseq3, a potem z katalogu moda w tym przypadku cpma. upewnij się czy przy wypakowywaniu nie zrobił ci się podkatalog np. nie ma w baseq3 drugiego katalogu baseq3 __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 18:12:39
Ok mapy działają wszedlem na serw i czarno bez celownika jakas krew sika z botow... :| Mam czyjs cfg do cpma i jak robie /ch_file XXX i potem reloadHUD to mi sie nic nie zmienia ( a mam cfg wgrany do kat hud ) i co to moze byc?? albo jak go zaczytac albo jest gdzies jakas instrukcja po kolei jak sie robi hud-a taka krok po kroku wie ktos o tym cos?? xDD __
|
Użytkownik
|
2007-09-24 21:36:44
Tak powinien wygladac schemat katalogow quake3:
__
|
Użytkownik
|
2007-09-24 21:39:29
[url=http://www.promode.org/wiki/index.php/Main_Page]Promode Wiki[/url] __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 10:15:58
Hud jest sprawny i dobrze go ładujesz.
__
|
Użytkownik
|
2007-09-25 10:57:55
ale np. ztn czy aero są w katalogu baseq3 i pod cpma mi nie chodzą..cholera z OSP nie było takiego motania. __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 11:48:45
jak to ci nie chodza? ja wszystkie mapy mam w baseq3, ten mappack promodowy tez i wszystko chodzi __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 11:56:35
wszystko obadam jak wrócę z roboty..czeka mnie jeszcze zrobienie configa pod CPMA VQ3 __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 12:34:51
Przez ten turniej wszyscy sie zucili na cpma jak... i kazdy chyba ma te same problemy xDDDD __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 13:32:02
ja nie moge sobie poradzic by miec taki sam wyglad jak na osp w tym cpma :/ moze mi ktos pomoc? __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 13:36:12
skopiuj cfg z osp do cpma ;d __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 13:37:30
to nie pomoze, bo hud w cpma trzeba miec w odrebnym pliku __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 13:37:38
swoja droga, jak zrobic w cpma, zeby te ikonki na hudzie na dole, tzn. armor i ammo byly w 2D? bo denerwuje mnie jak sie tak kreca ;d __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 13:38:48
pobaw się tym programem
__
|
Użytkownik
|
2007-09-25 13:39:23
bo trzeba przyznac ze arqon troche utrudnil __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 13:48:37
To po co wszycy zmienili tą wersje jak jest gorsza? I nikt se nie moze z nia poradzic :||
__
|
Użytkownik
|
2007-09-25 14:11:35
Ja na pewno skorzystam..pójdę na łatwiznę xD __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 14:24:19
zrobienie huda jest bardzo proste jesli wiesz jak sie nazywaja poszczegolne elementy, trzeba tylko poswiecic pare minut na ustalenie polozenia, rozmiaru, koloru, przezroczystosci itp
__
|
Użytkownik
|
2007-09-25 14:53:11
teraz to mi jeszcze bardziej utrudniles jezuu... hehe __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 15:42:29
cg_draw3d 0 //z pamieci __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 16:28:25
to chyba nie pomoże bo 3d ikonki musi zmienić/usunąć z pliku hud __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 17:19:15
Nic z tego programiku nie wiem.... kaboom robiles w nim swojego huda??? ))) __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 17:34:27
[url=http://dl.q4.cz/maps/Q3/osp.zip]mapy z osp[/url] - do tdm __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 19:33:57
hyd byl zawsze probplemem cpma __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 19:34:08
tak robilem __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 20:22:24
ehh czemu wogole na CPMa gramy? same problemy PP __
|
Użytkownik
|
2007-09-25 21:08:45
Zrobilem sobie tego huda sie dalo sie ( dz slv ) i mam wszytsko jak w osp tylko jest jeszcze jeden problem... NIE MAM CELOWNIKA i nie piszcie mi cg_cros cos tam bo to juz probowalem a jak dam esc start setup game opcje to tam też nie moge włączyc celownika... I co to moze byc??????? __
|