WSVG R.I.P :( => Q4 R.I.P :)

Dostosuj

Autor Wiadomość
Były Redaktor
raul

2007-09-13 05:40:33

“Effective immediately, Games Media Properties will no longer produce the World Series of Video Games. The remainder of the 2007 season in Los Angeles, London and Sweden is canceled.

The World Series of Video Games launched with the goal of expanding interest and participation in competitive gaming. Over the course of two seasons, we have been honored by the strong support the community has shown in attending our festivals, and watching our competitions online and on television-- all in record-setting numbers. We have been grateful for the generous support provided by Intel and other sponsors since our inception.

However, the continuing challenges of securing adequate revenues to sustain the production of the WSVG's large scale events and television programming, in a very crowded field of competitive gaming leagues, has prompted us to re-evaluate our direction as an organization.

Unfortunately, the decision is to cancel the remainder of the WSVG season, as we shift our focus solely to growing our online advertising network of websites, which currently reach seven million users each month.

We are proud of the accomplishments and memorable entertainment we have provided through the World Series of Video Games. While we are sorry that this news will disappoint our fans and players, we are deeply appreciative that we have had the opportunity to contribute to the growth of eSports.“



Q: Will those of us who competed and won prize money still be paid?
A: We will pay each and every winner from our WSVG events once the requisite paperwork is completed.

__

Użytkownik
117

2007-09-13 06:50:58

No to szkoda, moze nie koniecznie koniec q4 ;P

__

Użytkownik
kaboom

2007-09-13 09:39:54

koniec q4?

__
Cybersport.pl

VIP
dc

2007-09-13 10:12:46

możliwe... Dziwne rzeczy się dzieją z tymi wielkimi organizacjami?! CPL ... WSVG... szkoda no nic czekamy na UT3:D

__

Użytkownik
dezCartezz

2007-09-13 12:00:55

powrot q3?

__

Były Redaktor
raul

2007-09-13 13:14:39

Ja już upatrywałem powrotu Q3 na początku 2007, napisałem nawet tą [url=http://quake.net.pl/?page=article&kat=1&artid=856]kolumnę[/url]. Ale wyszło jak wyszło. Nie ma co liczyć na Q3. To już niestety przeszłość. Obecnie nie ma ani jednej platformy duelowej (w sumie to nie ma żadnej poza Q4), która miażdżyła by konkurencję, tak jak Q3 swego czasu. Może Severity? Może UT3? We will see!

__

Użytkownik
garo

2007-09-13 19:19:17

Brakuje szybkiego grywalnego FPP

__

Użytkownik
freak

2007-09-13 21:23:04

Inaczej: brakuje chętnych do gry w klasyczny deatchmatch 1na1.

Gdyby ktoś tylko rezolutny wpadł na pomysł, aby wrzucić płytkę z Warsowem do pudełka i miał na to pieniądze... Żeby ta gra zaistniała chociaż jako pełna bezpłatna wersja w CD-Action i temu podobnego pokroju pismach to scena na dzień dzisiejszy liczyłaby nie dwadzieścia osób z hakiem w Polsce, lecz dwadzieścia parę tysięcy... Przynajmniej przez pierwszy tydzień :D

__

Użytkownik
garo

2007-09-13 22:08:30

Myślę, że chętnych do gry by nie zabrakło, ale do tego potrzebna jest "odpowiednia" gra. Co mam na myśli mówiąc odpowiednia? To taka, która np. nie wymaga GF8. To nie musi być przecie super grafika. Ludzie są głodni gry (IMO), ale potrzebują ku temu odpowiedniego tytułu, jak niegdyś Q3.

Osobiście czekam na godnego następce CPMA

__

Użytkownik
a1mar

2007-09-13 22:14:53

WarSow ma wymagania zblizone do q3 :P

__

Użytkownik
garo

2007-09-13 22:20:06

Tak, ale to całkiem inna bajka. Wielu ludzi właśnie ze "sceny" ProMode przeszło na wSw, bo zwyczajnie nie ma on godnego następcy (nie ujmując WarSowowi). To całkiem inna grafika, w ogólne na moje inny świat...

__

Moderator
mefikh

2007-09-13 22:25:47

UT na sam widok mnie mdli, ludzie pograja miesiac i wroca do korzeni :)
Severity to kolejna komercyjna kicha. Jak mozna (a taka jest idea) zrobic dobra gre pod TDM (CS'owcow) i 1v1 (Quake'rsow)? :-)

Uprzedzajac... argument, ze Q3 jest swietny rowniez do TDM'a, ale TDM'a z prawdziwego zdarzenia do mnie nie przemawia. Q3 TDM wciaz blizej ffa niz prawdziwej grze druzynowej, tam taktyki nie ma za wiele (w porownaniu do CS'a czy ET), jedynie wlasciwie chodzi o timowanie/pilnowanie itemow/miejsc typu RA/RG/Quad etc. Nie bronie CS'a, nie lubie tej gry, ale jesli chodzi o prawdziwa gre druzynowa, to CS jest najlepszym przykladem.

Nadzieja w Quake Zero / Quake Arena

__

Użytkownik
kaboom

2007-09-13 22:57:20

mefjii misiu widze ze nigdy nie grales w porzadnym teamie :) nie grania pickapa na asterze do tdm, bo to jest w ogole porazka

tego dobrze na demkach nie widac, bo bys musial demko z povu coacha obejrzec przy okazji sluchajac nagrania z ts, ale bedac coachem dinhz i teampoland troche sie tego naogladalem juz i wiem ze tdm w q3 tez jest bardzo zaawansowany i trudny do opanowania

polecam ci poszukac gdzies demek z povu coacha ice climbers albo eyeballers (nie pamietam, ale ktorej szwedzkiej druzyny), to zobaczyc na czym polega zgranie druzyny na najwyzszym poziomie

__
Cybersport.pl

Moderator
mefikh

2007-09-13 23:29:42

Wiem, ze gra mixow od klanowek elity sie rozni, to raczej logiczne. Widzialem mnostwo meczow ic, unmatched, team poland i team sweden i innych topowych druzyn. Spodziewam sie, ze couchowanie w trakcie meczu daje olbrzymia przewage. Jednak nie mozesz powiedziec, ze w Q3 jest taka taktyka jak w CS ;)

Tam masz staly respawn, gra sie na ilosc fragow. Startujesz nie wiadomo gdzie, bez broni, co juz czyni cala zabawe podobna do ffa. Nie jestes imo obiektywny :P, dla Ciebie esencja Q3 to TDM, dla mnie 1v1 i (choc nie lubie tych gier) w CSie i ET jest wiecej zgrania niz we wszystkich Q branych lacznie :)

__

Użytkownik
kaboom

2007-09-13 23:34:54

ale ja nie mowie ze w q3 tdm jest lepszy timplej niz w cs, po prostu napisales ze uwazasz ze tdm w q3 nie jest z prawdziwego zdarzenie.... z tym sie nie zgadzam, jest inny, calkowicie inny i nie uwazam zeby byl gorszy ani lepszy, opanowanie gry druzynowej na wysokim poziomie w q3 zajmie prawdopodobnie tyle samo czasu co w cs czy tam et

__
Cybersport.pl

VIP
zoom

2007-09-13 23:52:23

Quake4 mialbyc gra ktora zastapi quake3 i niestety... do dzisiaj jak wlaczam q4 to mnie trzesie na lewo i prawo i czuje plastik i sztywnosc a nie gre. Jeszcze troszke wody w wisle przeplywnie zanim pojawi sie godny nastepca q3. Szkoda ze teraz robia gry ktore nastawione sa tylko na zajebista grafike a grywalnosc maja fatalna :-(.

__
Play more promode.

VIP
Sh1eldeR

2007-09-14 01:19:42

Tak, i na scene q3 wroci wszystkich OSMIU graczy q4 w Polsce. Yay!

Chociaz nie! Moment! To na serio dobre wiesci: wielkosc sceny q3 bedzie o polowe wieksza dzieki temu! :D

__

Były Redaktor
raul

2007-09-14 08:23:02

Michałku, bo prawdą jest, że gracze, którzy biorą na poważnie tryb Multiplayer w takowych grach, to tylko niewielki odsetek ludzi, którzy mieli do czynienia z taką grą, dajmy na to Quake4. A skoro jednak większość to "turyści i pikniki" to niestety, ale wtedy są oni dla firmy jednak bardziej wartościowi, bo nabijają im po prostu kieszenie. Błędem imo było mieszanie w to Raven (z perspektywy gracza multi). Inną sprawą jest już sam silnik, który mimo wszystko jak na moje oko zżera przynajmniej o 50% za dużo zasobów, przy czym nie wydaje mi się naprawdę tak bardzo zaawansowany. Jak myślicie, dlaczego tak jest?

a) Bo jest naprawdę nowoczesny, super i w ogóle, więc nie ma się co dziwić, że zżera dużo zasobów.
b) Bo Quake4 jest "Menat to be played" - mówiąc krótko dla gry zalecany jest sprzęt Nvidia. Układy, układziki, setki tysięcy linijek zbędnego kodu, aby tylko wymusić zakup nowego sprzętu, a skoro zalecany to NVidia to większość graczy wybierze właśnie Nvidię.

__

Użytkownik
tobster

2007-09-14 08:39:36

Zawsze mnie dziwiły wymagania Q4 ...

__

Były Redaktor
raul

2007-09-14 08:42:42

Oczywiście zgodzę się. Specyfika gry nie idzie za bardzo w parze z naprawdę taktycznym TDM. Oczywiście na wysokim poziomie rozgrywki jest już inaczej. I powiem wręcz, że można ją śmiało porównywać do taktyk występujących w innych grach. I to nie sama taktyka jest tutaj zubożała, lecz po prostu gra posiada raczej inną orientację. Bo z wiadomych przyczyn nie zrobię tutaj Infantry itd. Pod względem taktycznym można porównać Q3 do ET: QW, czy CSa tak jak warcaby do szachów. Założenia podobne, jednak mniejsze możliwości manewru :)

__

VIP
dc

2007-09-14 08:58:04

nie ma wcale duzych...

__

Użytkownik
pavo

2007-09-14 09:27:48

dlatego ja wole hl + ag. stare ale jare :)

__

Użytkownik
dezCartezz

2007-09-14 11:35:36

o juz nie przesadzaj.. polska scena q3 bedzie miala ze 20 osob :)

__

VIP
zoom

2007-09-15 00:17:26

Wiesz Raulku wymagania nie sa moze jakies wygorowane ale ten engine jest strasznie sztuczny jak dla mnie, ta gra nie ma takie polotu jak q3 i szybkosci/plynnosci dzialania przez co jest mniej plynna i toporna.

__
Play more promode.

Użytkownik
SpOoN_Frager

2007-09-16 17:01:21

UT'99 TDM rox!

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

136 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie