ET:QW - High Defenition Gameplay

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
Użytkownik
Xsi

2007-04-18 09:49:11

ludzie ze Splash Damage powinni byli robic Q4 :/

__

VIP
Pajda

2007-04-18 10:36:22

No to ja Ci mowie, ze nie maja :P

__

VIP
Grmx

2007-04-18 10:48:40

ojojoj u mnie kiedyys na duronie 1300 512 ram i 9550@9600, to ten halflaf działał jak... znaczy sie on prawie nie działał bo klatki raziły w oczy :|
a co do tej gry, to nie wiem czy to ma jakies szanse... imo yar ma chyba racje, ten silnik to paranoja i niewyobrazam sobie zeby biegalo na mapie jednoczesnie 30ludkow i wszystko z fps i netem bylo git:) ... no chyba ze zrobili milowy krok wzgledem quake4.

__

Użytkownik
Shenlong

2007-04-18 13:55:13

Tym krokiem jest megatextura.

__

VIP
Grmx

2007-04-18 14:03:47

hmm watpie aby 'megatextura' miala cos wspolnego z procesorem...
chyba nie wiesz co sie dzieje gdy sie gra TDM, ten silnik nei ma problemow z grafiką jako taką, lecz z iloscia graczy na mapie ktore derastycznie tną fps'y.
no ale obys mial racje. trzymam kciuki.

__

VIP
fronki

2007-04-18 14:04:50

dx10 \o/


szukam sponsora na 8800, jestem na ircu jak cos

__

Użytkownik
demisen

2007-04-18 14:16:18

Mocno zmodyfikowany, przez tyle czasu chyba nie robili 5 map i 20 modeli ?

__

Użytkownik
yareq

2007-04-18 19:51:05

Megatexture pozwala wyeliminowac powtarzajace sie tekstury i daje pare innych mozliwosci. Ale chyba nie myslisz ze to utnie wymagania o 50% w stosunku do tego co bylo w Q4/D3. Nie utnie nawet kilka, jesli juz to spowolni o pare procent bo zwiekszy wymagania pamieciowe i ilosc obliczen - nie bedzie sie powtarzac tej samej tekstury tylko co klatke lub pare bedzie trzeba wyrenderowac inny kawalek duzej tekstury. TDM w D3/Q4 lub "duze" (tzw. 8+ osob) FFA niezle muli netcode, logike i renderer. W ET:QW to gra teamowa wiec 8 osob to bedzie raczej minimum. Jesli ta gra bedzie chodzila tak jak Q4/D3/Prey to bedzie dobrze. Jesli bedzie chodzila nawet kilka procent szybciej to bedzie duuuze osiagniecie. Niestety przewaznie gry na kupionym engine maja duzo gorszy lub najlepiej porownywalny performance do premierowej/flagowej gry na tym silniku nawet jesli wygladaja gorzej. Nie nalezy tez zapominac ze w ET:QW 90% rozgrywki bedzie sie toczyc na otwartych przestrzeniach ktore potrafia byc kilkukrotnie bardziej wymagajace dla silnika niz zamkniete i ze fizyka bedzie obecna na wieksza skale (np. pojazdy).

Nie jestem nastawiony anty do tej gry, sam z checia pogram ale zeby wierzyc ze podczas gry (nie na pustej mapie tylko z kilku(nastoma) osobami) na Pentium III bedzie w miare stabilne 30 FPS, a to wszystko na engine D3? Co za bzdura. Kilka(nascie) procent wolniej niz Q4 na takim samym sprzecie przy takiej samej ilosci playerow w najlepszym wypadku. Najwyzej netcode bedzie lepszy. Chociaz zastanawiajace jest czy to w ogole jest mozliwe w przypadku tego silnika...

__

Użytkownik
yareq

2007-04-18 19:56:33

Yar i tu jestes w błędzie...
HL2 na niskich detalach i na rozdzialce 800x600 16 chodzil mi na tyle ze spokojnie moglem sobie grac... no chyba ze serio rzeznia byla na ekranie to troche denerwujace bylo ale VALVE zrobilo to co mowili...
HL2 chodzil mi na
Duronie 850
GF2mx400 64mb
128 SDRAM


Dla niektorych srednia na poziomie 5-20/30 FPS i kilka(nascie) minut ladowania map znaczy grywalnie. Niektorzy mimo ze gra dziala im normalnie (40-60+ FPS) ustawiaja max detali, ilosc klatek spada 3x i mowia ze dziala plynnie... Bywa.

Obecnie mam o wiele lepszy sprzet i srednia klatek w q4 przez timedemo wyniosla mi ok 350 fps...
Pozatym obejrzalem obydwa filmiki... i nic specjalnego mnie tam nie zaskoczylo.
Gdyby to stalo na poziomie Crysis'a ktory mozna jakby powiedziec ksztaltuje powoli nowe "trendy" w dziedzinie grafiki gier komputerowych... no ale do Crysisa jeszcze kawałek.


Tu nie chodzi o to czy gra zarznie niezle kompy, a najnowszych to juz na pewno nie zarznie. Chodzi o to ze niektorzy wierza ze to bedzie DUZO lepiej dzialac niz D3/Q4.

__

Użytkownik
yareq

2007-04-18 20:14:24

Q4 i Prey to tez niby mocno zmodyfikowane D3.

Sa granice sprzetowo-wydajnosciowe ktorych nie da sie przeskoczyc. Ten engine prawdopodobnie stoi baaardzo daleko od top 10 (o ile by takie istnialo) najlepiej zoptymalizowanych silnikow, dzieki swojemu cudownemu netcodeowi, skaczacym fps i nieproporcjonalnie rosnacym wymaganiom przy wiekszej ilosci luda na mapie. Dodatkowo nie zostal stworzony z mysla o MP prawie w ogole, a juz na pewno nie z wieksza iloscia graczy. Przez "tyle czasu" raczej nie bylo okazji zeby kompletnie przepisac podstawowe mechanizmy dzialania. Jedyne co mogli zrobic to zoptymalizowac go na tyle zeby wymagania i klatki az tak bardzo nie skakaly oraz napisac zupelnie nowy netcode lub gruntownie poprawic stary aby uniknac lipy jaka miala miejsce we wszystkich innych grach na tym silniku. I tego im zycze.

__

VIP
Van Helsing

2007-04-18 23:23:38

Ja nie wierzę. Mam nadzieję.

__
Miejsce na Twoją reklamę!

Użytkownik
e2

2007-04-19 11:30:59

co możesz zaoferować?

__

VIP
V!ct!M

2007-04-19 14:08:18

:P

__

VIP
V!ct!M

2007-04-19 14:10:53

I tak najlepsze było w jakiejś strategii (nie wiem czy to miałem z netu, czy brat "wyciągnął" z gry):
"Jeżeli masz za dużo resursów (surowców) jednego typu, możesz zamienić ich na złoto, a potem na to złoto kupić to, co będzie Ci potrzebne." :D

A Q3 to "obrażenia zwiększone czterokrotnie" albo "witamy na arenie Quake 3" :D

__

VIP
V!ct!M

2007-04-19 14:14:00

E tam, ja już na to nie czekam w sumie :F Kilka razy może zagram, ale na dłuższą metę i tak Q, wSw > * :|

__

Użytkownik
e2

2007-04-19 14:14:39

no jak będzie na zasadzie przynieś/podaj/pozamiataj na zawsze (umowa notarialna) to mogę mu kupić 8800 nawet GTX :P

__

Użytkownik
e2

2007-04-19 14:15:26

a właśnie - wiedziałem, że skądś Cię kojarzę :D widywałem Cię parę razy na wSw serwerach (dawno, ale widziałem :D)

__

VIP
V!ct!M

2007-04-19 14:23:31

http://esports.pl/?id=post&post_id=1879393364

:P

__

Użytkownik
e2

2007-04-19 14:26:10

ej z tego też ;D grałem z pro, so pro :))))))

__

VIP
fronki

2007-04-19 17:08:12

no wiesz mysle ze sie jakos dogadamy :D wyslac CI cv i lista motywacyjny?

__

Użytkownik
e2

2007-04-19 17:19:08

mail w profilu :D

__

VIP
fronki

2007-04-19 19:39:01

poszlo, kiedy interview?

__

  • 1
  • 2
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3463 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie