cfg - rozmazanie textur itp. ?

Dostosuj

Autor Wiadomość
Użytkownik
Shenlong

2007-01-17 17:38:49

Heh. Nabylem oryg Q4 i chce sobie troche posmigac po necie. Jak zrobic wlasne cfg ? [ do cs'a umiem ]. Chce rozmazac textury i wylaczyc zbedene efekty, zeby nie przeszkadzaly i przy okazji miec wiecej fps.

__

VIP
Grmx

2007-01-17 21:40:06

www.quake.owned.pl tam predzej.

__

Użytkownik
kaboom

2007-01-17 22:12:50

/r_forceambient robi cuda

wylacz co sie da z menu, reszte ci zrobi powyzsza komenda

__
Cybersport.pl

Użytkownik
PiWo5z

2007-01-17 22:30:09

ale mi cuda :DDDDDDDD
cuda to CI zona zrobi jak zapomnisz o jej urodzinach :ASD

pozatym jak kaboom pisze wsio w menu :)

__

Użytkownik
yeltzyn

2007-01-19 13:40:09

Mam pytanie, czy to normalne dla q4 ze przy laczeniu sie na jakikolwiek serwer, mieli strasznie ekranem (zmiena rozdzielczosci) a czasem to nawet sie w tym zapetli i trzeba (jak sie uda w odp. momencie) wpisac quit?

__
więcej sprzętu niż talentu

Użytkownik
kaboom

2007-01-19 13:56:19

mnie tak sie robi z ta rozdzielczoscia, ale nigdy sie nie zapetlilo

__
Cybersport.pl

Użytkownik
yeltzyn

2007-01-19 14:55:14

Mi sie tak dzieje, jak odpalam gre z pod maxa a serwer jest vq4 badz z innym modem.

__
więcej sprzętu niż talentu

Użytkownik
yeltzyn

2007-01-19 15:00:42

Mi sie tak dzieje, jak odpalam gre z pod maxa a serwer jest vq4 badz z innym modem.

__
więcej sprzętu niż talentu

VIP
d00mer

2007-01-19 15:25:28

No to quake wtedy zmienia config. Tzn wtedy gdy łaczysz sie z moda1 na moda2. Pewnie dlatego sie rozdzialka zmienia, ale dlaczego sie zapetla to nie wiem.

__

Użytkownik
Shenlong

2007-01-19 17:25:06

Jak wylaczyc efekt bujania sie jak chodze na boki ;>? bo mnie to denerwuje !

__

VIP
dc

2007-01-19 17:37:04

DO SNG:

oto moje podopwiedzi:
r_forceambient 1
r_lightdetaillevel 9
bse_scale "0"
r_lightScale "0.5"
r_skipSpecular "1"
r_skipNewAmbient "1"
image_downSizeLimit "10 albo mniej ale nie 0!" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seta image_ignoreHighQuality "1"
seta image_downSizeBumpLimit "256"
seta image_downSizeSpecularLimit "64"
seta image_downSizeBump "1"
seta image_downSizeSpecular "1"
seta image_downSize "1"
seta image_lodbias "0"
seta image_preload "1"
seta r_useCachedDynamicModels "1"
seta r_skipBump "1"
seta r_skipPostProcess "1"
seta r_skipSpecular "1"
seta r_skipNewAmbient "1"
seta r_multiSamples "0"
seta r_useFastSkinning "1"
seta r_shadows "0"
seta r_useOptimizedShadows "1"
seta r_useTurboShadow "1"
seta g_projectilelights "0"
seta g_skipParticles "0"
seta g_decals "0"
seta g_brassTime "0"
seta g_muzzleFlash "0"
seta g_doublevision "0"
seta g_showPlayerShadow "0"
seta g_skipItemShadowsMP "1"
seta g_skipPlayerShadowsMP "1"
seta image_anisotropy "0"
seta ui_showGun "0"
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
seta s_maxSoundsPerShader "0"

__

VIP
dc

2007-01-19 17:42:48

DO YELTZYN:

W configu Q4config.cfg w katalogu Q4base i Q4max znajdź komendę seta com_allowConsole i zmień jej wartość na 1. Samo uruchamianie wyłączanie/włączanie q4 jak łączysz się do servera jest normalne(tak został zaprogramowany Q4:)). Ale jeśli się zapetla to dzieki komendzie ktora podalem mozesz wysunac konsole (klawisz tyldy ~) i wpisz reconnect powinno pomagac.

Komendy wyłączające bujanie sie postaci:
seta pm_bobroll "0"
seta pm_bobpitch "0"
seta pm_bobup "0"
seta pm_runroll "0"
seta pm_runpitch "0"
seta pm_runbob "0"
seta pm_walkbob "0"
seta pm_crouchbob "0"

Pozdrawiam

__

Użytkownik
Shenlong

2007-01-19 17:44:08

dziękuję :)

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

175 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie