Brak niektorych dzwiekow

Dostosuj

Autor Wiadomość
VIP
Pajda

2006-12-11 16:44:27

Zarzucilem sobie ponownie Q3 jednoczesnie przypomnialem sobie, ze podczas poprzednich spotkan z gra mialem wkurzajacy problem, a mianowicie nie slyszalem niektorych dzwiekow wydawanych przez przeciwnika. Najwazniejszym byl brak odglosow jumppadow, ale takze jakis pickup czy cos chyba sie tez zdarzaly (aczkolwiek nie pamietam juz zadobrze tego).

Cos w konfigu moze? Jakas liczba dostepnych kanalow czy cos? No, ale nic nie widze tam.

seta s_ambient “0”
seta s_volume “0.775000”
seta s_musicvolume “0”
seta s_separation “0.5”
seta s_khz “22”
seta s_loadas8bit “0”
seta s_mixahead “0.14”
seta s_mixPreStep “0.05”
seta s_rolloff “0”
seta s_doppler “0”
seta s_distance “100.0”
seta s_min_distance “3.0”
seta s_max_distance “1000.0”
seta s_leafnum “0”
seta s_refgain “0.45”
seta s_refdelay “2.0”
seta s_polykeep “10000000”
seta s_polysize “10000000”
seta s_polyreflectsize “10000000”
seta s_numpolys “400”
seta s_bloat “2.0”
seta s_occfactor “0.5”
seta s_occ_eq “0.75"

__

VIP
aphex

2006-12-11 18:22:21

dzwiekow nie mailes 'podczas poprzednich spotkan', teraz rowniez ich nie masz? brak tych dzwiekow byl w czasie gry czy ogladania dem (przy tych nagranych przez zalagowane gtv czasami zdarza sie brak niektorych odglosow)

__

VIP
Pajda

2006-12-11 19:37:44

Podczas gry i raczej nie lag bo to samo mialem podczas WGD na lanie.
Wieczorkiem na duelka sie umowilem to oslucham dokladnie czy wciaz wystepuje.

__

Użytkownik
Xsi

2006-12-11 19:55:39

na necie to sie czesto zdaza, o ile dobrze pamietam to ma to cos wspolnego z komenda sv_fps

__

Użytkownik
vacq

2006-12-15 14:13:54

dokładnie, na starszych kompach zbyt duża wartość sv_fps skutkowała zanikaniem dzwięków.

Proponuje zmienic na 60 (u mnie przy takiej wartości wszystkie dzwięki są), jesli to nie pomoże, to na 40.

Grając na necie sv_fps nie powinien mieć wpływu na gre, jednak jeśli Ty jesteś serwerem (zakładasz gre) wtedy dzwięki zanikają.

pozdro

__

VIP
Pajda

2006-12-15 15:50:09

No dobrze, ale to przeciez komenda servera, wiec po stronie klienta zadziala?

__

VIP
Pajda

2006-12-15 15:58:12

No gralem i wciaz to samo, np. raz nie uslyszalem, ze zebralem spawarke itp.

__

Użytkownik
Xsi

2006-12-15 18:27:12

raczej nie, brak dzwieku nie jest wina klienta tylko serwera, wiec moim zdaniem nic na to nie poradzisz :)

btw ja juz nie pamietam kiedy ostatnio slyszalem odglos jumpada ;)

__

VIP
Pajda

2006-12-15 20:40:29

No co za crap. Fps servera to jak sie domyslam tickrate i q3 to pierwsza gra o jakiej slyszalem, zeby takie cos w zwiazku z tym wyczyniala. Kolejny minus obok netcodu, chociaz ten akurat oblewa wiekszosc wspolczesnych produkcji :P

__

Użytkownik
yareq

2006-12-15 23:59:16

"Kolejny minus obok netcodu" w kontekscie Q3, a w szczegolnosci CPMA (c) Pajda

__

Użytkownik
PiWo5z

2006-12-16 00:02:53

omg pajda : ASDASDASD
w cpma mozna karac w ameryce :D

__

ex-Redaktor
Mav9l1ty

2006-12-16 00:46:35

Z tego co pamiętam, ten problem pojawiał się przy motaniu na niektórych kartach dźwiękowych z komendami s_mixahead i s_mixPreStep. Więc spróbuj sobie zdomyślnić je, a jeśli są domyślne, popróbować z innymi / wygooglować odpowiednie. Sam przez to przeszedłem, nie bój żaby.

__

ex-Redaktor
Mav9l1ty

2006-12-16 00:49:32

A jeśli to problem z sv_fps (a to też w sumie możliwe), to pomotaj ze snapsami. Powinieneś mieć na 40. g_synchronousclients oczywiście upewnij się, że masz zawsze na 0.

__

VIP
Pajda

2006-12-16 03:52:10

A czy ja cos mowilem o cpma? Jak narazie raz gralem na cpma, to ze jest teraz standardem dla vq3 (chociaz tez nie do konca) nie znaczy, ze zawsze tak bylo. Wiesz przez lata graczom ut sie wmawialo, ze gra ma beznadziejny netcode, ale w praktyce okazuje sie, ze standardowo q3 ma wyraznie gorszy.

__

VIP
Pajda

2006-12-16 03:57:53

Mixahead jest 0.14 defaultowo powinno byc 0.2, reszta jest default lub ok (snaps).
W poniedzialek pobawie pobawie sie oba mixami i zobaczymy co z tego wyjdzie. Zmiany odnosnie dzwieku dzialaja odrazu czy restart?

__

ex-Redaktor
Mav9l1ty

2006-12-16 11:22:18

Nie działają od razu. Ale bodajże s_restart daje radę, więc nie trzeba wyłączać i włączać całego q3 :]

__

Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1570 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie