cpma vq3 - coś nie tak ze strafe'ami?
Autor | Wiadomość |
---|---|
Użytkownik
|
2006-08-04 00:47:41
Ty lepiej idz z psem na spacer, ew. do kina. elo... __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 00:55:56
jesteś żałosny bo powtarzaż dowcip i to w dodatku nie śmieszny... __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 01:03:36
Ty lepiej idz z psem na spacer, ew. do kina. elo...
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 01:31:21
Ordnung muss sein !!!
__
|
VIP
|
2006-08-04 02:20:21
A kto ma miec racje, jak nie ja, jesli mowa o MOJEJ SUBIEKTYWNEJ OPINII (co niejednokrotnie podkreslalem)?! Pisalem - kazdy ma inny "zloty srodek". Dla kazdego jest to rzecz INDYWIDUALNA. Dla mnie ten srodek wypada w vq3 i koniec. Jak pan chcesz, to se pan twierdz inaczej - ale nie odnosnie mnie. Ty mozesz wolic ciut szybsza rozgrywke, kto inny troche wolniejsza. Ot i wszystko!
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 02:51:55
W vq3 łatwo przewidzieć jak przeciwnik się poruszy więc łatwiej jest trafić co widać np po celniści z LG toxic'a lub innych prosów. Gdybyś wzioł gracza vq3 na platforme promode nie wydaje mi się żeby było tak różowo jak twierdzisz. Co do q2 wyrwałeś zdanie z kontekstu. Chodzi o bronie w q2. LG z q3 w porównaniu z CG z q2 wypada blado (choć to zalerzy od tego jak kto gra). PG z q3 < HB z q2. GL jest takie samo ale w q2 masz też HG co pwnuje GL. RL w q3 jest o wiele lepsze lecz RG w q2 łatwiej trafić gdyż ma gróbość. do tego taktyka w q3 w porównaniu ze swoim poprzednikiem wygląda miernie. W q3 timujesz armora i jeździsz po spawnach. W q2 trzymasz całe pomieszczenia i nie ma takiego spawnkilla jak w q3 który nie daje żadnych szans przeciwnikowi. Ta losowość którą tak przeklinasz jest właśnie błogosławieństwem. To właśnie w vq3 więcej zależy od szczęścia kto pierwszy zfraguje i zrobi spawn rzeźnie. To dla mnie nie ma nic wspólnego ze skillem. To bardziej zręcznościówka, choć troche fajniejsza niż kurczaki. __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 02:55:02
no coz, ze wszystkim sie musze zgodzić ale co do aim'a vq3 i promode'owcow to jest troche dziwnie i ciężko to porównać. W promodzie mozna ze spawary lepiej celowac bo jest troche szybszy movement. Co jednak nie zmienia ze jak ja z piwoszqiem pewnego razu przesiedlismy sie na vq3 to jednak wszystkie mecze przegralismy (przynajmniej ja) to jednak acc z broni typu instant hit mielismy wieksze o jakies 5 %(ze spawary to calkiem sporo)...
__
|
VIP
|
2006-08-04 03:50:14
Jesli chodzi o samo % to to nie zawsze ma znaczenie. Ja np. lubie duzo spamowac ze wszystkich broni (ale promodowcy tez tak czesto robia - np. matrox, na wszystkich modach zreszta) i przez to procentowa celnosc spada. W niektorych oficjalnych, ciezkich meczach, gdzie liczy sie kazdy strzal, uzyskuje nierzadko 60% z raila (czy nawet wiecej) nawet pomimo znacznie wyzszego skilla przeciwnikow. A w pickupach mam przewaznie okolo 40%, czasem i 30%. Pamietam, ze po ktoryms meczu, chyba na dm7, sporo osob mi mowilo ze mialem dobre rg, podczas gdy mialem ledwo trzydziesci pare procent (i wtedy IMO strzelalo mi sie slabo). Wiec procentowa celnosc czesto nie mierzy rzeczywistego aima, szczegolnie gdy sie z kims porownujesz.
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 05:15:20
eeee...wiesz co szakira... czekam z nieucierpliwością na Twojego kyrótkiego posta, w ten dznień wywiesze Twohją flage i się urżne jak bokmbowiec tak jak tehraz i zaczne tańczyć i zrobie kake na san,mym rynku mojjego miasta ;-asd __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 07:10:14
skoncz wasc wstydu oszczedz __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 11:47:05
yyy? na vq3 to raczej sie tego nie da zrobic __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 11:54:22
"Sadze ze wkoncu trzeba troszke przebolec i przymrozyc oczy ,i zacisnac piesci i probowac sil w tym co mamy, a nie na wszystko zygac i narzekac."
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 13:11:31
yar mi mówił ze niby sie da to zrobic na vq3... ale w sumie ch*j go tam wie __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 13:17:54
http://www.esports.pl/?id=post&post_id=1879406083#71
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 13:18:44
pucybuła :sad __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 13:20:16
WPISUJEMY MIASTA KTORE POPIERAJA POST KABUMA!!!1 __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 13:21:53
Aha, skoro tak, to nie wiem. Nie gralem.
__
|
VIP
|
2006-08-04 13:38:22
Dobra kaboom, wlaczylem to cpma.vq3 (ale chyba mam wersje o 1 stopien starsza niz najnowsza) i sprawdzilem te skoki.
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 14:32:39
no wlasnie tutaj wszystkim chodzi o to ze wczesniej sie dalo tam doskoczyc bez tego "knurka" i teraz whinuja ze fizyka w cpma.vq3 jest be....
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 14:35:52
no to ja juz doskakuje, jakbys zauwazyl napisalem ten topic po trzech meczach i wykonaniu jakis 10-15 skokow podczas ich trwania, poza tym zagraniczny gracze, a nie byli to jacys poczarkujacy newbie, tylko gracze klanu jac (2 miejsce w opencupie) i jeszcze ze dwoch znanych), takze potwierdziki moje spostrzezenia, bo na warpmupach miedzy mapami sobie gadalsimy
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 16:18:26
O ja pierdolę! Gadająca sowa O_O __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 18:18:03
Nagle wszyscy pro defragowcy sie znalezli A tak poogldajcie sobie jakies mecze i sie okazuje ze tylko 2/3 tych skokow po rg sie udaje.Skok na ospdm5 jeszcze rzadziej.I to nie mowie o poczatkujacych,a o znanych graczach.Mozna nawet z ogladanych demek zobaczyc ze Cooler,Toxic,ZeRo4,fatal1ty czy Czm czesto popelniaja ten blad.Mało tego maja tez problemy z Rocket Jumpem.A tu prosze jakich mamy playerow w Polsce z fenomenalnym movementem
__
|
VIP
|
2006-08-04 19:53:45
Nie wiem czy dobrze pamiętam, bo mój rozbrat praktyczny z q3 trwa prawie że rok, ale już kiedyś ktoś próbował rozreklamować vq3.cpma na naszej scenie. Skoro dziś wszystko wchodzi od nowa, to znaczy że wtedy niezbyt się to temu komuś udało. Miałem nawet okazję w to pograć na serwerach FF bodajże i powiem szczerze, że nie skończyło się to na "och, ach, jakie to zajebiste". Nawet powiem więcej! Zrobiłem sobie specjalnie nowy config, żeby pograć w to troszkę dłużej i całkiem możliwe - przestawić się na styl vq3.cpma, ale niestety: Fizyka stawia ogromny mur, który dla większości graczy udzielających się na naszej scenie OSP od długiego czasu, jest nie do przeskoczenia (zarówno w teorii jak i w praktyce).
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 19:54:01
lol __
|
VIP
|
2006-08-04 21:00:45
Nie, bo to ja jestem slawny i to wlasnie ja tu dyskutuje :ASD:SAS:;asd
__
|
Użytkownik
|
2006-08-04 21:20:13
kwestia rozlamu zalezy od tego jaka decyzje podejma centra ligowe europejskie - clanbase, jolt i kuh3liga, w chwili obecnej nie ma warunkow do rozegrania ligi tdm na cpma vq3, gdyz nie ma serwerow __
|
Użytkownik
|
2006-08-04 22:33:35
ale cpma tdm da lepsze warunki do gry za granicami wielu klanom/graczom, więc inna decyzja niż cpma/vq3 będzie dla mnie nie zrozumiała/obiektywna __
|
Użytkownik
|
2006-08-05 00:04:04
;D [+] __
|
VIP
|
2006-08-05 10:09:22
CPMA > VQ3 __
|
Użytkownik
|
2006-08-05 15:40:51
Wydaje mi sie ze ruchy, skoki itd na CPMA sa takie "ostre", a na OSP takie zamulone. Sam nie wiem o co chodzi, ale cos w tym jest. Do przesiadki z promode na vq3 popchnal mnie mecz po dlugiej przerwie z kumplem, ktory tak jak ja gral tylko promode, tyle ze on przerwy nie mial. W zyciu osiagam lepsze wyniki w nauce niz on i ogolnie jestem chyba bardziej inteligenty. Mialo to swoje przelozenie na gre. Na kazdej mapie mial 2x wiekszy DG ode mnie, ale na np. ZTN udawalo mi sie w miare dobrze timowanie kazdego armoru i mega. On biegal soie po mapie i mnie dziabal od czasu do czasu, ale jak sie w niego wjebalem 200/200 to nie pierdnal. W tej konfrontacji wziela gore inteligencja i pomyslunek, nad czystym skillem i tak bylo na kazdej nastepnej mapie. W rozgrywce vq3 jara mnie to, ze ZAWSZE najlepszy skillowiec na swiecie przegra z kolesiem, który bije go na glowe mysleniem podczas gry (a przynajmniej w wiekszosci przypadkow, przy nieduzej roznicy skilla). Timowanie na promodzie ? Na duelu, wieksza wymiana ciosow i juz wiesz, ze za 20 sec bedzie mega. Za dluzsza chwilke nalezy sie tam znalezc, pospamowac troche jakas bronia i biegniesz w strone reda, tam tez troche pospamujesz i biegniesz siac rozpierdol. Do vq3 tez przekonala mnie refleksja nad TDM. Co bedzie jak na dm6 na RA wpadnie koles 100/50 z RL, a bedzie go bronilo 2-3 kolesi z MG po 100/0 ? Zajebie ich wszystkich, a na vq3 ? nie pierdnie. Wynika z tego wniosek, ze na vq3 damage broni jest lepiej zbalansowany.Z kazdej mozna zrobic uzytek i to jest bardziej zajebiste niz na promodzie. A ostatnia rzecz to AIM. Na Asterze OSP.vq3, LG waha mi sie 20-26 %, MG 24-26%. Nigdy nie ma ponad 30%. Na Asterze CPMA.vq3 ostatnio trafilo mi sie 36% z LG, a MG nie schodzi ponizej 30%. Po prostu lepiej sie gra. __
|
Użytkownik
|
2006-08-05 15:53:28
Chciałeś raczej napisać CPMA CPM > CPMA VQ3. Imo na odwrót :p __
|
Użytkownik
|
2006-08-05 16:21:05
Grałem ostatnio pare meczy na CPMA z fizyką promode. Grałem z kolesiem od którego miałem lepszy aim z wszystkich broni poza RL. Koleś miażdżył mnie jedynie movementem, bo zanim się zorientowałem gdzie i jak biec to on już był przy mnie po spawnie i dostałem ostro.
__
|
Użytkownik
|
2006-08-05 16:37:45
Chcesz zagrać? __
|
Użytkownik
|
2006-08-05 16:39:11
Pierdzielisz człowieku. Pierdzielisz. __
|
Użytkownik
|
2006-08-05 16:40:42
com_maxfps 126 dawało buga jeśli sie nie myle __
|
Użytkownik
|
2006-08-05 16:43:23
Ja się przyzwyczaiłem do movementu po dwóch dniach niecałych. A gram tam, bo łacze z Konina nie pozwala mi za bardzo grać na osp ;/ __
|
Użytkownik
|
2006-08-05 16:44:44
Generalnie troszke inaczej trzeba skakac, ale mozna sie dosc szybko przyzwyczaic. Nie wiem tylko jak jest z teleportem na t2, bo tam jeszcze nie gralem ;> __
|
Użytkownik
|
2006-08-05 16:47:08
Też to zauważyłem. Z hitscanów mam aim lepszy nawet o 10% na cpma.vq3 niż na osp. Gorzej strzela mi się chyba tylko z PG, bo nie trafiam prawie nic :SDS __
|
VIP
|
2006-08-05 20:13:23
nie, chcialem napisac dokladnie to co napisalem. __
|
Użytkownik
|
2006-08-06 14:43:33
Nie rozumiem tlumaczenia ze wybrali gre ktora ma lepszy kod sieciowy do gry na lanie? o.O Hitbox jest za duzy fizyka jest inna! Czuje sie jak w q4 niby to quake ale nie mam z grania zadnej radosci. __
|