Monsoon

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
Użytkownik
Lukin

2006-01-13 22:07:46

This is the current map rotation for Quake 4. I will edit it as maps are replaced and the order in which they appear is the order they will be replaced.

Fleet
Phrantic
Galang
Monsoon

--------------------
Michael Allen
Tournament Director
Cyberathlete Professional League®
[url=http://www.thecpl.com]www.thecpl.com[/url]
[email protected] irc.gamesurge.net #CPL



Hehehehe....
[URL=http://imageshack.us]http://img384.imageshack.us/img384/7280/bestpicturenever5jt.jpg[/URL]

__

Użytkownik
e2

2006-01-13 22:21:42

gratz :D powinni Cię nająć w CPL'u xD

__

Moderator
mefikh

2006-01-13 22:58:26

Czytalem o tym przed chwila na esr, zaraz bedzie news ;)

__

Użytkownik
[3M.Luq]

2006-01-14 12:41:36

rc1 poprostu miażdzy! Bardzo dobrze rozmieszczone itemy, wiele ciekawych rozwiązań i jumpów : ) itd. nic tylko grać! 11/10!

__

Użytkownik
sonny

2006-01-25 19:55:37

Pomysl fajny, wykonanie niezle ale mapa imo zbyt zdominowana przez raila.

__

Użytkownik
Lukin

2006-01-30 14:21:38

Wyniki konursu VIA [url=http://www.viacga.com/index.php?option=com_content&task=view&id=309&Itemid=29]w końcu są[/url]. Spodziewajcie się finalnej wersji mapy w okolicach 3. lutego.
Dzięki za pomoc wszelaką.

__

Użytkownik
freak

2006-01-30 14:44:55

Mógłbyś zrobić konwercję swoich map do Q3. Jeszcze nie wszyscy mają cztero-ghz'owe procki na pokładzie do udźwignięcia Q4 :-P

__

Użytkownik
Bs0d

2006-01-30 15:02:56

Gratuluje :) Chyba jako pierwszy Polak odniosles jakies materialne korzysci z robienia map. Oby ta nie byla ostatnia (zarowno mapa jak i korzysc ;))

__

Użytkownik
El-Mo

2006-01-30 15:40:37

Pewnie już to ktoś zauważył, ale chyba Q4 nie lubi ruchomych obiektów =)
http://amzn1.webpark.pl/bug.jpg

__

Użytkownik
Lukin

2006-01-30 16:55:38

Dzięki.
Są jeszcze mapperzy, którzy odniesli materialne korzyści pracując dla firm rozmaitych :) No i w tym całym konkursie nagrodę wygrał również Krzysiek Bukowski.

Tak w ogóle to napisałem o tych wynikach, bo to naprawdę ostatnia okazaja, żeby zgłosić jakieś sugestie co do mapy.

__

Użytkownik
Lukin

2006-01-30 17:18:55

W "Q3" nie ma "rampjumpów" i "crouchslide'ów" więc byłby problem z przeniesieniem map z "Quake'a 4". Chyba, że do CPMA... Może ktoś się kiedyś tego podejmię, może to będę ja. Na razie mam niestety (a może na szczęście) inne plany odnośnie maporóbstwa.

__

Użytkownik
Lukin

2006-01-30 17:37:57

Co prawda wiedziałem o tym błędzie, ale dzięki za info i tak. Niedługo nowa wersja mapki do TDM.

__

VIP
vader

2006-01-30 19:39:13

myslalem ze to jakis temat o nartach ;-D

__

Użytkownik
MICHALM1

2006-01-30 19:58:03

Wiem, że testowaliście tą mapę z czasem respawnu MH ustawionym na 60 sekund ale moim zdaniem to jest nie potrzebne...tak jak nie potrzebne jest zmiana ilości ARMORÓW na mapie jak i zamiana RA na YA...jak będzie YA zamiat RA to mapa będzie jeszcze szybsza niż jest aktualnie, a i tak jest bardzo szybka...fragów się na niej nabija niemiłosiernie...dwie rzeczy bym zmienił:

- pomarańczowy HEALTH przy amunicji do rakietnicy na żółty bo rzeczywiście trochę za dużo na tej mapie HEALTH'u...co do HEALTH'ów to jeszcze przyszło mi na myśl aby skasować żółty egzemplarz na dole jak się biegnie do RA po prawej stronie.
- skasowałbym też ARMORSHARDS przy schodach na dole pod półką z LG...ARMORU też za dużo.

Na pewno nie kasuj Railguna z mapy...zmień za to grafikę gdy mapa się ładuje bo w Quake 4 połowę tego obrazu zasłania inna grafika i widać tylko ściany i MH.

pzdr

__

Użytkownik
MICHALM1

2006-01-30 20:01:15

Wiem, że testowaliście tą mapę z czasem respawnu MH ustawionym na 60 sekund ale moim zdaniem to jest nie potrzebne...tak jak nie potrzebne jest zmiana ilości ARMORÓW na mapie jak i zamiana RA na YA...jak będzie YA zamiat RA to mapa będzie jeszcze szybsza niż jest aktualnie, a i tak jest bardzo szybka...fragów się na niej nabija niemiłosiernie...dwie rzeczy bym zmienił:

- pomarańczowy HEALTH przy amunicji do rakietnicy na żółty bo rzeczywiście trochę za dużo na tej mapie HEALTH'u...co do HEALTH'ów to jeszcze przyszło mi na myśl aby skasować żółty egzemplarz na dole jak się biegnie do RA po prawej stronie.
- skasowałbym też ARMORSHARDS przy schodach na dole pod półką z LG...ARMORU też za dużo.

Na pewno nie kasuj Railguna z mapy...zmień za to grafikę gdy mapa się ładuje bo w Quake 4 połowę tego obrazu zasłania inna grafika i widać tylko ściany i MH.

To jest tylko moje zdnanie na temat i tak bardzo dobrej mapy...wiem, że już podjąłeś jakieś decyzje co do pewnych zmian to może napisz co napewno zmienisz a może i ktoś z polaków włączy się do dyskusji...choć może jest już za późno.

pzdr

__

Użytkownik
Lukin

2006-01-30 21:47:57

Dzięki za wszystkie sugestie.
Najważniejsze zmiany to inne rozmieszczenie punktów respawnu - w RC1 za dużo jest ich na dole, często zanim dobiegnie się do jakiejś giwery trzy razy spotkamy przeciwnika. Co do bąblów z życiem ich układ wygląda teraz następująco: 50 na przeciwko RL u góry, 25 obok RL na dole, 25 pod GL, 25 na schodach. Przy LG 3*5 i przy dolnym wejściu do RA też 3*5. Armor shardy sprawiają, że gracz z RA nie dominuje tak bardzo nad graczem bez kamizelki albo z YA, dlatego klucz do zwycięstwa to walka o MH.

__

Użytkownik
MICHALM1

2006-01-30 22:44:54

Z tymi punktami respawnu to racja...może dobrze by było sprawdzić jak mapa by się spisywała przy maksymalnie ograniczonej ilości takich punktów...?

"...dlatego klucz do zwycięstwa to walka o MH..."

Dobrym pomysłem może być ograniczenie lub całkowita rezygnacja z punktów respawnu w całej MH Area...ale juz napisałeś, że za duża ich liczba jest na górze.

Pozdrawiam i czekam na wersję finalną...

__

Użytkownik
MICHALM1

2006-01-30 22:50:11

"...dlatego klucz do zwycięstwa to walka o MH..."

Dobrym pomysłem może być ograniczenie lub całkowita rezygnacja z punktów respawnu w całej MH Area...ale juz napisałeś, że za duża ich liczba jest na górze.

__

VIP
Preak

2006-01-30 23:49:25

"kolejna polska mapa w CPL"
jak Ch*j, tytul zwiazany z nartami :D

__

Użytkownik
Lukin

2006-02-03 12:33:08

Tzw. wersja finalna:
[url=http://www.viacga.com/maps/l4dm2_final.zip]DOWNLOAD[/url]
[url=http://www.viacga.com/maps/l4dm2_final.zip]http://www.viacga.com/images/stories/maps/mon_2_th.jpg[/url]

__

Użytkownik
garo

2006-02-06 21:11:40

go go Lukin!!! :Q
A za Monsoona duży [+]

__

  • 1
  • 2

Warning: getimagesize(http://img384.imageshack.us/img384/7280/bestpicturenever5jt.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166

Warning: getimagesize(http://www.viacga.com/images/stories/maps/mon_2_th.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 409 Conflict in /home/esports/library/bbcode/parser.php on line 166
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

7043 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie