A ja bym chcial...

Dostosuj

  • 1
  • 2
Autor Wiadomość
VIP
Hakan

2005-10-27 09:40:38

Jak to zwykle z quake'ami bylo po premierze zawsze okazywalo sie, ze czegos brakuje, cos trzeba poprawic, zmienic etc.
W Q1 zmieniono multiplayer - wprowadzono QuakeWorlda, Q2 w momencie premiery pozbawiony byl jakichkolwiek map MP, Q3 okazala sie konieczne wprowadzenie modow turniejowych, a dla niektorych nawet zmiana fizyki (CPM). Co poprawilibyscie w Q4, czego wam brakuje?

Jesli chodzi o mnie, gracz ze mnie zaden ale zdanie swoje mam:

- sprite'y broni, armorow, ammo itd. - z daleka wszystkie te bronie wygladaja tak samo,
- fizyka (w kazdym Quake'u zmieniala sie w wiekszym lub mniejszym stopniu wiec prosze nie mowic, ze tego sie nie zmienia) - w QW chodzenie po schodach wyglada podobnie jak w Q4, ale tam jest kontrola lotu, w Q2 nie ma kontroli lotu - ale tam sa dublejumpy - to powoduje, ze jakos jedno z drugim sie uzupelnia. Innymi slowy dublejumpy w Q4,
- menu demos,
- chce sobie wlaczyc mape poleceniem map nazwa_mapy,
- chce wlaczyc konsole sama ~,
- chce moc pisac w konsoli a nie tylko naciskajac T,
- forcemodel/focecolors
i pewnie inne rzeczy ktorych jeszcze nie stwierdzilem

edit: wiem, czesc jest juz w Q4MAX...

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

Użytkownik
freak

2005-10-27 09:45:27

Wujek Dobra Rada rzecze:

Zostań przy promodzie,
będziesz ze swoją ulubioną grą w zgodzie.

__

Użytkownik
e2

2005-10-27 11:30:03

konsolę samym ~?? no problem dude:

dopisz takie coś do skrótu: +set com_allowConsole 1 czyli np:

"C:\id software\Quake4\quake4.exe" +set com_allowConsole 1

__

PRO
sxl

2005-10-27 13:13:26

Nie pamiętam jaką, ale można to też zrobić komendą w Quake4Config.cfg :)

__

Użytkownik
e2

2005-10-27 14:51:39

być może. Ja mam dopisane i mi działa normalnie konsola :)

__

Użytkownik
mtheus

2005-10-27 14:59:32

"chce moc pisac w konsoli a nie tylko naciskajac T"

mozesz, za pomoca komendy say ; )

__

Użytkownik
mtheus

2005-10-27 15:00:52

mi zdecydowanie najbardziej brakuje listy broni. Jako ze mam wylaczony widok na bronie gdyz zajmuja zbyt duzo miejsca czasami nie wiem jaka bron mam w danym momencie ; D

__

VIP
sEctOr

2005-10-27 15:06:06

mi brakuje tylko OSP i acciego na celowniku :D

__

VIP
Pajda

2005-10-27 15:14:26

hmm zielonego robota i double jumpow ;P

ale powaznie to z gry powstaje cos na ksztalt vq3... moje pytanie w takim razie po co w nia grac, skoro vq3 juz jest od dawna i jakby nie patrzec na obecna chwile jest zdecydowanie doskonalsze

jest raczej wiadome, ze obie nie beda ze soba koegzystowac, jednak gracze sa zbyt slabi, niezjednoczeni i niezorganizowani by mieli cos do powiedzenia w tym temacie

__

VIP
Hakan

2005-10-27 15:27:05

Jesli vq3 = vq4 to powod by grac w Q4 bedzie tylko jeden. Pieniadze... wieksze wymagania, nowy sprzet, reklama, reklama, reklama.

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

VIP
Hakan

2005-10-27 15:28:12

Aha, zapomnielem dodac, ze przydaloby sie jedno defaultowe demo do robienia benchmarkow.

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

VIP
acci

2005-10-27 15:33:23

brakuje ci mojego ch**a w przelyku a nie osp nie klam ;d

__

Użytkownik
Lukin

2005-10-27 15:36:28

Bronie powinny zmniejszać się wraz ze zmianą fova (teraz rosną). Double jumpy, poprawione skakanie po schodach i jakieś boty.

__

VIP
Hakan

2005-10-27 20:25:55

I jeszcze a'propo dem. Chcialbym aby nagrywaly sie taj jak do tej pory w Q3. W Q4 nagrywa sie wszystko: lag, czy ktos gra z modelem broni czy nie, czy wciska +scores, czy wlacza zoom etc. Nie podoba mi sie to :/

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

Użytkownik
Bh3liom

2005-10-27 21:09:19

wymagania sie powinny zmienic zebym i ja mogl pograc :D

__

VIP
sEctOr

2005-10-28 10:48:43

damn.. myslalem ze sie nie pojawisz tutaj, fak wydalo sie masz racje :C gimme ur dick !

__

VIP
sEctOr

2005-10-28 10:49:56

przeciez gracze chcieli takie cos w cpma :-p zeby ogladac demo z cfg gracza :-P

demo do robienia bencha jest gdzies na pclab'ie chyba o ile dobrze pamietam

__

VIP
sEctOr

2005-10-28 10:50:39

mp w q4 jest troche inny niz vq3. mess sam pisal ze cos miedzy cpma a vq3

__

VIP
Hakan

2005-10-28 11:15:05

W takim razie, to nie bylem ja :/

edit: albo, zeby chociaz byla mozliwosc wylaczenia tego i odtwarzania na podstawie wlasnego cfg...

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

VIP
zoom

2005-10-28 12:14:19

eh gra ma dopiero tydzien a wy chcecie zeby byla doskonala :-) z czasem wszystko bedzie sie zmieniac na lepsze, oprocz wymagan bo one beda rosly z czasem kiedy q4 bedzie naprawiany tak samo jak mialo to miejsce w q3.

__
Play more promode.

Użytkownik
bsnt

2005-11-01 10:28:36

kwaka jeszcze nie widziałem i nie grałem ale mam nadzieje ze już niedługo mi sie to uda jesli by coś zmienić w quake to moze odskoczyć troche od przyjetego przez panów z id stereotupu który muwi tylko o 4 trybach w multiplayerowej wojnie moze by tak dorzucić jakiś assault czy coś nie rzeby zrzynać od unreala ale było by ciekawiej no i oczywiscie jesli ktoś grał w Q3 no to oczywiscie PUMMEL!!!,GAUNT!!! jak kto woli ale bez tego narzedzia do uśmiercania :D:D:D w najnowszej odsłonie quake to jakoś łyso bedzie:]

__

VIP
zoom

2005-11-01 10:39:22

Jedynym stereotypem to sa ludzie na forum ktorzy pisza "muwi" :-D

__
Play more promode.

Użytkownik
bsnt

2005-11-01 11:22:33

no kur..... widzisz trzeba było chodzić na polski a nie sie szlajać po kawiarenkach z kumplami tylko ten qake i qake :D:D zdarza sie zoomehsak

__

Użytkownik
bsnt

2005-11-01 11:29:16

qake no kur..... rzeczywiscie chyba mam jakąś kur.... dysleksje:/ ale będzie piła w quake ------->http://q4.org.pl/quake_4/uzbrojenie.html

__

Użytkownik
bsnt

2005-11-01 11:36:40

Wydaje mi sie że rail jakoś dziwnie wygląda no i nie ma Bardzo Fajnej Giwery zamiast jej jakiś Dark Matter Gun (DMG) no ciekawe co to za urządzonko sie zobaczy jak dla mnie mogło by wrócić BFG z dwujeczki kwaka ale ono miało pier......... jak to sie mówi jeden strzał sterta ciał:D

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-01 12:00:31

; o

ale z ciebie weteran ; o

__

Użytkownik
SlowMotioN

2005-11-01 12:09:08

REAL FOTO????!?!?!?

POKLIKASH???!?!

__

Użytkownik
mbronka

2005-11-01 12:28:11

ogarnij sie ; o

__

Użytkownik
SlowMotioN

2005-11-01 12:40:53

< / 3

__

Użytkownik
bsnt

2005-11-01 14:30:56

Jaki tam weteran:D A bfg i tak można było nacieszyć sie tylko na lanie bo na serwerach nie było.W sumie jest to forum o najnowszym kwaku ale ciekawe ile mamy jeszcze polskich serwów w Q2??

__

Użytkownik
dave

2005-11-01 18:43:46

- sprite'y broni, armorow, ammo itd. - z daleka wszystkie te bronie wygladaja tak samo,fakt, przydala by sie komenda cos a'la simpleitems.
- fizyka (w kazdym Quake'u zmieniala sie w wiekszym lub mniejszym stopniu wiec prosze nie mowic, ze tego sie nie zmienia) - w QW chodzenie po schodach wyglada podobnie jak w Q4, ale tam jest kontrola lotu, w Q2 nie ma kontroli lotu - ale tam sa dublejumpy - to powoduje, ze jakos jedno z drugim sie uzupelnia. Innymi slowy dublejumpy w Q4, doublejumpy czyli? sa fajne jumpy takie jak slide-jump gdzie na edge mozna skoczyc po YA jednym skokiem, pewnie duzo innych trickow powoli bedzie sie pokazywalo...
- menu demos, ano...;)
- chce sobie wlaczyc mape poleceniem map nazwa_mapy,mozesz wpisac map mp/q4dm11v1 (lub inna nazwa) albo devmap mp/q4dm11v1 (lub inna)
- chce wlaczyc konsole sama ~, com_allowconsole "1", jesli nie chcesz za kazdym razem wpisywac to zrob sobie plik autoexec.cfg w katalogu q4base i tam dopisz komenda (NIE poprzedzaj seta...)
- chce moc pisac w konsoli a nie tylko naciskajac T,poprzedz say, ja osobiscie od q3 pisze za pomoca messsagemode :) ktory mam zbindowany na enter a say_team na shift
- forcemodel/focecolors oj wyjatkowo malo widoczne sa modele w tej czesci kwaka :{ przydaly by sie brightskiny czy tez zielone roboty

Dodam ze sa roznego rodzaju ciekawostki ktorych nie bylo w poprzednich edycjach np w nicku mozemy sobie dodac jakas ikonke z gry dajmy na to ikone broni, lub trupia czaszke :D nalezy nick (ui_name) pisac w cudzyslowiu i dodac ^iw00 do 09 (ikonku broni) i wiele innych ktore znajdziecie [url=http://banditsteals.ba.funpic.de/q4icons/]pod tym linkiem[/url]

__

VIP
Hakan

2005-11-01 19:53:48

mozesz wpisac map mp/q4dm11v1 (lub inna nazwa) albo devmap mp/q4dm11v1 (lub inna)
glupi ja, zagladalem nawet do paka zeby zobaczyc jak mapy sie nazywaja, ale zeby popatrzec, ze sa w katalogu \mp\ to juz nie :)

co do dublejumpow - chodzi mi o to, zeby sie na schodach nie zacinac...

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

Użytkownik
dave

2005-11-01 20:42:25

no troche to irytuje, chce sie zasuwac a nie idzie, mogli by te schody wyslizgac tak jak w vq3 bo szlo fajnego speeda nabrac :>

__

VIP
Hakan

2005-11-01 20:47:18

a jeszcze do tych map, normalnie w q3 jak pisze map mapa - laduje mi sie serwer do ktorego mozna sie podlaczyc i samemu tez moge "poskakac". W q4 wpisalem map mp/mapa i owszem zaladowala mi sie mapa ale z fizyka z singleplayer. To tylko ja tak mam czy to jest tak w Q4 i czy mozna to jakos wylaczyc?

i o co chodzi z tymi slide-jumpami? jak to sie robi?

__
Powyższy tekst jest subiektywną opinią autora i nie jest oficjalnym stanowiskiem serwisu eSports.pl

Użytkownik
MICHALM1

2005-11-01 21:42:51

No właśnie mógłby ktoś po polsku napisać jak dokładnie wykonać ten skok po YA na q4dm7 bo próbuję i próbuję i cały czas mi to nie wychodzi. Skaczę na tą pierwszą platformę ale tam wysoko jakoś nie mogę doskoczyć...

__

Użytkownik
dave

2005-11-02 00:24:38

sprobuj komende devmap mp/...

hm sam nie wiem jak slide-jumpy dokladnie maja wygladac kazdy to roznie opisuje, a najwiecej dowiesz sie z topicu na esreality.com - dokladnie demko sujoy'a

__

VIP
mavv

2005-11-02 00:44:27

przeciez devmap wlacza czity na mapie:)

__

Użytkownik
xzan

2005-11-02 00:53:39

wiec tak schodki przy skrzynkach na ktorych lezy ya (te ktore prowadza na "gore") mozna potraktowac jako rampe, a wiec wykonujesz skok w jej strone jednak nie wporst na nią najlepiej jak najblizej i w tej przestrzeni ktora jest miedzy koncem tego skoku a rampą to miejsce w ktorym powinienas wykonac slide jump i znowuz od rampy odskakujesz wprost na ya :P moze troche skomplikowane jest ale nic nie przychodzi łatwo, zobaczysz jak zacznie wychodzic jak bedziesz z Siebie dumny

co do slide jumpingu bo pewnie ułysze od Ciebie pytanie jak go "zrobic" to wstarczy ze wykonasz wiekszy skok trzymasz przód lecz zaraz przy styku z ziemia (najlepiej jak najpozniej) puszczasz go i wciskasz crouch poczujesz takie miłe zlizganie jak po lodzie:P wiec zycze miłej zabawy , mam nadzieje ze cos z tego zrozumiałes

__

Użytkownik
dave

2005-11-02 11:15:01

o crouchu nie wiedzialem ani o momencie kiedy trzeba go nacisnac :) sprobuje, thx

__

Użytkownik
erol

2005-11-02 11:29:53

A tak z innej beczki :D
To teoretycznie da sie skakac po schodach :D Pisze teoretycznie poniewaz (tak mi sie zdaje) nie mialoby to zastosowania praktycznego!! Z tego wzgledu ze nie jest powtarzalne... Nie udalo mi sie tego powtorzyc powiedzmy 10 krotnie z rzedu!
Jesli mi ktos powie jak nagrac w q4 demko ktore nie ebdzie wazyc 100mb :D to nagram :D recordnet demo na lanie mi nie zadzialalo a ta druga opcja nagrala wlasnie w ten sposob ze wielkosc dema zajmowala 100mb!!
Aha i gwoli scislsci to jest to do zrobienia na ustawieniach defaultowych servera bez zadnych wspomagaczy :D czy zmian ustawien w fizyce gry!!

__

  • 1
  • 2
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

7428 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie